tror jaggu jeg...
Neida, men dommer Øvrebø har tydeligvis et aldri så lite behov for å repetere reglene litt. Det er vel F%¤& ikke lov til å slå i fotball?
Ellers synes jeg guttane skal være fornøyd med kampen i dag. De gjør jo en stor kamp i dag, synd det glipper 2 ganger... Ellers vil jeg bare fremheve Steinar i dag, fy faen for noen redninger...
:ffk: :ffk: :ffk:
---------------------------
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
11 hvite guttær på vei mot toppen!
Lærkula alias Snæbbuss-Aristokrat #20
Lenge leve hjørnet
Det jeg har sett av dommerne som til vanlig dømmer tippeliga har ikke holdt mål.
Da sier jeg bare: Ja til dommere i første divisjon.. Med edvarsen i spissen
Look at the size of that head!! It looks like an orange on a toothpick.
Look at the size of that head!! It looks like an orange on a toothpick.
Blant annet at Øvrebø dømmer LSK til vanlig og må slite med dem resten av sesong, det slipper han med FFK. Han blåser nesten aldri 1. divisjon. Faktisk sjekka det.
En annen ting er at nyopprykkede lag aldri, og da mener jeg aldri får noe gratis. Da refererer jeg bare til den brennhete debatten om dømming av RBK. Tror nok de har en del fordeler ute å går, selv om ingen noen gang kan si det høyt.
Thats facts. Så stå på FFK, drit i dommern!!!!!!!!!!!!!!!!
:ffk: :ffk: :ffk:
Elleve røe og vite kællær
håper at edvartsen dømmer, han er helt klart den beste 1 divisjons dommeren, det går ikke lenge før han dømmer tippeligan.
i hundre mot toppen
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914