Andre Schei Lindbaek
Er denne mannen aktuell for FFK? Leste akkurat at han var ferdig i Las Palmas. Han vet hvor maalet staar! Sikkert billig ogsaa!;)
Det er sikkert en forsterkning!
Hvor leste du om han?
Hvor leste du om han?
---------------------------
Fasen
FFK for alltid!!!
VG/Dagbladet osv... Akkurat den målmaskinen vi trenger ved siden av Ringberg..
Det vil være ren FLAKS hvis vi får han til klubben!
Dessverre kan jeg ikke tenke meg at han går til 1. div.
Da må i tilfelle Høyli grave dypt i lommene... hehe
Dessverre kan jeg ikke tenke meg at han går til 1. div.
Da må i tilfelle Høyli grave dypt i lommene... hehe
Fasen
FFK for alltid!!!
Han blir for lik spilletype som ringberg, treg og god i lufta...... vi må ha en med fart i!!!!!
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Han ville sikkert vært mer enn god nok for FFK!! Synes forøvrig han virker litt sær? Så at Storflor fikk refs av Hareide. Han virker ikke helt fornøyd med tilværelsen i rbk.
I motsetning til Enerly som tjener 1,3 mill. i året tjener Storflor "bare" 350 000 i året...Det kan vi vel matche?
I motsetning til Enerly som tjener 1,3 mill. i året tjener Storflor "bare" 350 000 i året...Det kan vi vel matche?
Opprinnelig postet av Finn
Tror sikkert Storflor skal ha litt mer for å spille i 1. div. Var det ikke en svensk klubb som hadde forkjøpsrett på han?
Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!
Jeg tror Sundsvall er etter han.
Gøran Karlsen
Stemmer det, GIF Sundsvall er visstnok den mest aktuelle klubben. Vi kan vel uansett ikke betale lønn til han allikevel, da han pga av regelen om maks ett klubbskifte pr. år kun kan lånes ut til andre norske klubber i tilfelle...
Spilte han ikke i Numancia da?
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
jeg har mer tro på enerly.. det er færre som er ute etter han, kanskje pga alderen, men jeg mener han er en mye bedre spiller enn storflor.. vi trenger også en rutinert kar som kan ta tak, ikke en ungsau som storflor.....
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914