Lars Blixt klar for FFK
Les her
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Det som ville verdt gull verdt var om vi hentet en kvalitetsspiss for det han er verdt, og leid Gamsten en stund. Bedre å kjøpe en og en klassespiller enn å kjøpe flere, men mindre, kvalifiserte spillere...? Så hvis vi henter en god spiss nå, og leier Gamsten, kan vi hente inn en god venstrekant neste sesong, eventuelt til sommeren...
Det viser i hvert fall at vi er på hugget og at vi ikke sitter på gjerdet og ser på de andre forsterker laget...
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Hvorfor avblåser de spillerjakten nå? Midtbanen er jo ikke forsterket i det heletatt, og den var ikke alltid like god i fjor. Det var ikke bare forsvarets skyld at baklengsmålene rant inn.
La oss selge hele laget!!
HenrikSolberg
Ble medlem: 25 okt 04
Lagt til: 12 jan 05, 13:33
Endret: 12 jan 05, 13:34
"Når han gamlingen i Trondheim kastet seg inn i manesjen igjen, så måtte jo jeg også!"
Les hvordan han gjorde det for Sogndal i fjor
Opprinnelig postet av Carlsberg
Stjernespiller? Tror ikke det
Les hvordan han gjorde det for Sogndal i fjor
Bruke en børs til å se hvor god en spiller er?!
Det har litt å si at han spilte sammen med TL`s mest lekke forsvar den tiden han var i SIL... Han har tross alt blitt funnet god nok for en plass i RBK-troppen i et par år, så da er han sannsynligvis bra nok for benken vår!
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Mener fortsatt at
:ffk: trenger forsterke midtbane med minst en konstruktiv spiller.
Stiller meg også bak spørsmålet til "ensomvet".
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Er det en benkesliter vi trengte da? Jeg er imponert over det PAC viste på høstsesongen i fjor, men det burde ikke være umulig å få tak i en spiller som er bedre.
Hvilket nivå Berthelsen ligger på gjenstår å se, men med den prisen vi betalte for ham, bør han helst ikke være kandidat for benkeplass.
At Lars Blix har fått 4,0 og 3,8 på børsen sier ikke så mye, spesielt med tanke på at han spillte for et desidert bånnlag.
Prøv å sjekk opp hva feks. Czwartek fikk i snitt på den samme børsen.
Synes forøvrig det ser ut som om FFK i år har lagt seg på en fornuftig linje, både når man tenker på våre to siste forsterkninger og at man nå vil slanke stallen først før man henter inn flere forsterkninger.
Jeg tror ikke vi behøver å vente så lenge, fordi jeg kan ikke tenke meg at FFK kommer til å reise på sydentur med spillere man ikke har bruk for i 2005.
Så derfor er nok det meste avklart før klubbens første tur, tipper jeg.
Veldig mange maser om midtbane spillere, men etter min mening, så er det ikke der vi først trenger en forsterkning.
I 2005 bør Mc Donald slå ut i full blomst og han kan brukes på alle plasser på midtbane og angrep. Personlig tror jeg han lett kan bli en stor hit i årets tippeliga.
Dessuten viste Hans Erik Ramberg i siste kamp at han med et par måneders hardtrening godt kan bli den forsterkningen, som noen maser etter på midtbanen.
Etter min mening bør den neste forsterkningen være en klassespiss, slik at ikke angrepet til FFK punkterer helt, hver gang vi må klare oss uten Brian West.
Martin Wiig kan sikkert erstatte Ringberg, dersom West er på banen. Men jeg synes kampen mot bylaget helt klart viste at Ringberg og Wiig på topp uten West, blir alt for spinkelt og for lite gjennombruddshissig, derfor må vi ha en hurtig spiss til, som også kan erstatte West, dersom han blir syk/skadet.:D:ffk:
FFK på toppen i 2005
Vi trenger en klassespiss og en offensiv, kreativ midtbanespiller. En ledertype evt. en god venstreving.
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Hvis vi går et år tilbake, så var det feks. mange supportere som mente at Brian West ikke holdt mål. Han kunne bare springe fort og ikke noe annet var det noen som skrev her på forumet. Andre gikk så langt som å si at FFK hadde kjøpt katta i sekken.
