Husk meg
Brukernavn
Passord

Øyvind Storflor til FFK?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 30 nov 04, 11:21
Endret: 30 nov 04, 17:36
Det er ikke umulig,Rosenborg skal slanke stallen for spisser og da er han kanskje en av de som må gå.

http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeliga/article309065.ece

Røvern

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 374

Lagt til: 30 nov 04, 12:12
Hadde vært gøy det, men kan UMULIG tenke meg at det skjer. Storflor vil bli dyr, veldig dyr. Dessuten trur jeg ikke at Storflor er den som går evt.

---------------------------

FFK

-fortsatt i tippeligaen!!


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 30 nov 04, 12:14
Vel,større sannsynlighet at de kvitter seg med Bratbakk (begynner å dra på åra) pluss at han sliter med å score mål for tida og Christer George (som ikke har imponert der...

Stroflor er jeg sikker på at blir i Rbk...

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 30 nov 04, 12:18
Dersom han ikke er god nok for RBK er han heller ikke god nok for :ffk:

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03
Innlegg: 425

Lagt til: 30 nov 04, 12:21
Opprinnelig postet av dracula
Dersom han ikke er god nok for RBK er han heller ikke god nok for :ffk:

Akkurat som Lund Hansen, Trondsen og Enerly.....?

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5568

Lagt til: 30 nov 04, 12:30
Jan Gunnar Solli er kanskje Norges beste sentrale midtbanespiller. Han får lite spilletid i RBK, selv når Berg er skadet. Tror han, som en av få i Norge, kunne tatt opp kampen med Risholt.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1207

Lagt til: 30 nov 04, 12:49
Men Brattbakk burde vi takke nei til. Selv om vi får han slengt etter oss. Hadde vært fint med Solli eller Storflor.

---------------------------

Fredd


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 30 nov 04, 14:49
Endret: 30 nov 04, 14:50
Nå må vi ikke miste helt fotfeste. Storflor har jo storspilt i enkelte kamper for RBK, han har flere ganger satt blant annet Brattbakk på benken. Han er dessuten en ung spiller. RBK gir ikke slipp på han, drar han, så drar han til en større klubb, ikke en mindre en.

Ei heller vil Solli forsvinne til en annen norsk klubb. RBK selger ikke unna fremtiden og lar fortiden med Brattbakk, Berg og Hoftun være stammen i laget...

Greit med spekulasjoner, men et snev av realisme bør de dog inneholde ;)

Linken over, bare klikkbar

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 30 nov 04, 15:18
Endret: 30 nov 04, 15:19
enig med FFK1903. nå må vi ikke ta helt av her. men det hadde selvsagt vært utrolig gøy.

rbk har per i dag følgende vinger:
brattbakk
storflor
ødegaard
braathen
george
helstad

her må minst en bort, og jeg kan ikke skjønne annet enn at det blir Christer George. Brattbakk vil de nok beholde til han har satt scoringsrekord og lagt opp. han er tross alt en goalgetter, selv om han ikke har hatt noen god sesong i år..

George er etter min mening absolutt en spiller for oss. Han kan spille på flere posisjoner, (alle plasser på midtbanen+spiss) noe Harry sa at de var ute etter. I tillegg er han abeidssom og gir alltid 100 prosent.

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5568

Lagt til: 30 nov 04, 16:48
Jeg tror ikke FFK kan sikre seg Solli. Det var bare en påstand om at jeg tror spillere som ikke får spille på RBK kan være gode nok for andre lag.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 30 nov 04, 21:22
kan vi ikke satse på at daniel braathen kommer i en krangel med RBK ledelsen og trenerne??? dermed kan vi hente han hit til oss.... he he:ffk:

hvis det skulle være noe sansynligheter i at en av disse kommer til oss tror jeg det blir george eller brattbakk, sistnevnte må nok gå pga alder og at han har mistet evnen til å score mål(ergo, ikke noe for oss heller) george har ikke imponert i rbk, men kunne kanskje fått en frisk start i FFK......