Jeg synes vi bør la Drillo og co få lov til å finne ut av hvilke spillere vi skal ha og hvilke vi ikke skal ha, det tror jeg faktisk de er mye bedre til enn noen av oss bedrevitere.
Vi bør ihvertfall ikke slakte noen nye spillere før vi har sett hva de duger til med røde bukser og hvite trøyer på kroppen. :D
FFK på toppen i 2005
Men det er jo hyggelig å konstatere at du nok en gang er litt enig med meg. Ikke fordi at det for seg selv er noe mål for meg. :D:D
FFK på toppen i 2005
Når det er sagt, så er nok Blixt en billig løsning. Han kommer gratis fra Rosenborg og har nok ikke all verdens lønnskrav. Sånn sett kan det være greit.
Men det er litt beklagelig at FFK nå må be spillere som Hornseth, Momo, Jørgen P og Røn om å gå. Deretter inneholder neste pulje spillere som Petersen, Koskela, Blixt og noen andre? Det er jo litt merkelig...
Uten å mene noe negativt om Blixt - han er en sympatisk og veldig hyggelig kar - så må jeg innrømme at mitt første inntrykk var skuffelse. Jeg fulgte Rosenborg når jeg bodde i Trondheim, og da spesielt Enerly og Blixt, siden de var i FFKs søkelys, og sistnevnte imponerte aldri.
Men, men han skal få sin sjanse som alle andre!
Velkommen til klubben, Lars!
(S-b#1, Ramberg virket lovende... Det lov å håpe... En Ramberg i 2002-form ville vært gull)
Ansvarlig redaktør
På RBK-fansen sine sider virker det som om Blixt er en meget god back som har fått ufortjent få sjanser........
Jeg har ikke sett han spille noe serlig for RBK selv, men må innrømme at han ikke imponerte i Sogndal. Men det skulle jo litt til så dårlig resten av forsvaret spilte... De var jo ikke noe bedre med Russel på backen.
RBKWeb
En ærlig FFK supporter!
Nei takk!
Hvorfor i h..... kjøper de inn spillere som er stallfyll??
Dritt lei at de driver og handler inn Rbk b lags spillere..
:mad:
Gi oss kvalitets spillere!
Oppgitt
Man bytter damer her i livet, men aldri klubb!
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Defor er en god "andreelver" like viktig som en god førsteelver. Da tåler man skader, karantener og formsvikt hos enkeltspillere.
Håper ikke Lars Blixt leser dette forumet. Jeg ville ikke følt meg velkommen.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
FFK kom på 2. plass på høsttabellen i fjor, med samme lag sm nå.
Barret forsvinner - Berthelsen inn.
I tilegg har vi fått Wiig og Blixt.
Tror dagens tropp er god nok til å kjempe på øvre halvdel av tabellen, noe som er i tråd med FFKs målsetninger.
Blir troppen slanket med en to-tre middelmådige spillere (Kosso, Hornseth, Mommo f.eks.) er det midler og plass i stallen til å hente inn en eller to gode forsterkninger.
Får man dette på plass, er jeg sikker på at FFK får et slagkraftig lag i 2005.
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
Bare fordi han ikke var god nok som back for RBK???
Er vel ikke så mange andre spillere heller som tar plassen til Stensaas og Basma på det laget??
Men enig med pss - får vi inn 2 GODE forsterkninger til, så ser det bra ut, men de må også komme! Det er jo de vi venter på...
At vi hadde en god høstsesong er vel og bra det, men ikke noe vi kan basere hele neste sesong på. Aalesund hadde en fantastisk god høstsesong det året de rykket ned. De var kun et mål ifra å rykke ned, men det betyr ikke at man kan multiplisere høstsesongen med to og tro at det blir resultatet neste sesong.
Ansvarlig redaktør
Velkommen skal du væra:)
Pættærnæ døm hang og slang!!
We play with 2 stoppers and 3 spisses...
Nils Arne Eggen
Opprinnelig postet av jashin
Det er ikke sikker at det nivået FFK holdt ifjor høst, er godt nok til å hevde seg på øvre halvdel i 2005. Og målet må vel være stadig å bli bedre, ikke holde samme nivå som ifjor.