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 30 nov 04, 23:05
Rosenborg har syv spillere, ( i tillegg til de ajg nevner, kan man ta med Frode Johnsen) som skal kjempe om tre plasser.

Ut fra uttalelser fra Bratseth ser det ut til at to av disse skal vekk.
Disse to er høyst sannsynlig Brattbakk og Christer George.
Av disse to har vi ikke bruk for Brattbakk, men Christer George har vi veldig god bruk for. Han er en spiller som kan spille på mange plasser og som yter 110 % i hver kamp.

Å gå rundt å håpe på Solli og Storflor er bare tøys. De representerer begge fremtiden i Rosenborg og er helt sikkert ikke til salgs.

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Taxinord

Juniorspiller
Ble medlem: 08 jan 04
Innlegg: 130

Lagt til: 07 des 04, 02:19
Endret: 07 des 04, 02:21
:confused:
Scheie kommenterer seriestart:
"..og dermed hoppet vi i det og ser at :ffk: The pride of Norway :D, 2005 består av;

Trønder, Trønder, Trønder, Svenske, Svenske, Amerikaner, Danske ...osv..osv... (før han aner en skygge langt i det fjerne... : )

"Nei har man sett .... De stiller med en Nordmann også jo..." *ler*

(Fritt fra mitt hode...HELT uten at det skal være av negativ eller rasistisk oppfatning):cool:

Men er det ikke bedre å gjøre forsøk på å hente inn lokale krefter, Svenske krefter, hente utenfra Skandinavia eller for den saks skyld reale hestekrefter enn å ende opp med ett lag som i seg selv er bortimot (om ikke mer) 50% RBK når man gjør opp regning før seriestart ??

---------------------------

En for Alle og Alle for En!


Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 07 des 04, 08:19
Spiller INGEN rolle om de er fra Fredrikstad eller ikke. Kom ikke å si at folk som flytter til Fredrikstad av en eller annen grunn er annenrangs innbyggere.

Så lenge de representerer byen på fotballbanen eller andre omrd. på en positiv måte er alle velkommne til byen vår. Og da mener jeg ALLE !

Fredrikstad for ALLE og ALLE for Fredrikstad!!!!

---------------------------

Frode

- FFK nr. 7 i tippeligan 05


Taxinord

Juniorspiller
Ble medlem: 08 jan 04
Innlegg: 130

Lagt til: 07 des 04, 16:59
Jeg sa da ikke at noen er "annenrangs innbyggere", Frode...
Du vil aldri høre noe sånt fra meg..!
:confused:

Det jeg derimot påpeker er at vi kanskje burde se litt forbi RBK istedet for å ende opp med ett 50% RBK-lag i Fredrikstad.
Vi er ikke avhengig av å primært hente krefter fra RBK, det finnes krefter vi kan hente fra andre steder...

---------------------------

En for Alle og Alle for En!


Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 07 des 04, 18:17
Opprinnelig postet av Taxinord

Det jeg derimot påpeker er at vi kanskje burde se litt forbi RBK istedet for å ende opp med ett 50% RBK-lag i Fredrikstad.
Vi er ikke avhengig av å primært hente krefter fra RBK, det finnes krefter vi kan hente fra andre steder...


Synes ikke det spiller noen rolle hvor vi henter spillere fra men.... så lenge de er gode nok kan de godt være særpinger for min skyld....

---------------------------

Sommer`n er herlig i Fredrikstad!

Besøk tippeligasiden.no


Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 08 des 04, 13:52
Opprinnelig postet av Taxinord
Trønder, Trønder, Trønder, Svenske, Svenske, Amerikaner, Danske ...osv..osv... (før han aner en skygge langt i det fjerne... : )

"Nei har man sett .... De stiller med en Nordmann også jo..." *ler*

Er ikke trøndere nordmenn da? Eller er ikke Norge så stort som jeg trodde? :p

---------------------------

Spillere kommer, spillere går. FFK består.

Tippeligaen til dommedag!

www.trylleblyant.com



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340