At det nivået som førte FFK til andre plass på høsttabellen, og til at FFK overlevde i fjor er nok til å kjempe på øvre halvdel i år er jeg temmelig sikker på.
Man må huske på at hvis seriestart hadde vært 15 aug. så hadde vi vært på royal leagueplass per dags dato. Nå stiller vi til seriestart med det samme laget som avsluttet sist sesong. Og Berthelsen er nok ikke noe særlig dårligere en Barret. i tillegg har vi fått inn Wiig (en spennende type i betrakning av sist kamp) og nå sist Blixt.
Hadde vi hatt denne troppen til seriestart i fjor ville vi antaglivis vært godt oppe på øvre halvdel. Og tro at serien er blitt betydlig bedre siden i fjor, har jeg vanskelig for å forstille meg.
Kommer det ytterligere to solide forsterkninger har jeg troren på at vi kan kjempe om en royal league plass til året.
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
Hater Fredriksatd
Velkommen skal du være Lars...
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Jeg tror Lars Blixt har mere å gi i den offensive delen av spillet. Pål Andre var god deffensivt, men mangler tilslaget for å legge gode og farlige innlegg fra siden.
Jeg mener FFK har en av de sterkeste forsvar i ligaen, men jeg tror at en sterk og høy midtbane sjef bør komme om vi skal sikte over midten i år. Jeg tror at Ringberg tross i mangel på det West har fluss av vil lage minst 15 mål denne sesongen.
Jeg håper på og tror at Håkan Söderstjerna vil blomstre under Egil Roger Olsen.
Forza Fredrikstad, Super Leeds och AIK STHLM
Snæbbussaristokrat 1
Ble medlem: 15 feb 04
Lagt til: 13 jan 05, 01:07
Endret: 13 jan 05, 01:08
Det kan hende vi allerede har den sterke høye midtbanesjefen du etterlyser.
Jeg blir nemlig ikke overrasket dersom Drillo velger Bora Og Tor T. som midtstoppere og flytter Piiroja frem på midtbanen og at han blir den spilleren du etterlyser.
Piiroja har i noen kamper spillt på den plassen på sitt landslag.
Denne løsningen vil sikkert kun bli brukt dersom Drillo velger å spille 4-5-1 eller 4-3-3.
FFK på toppen i 2005
sissi
Ble medlem: 08 jun 04
Lagt til: 13 jan 05, 08:28
Endret: 11 nov 09, 01:58
Endret av: sissi
.
den vitende
Blixt minner med for mye om kjøpet av Hornseth, som også flere av oss stilte store spørsmålstegn ved.
Klar over mye synsing og føling på denne tiden av året, men noen ganger kan en også gi uttrykk for magefølelsene. Magefølelsen min sier forsatt at :ffk: har behov for en sterk og konstruktiv midtbanespiller. S-A#1 sin løsning med Raio på midtbanen, vet jeg ikke om svarer helt til dette.
Skal tygge mer på det.
Tror og håper også som Jonek at Marcus vil sikkert score 15 mål (minst) med en konstruktiv midtbane bak seg.
Velger forsatt å tippe :ffk:på en 4-6 i TL 2005, dårligere er fiasko.
Håper fortsatt på forsterkninger som kan gi muligheter til kamp om medaljer.
Sier også fortsatt " The future så bright I gotta wear shades"
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Vil ønske Han lykke til i :ffk:
Lurer på hvor mange "gjennomsnitlige" 1. divisjon spillere skal vi ha i stallen. I stedet for 4-5 slike går ann å kjøpe en høydare vel. ken hende jeg er for kritisk og tar feil (jeg håper at jeg tar feil)men måtte bare "slenge" det har ut
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Tror faktisk andrelaget til rosenborg kunne kjempet om medalje i tippeligaen. De har ihvertfall bedre spillere enn FFK på de fleste plassene.
Engasjert hovedtribunist!
Sist jeg hørte noe fra FFK skulle de hente inn spillere som garantert gikk inn å heva laget, om Blixt gjør det eller ikke er jeg usikker på........
Engasjert hovedtribunist!
Han framhever Moss som den klubben som jakta på han.
Sier vel nok.:p:p:D:D:D;););)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914