Husk meg
Brukernavn
Passord

Kampen mot moss

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 4 2

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 20 feb 05, 20:25
jeg hyler ikke. sier bare at det var ræva.....

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 20 feb 05, 20:31
Endret: 20 feb 05, 20:38
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Hylekoret er igang...


er det så rart kanskje?

Når de begår akkurat samme feila som i fjor:
1,Ingen forsterkninger
2,Tynn tropp
3,Resultatene i treningskampene snakker vel for seg selv..ikke imponerenes

Og i tillegg til dette
1,Mangler Hovedsponsor,og skal de ut å handle,trenger de penger...Og uten hovedsponsor klart ennå..så vet man ikke hvor mye man kan få inn på dette,noe som fører til at de venter med "dyre"spillerkjøp
2,49!!!dager til seriestart,forsterkningene som forhåpentligvis kommer burde allerede ha vært her..bør få de sammspilt med resten av laget fort som mulig
3,Har ennå ikke klar å finne klubb til alle de som må forlate klubben hvis nye forsterkninger skal hentes

så er grunn til å være skeptisk til hva de egentlig driver med på kontorene sine...kaffe og kaker dagen lang?:confused:

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


Johan

Juniorspiller

Ble medlem: 07 des 03
Innlegg: 167

Lagt til: 20 feb 05, 20:50
Dette har ingenting med hylekor og gjøre, men realisme.!
:confused:

---------------------------

Drillo elsker Fredrikstad hurra....hurra !!!!!!


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1207

Lagt til: 20 feb 05, 20:55
Endret: 20 feb 05, 20:55
Er det noen som vet hvorfor Roger ble tatt av banen etter 20 min? Og om Enerly sin skade er alvorlig? Hvis de to også er skadet er det virkelig grunn for å være bekymret. Som regel er jeg ofte positiv men da jeg så de haddet tapt mot Moss igjen. :(

---------------------------

Fredd


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 20 feb 05, 21:02
nå må det jammen meg være lov å reagere for noen og enhver. dette ser ikke bra ut, kan ikke huske å ha sett ffk så dårlig, spesielt i 1.omg. skulle ikke sagt noe om det bare var denne kampen, men vi taper jo hver eneste kamp!

jeg er så forbanna på drillo så jeg kan ikke få sagt det nok.. han sitter der like uberørt og tar livet med ro mens laget hans spiller som et småguttelag! nå er det krise! SPARK DRILLO, før det er for sent!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 20 feb 05, 21:14
Opprinnelig postet av ajg
nå må det jammen meg være lov å reagere for noen og enhver. dette ser ikke bra ut, kan ikke huske å ha sett ffk så dårlig, spesielt i 1.omg. skulle ikke sagt noe om det bare var denne kampen, men vi taper jo hver eneste kamp!

jeg er så forbanna på drillo så jeg kan ikke få sagt det nok.. han sitter der like uberørt og tar livet med ro mens laget hans spiller som et småguttelag! nå er det krise! SPARK DRILLO, før det er for sent!
Nå er du litt ute å kjøre er jeg redd for. gå i deg selv nå da. Jeg sier som drillo sier det: vil heller at FFK skal tape alle treningskamper. Bare serie vi vinner serie kamper.. Gi drillo tid

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 20 feb 05, 21:17
falut, flaut, flaut, ja og nevnte jeg flaut? hva er det som skjer egentlig? passningene sitter overhode ikke, spillet sitter i små perioder men langt fra ofte nok, sjansene vi kommer til går enten over eller utenfor mål, mens moss bare "cruiser" inn til seier. Ja det ble bedre i 2 omg. men langt fra bra nok! også flere skader da, garro og risholt er vel skadet denne gangen, og jeg mener å huske at enerly hinka litt når han ble tatt ut. hva er det med grunn treninga til FFK? har døm hatt ferie siden tapet mot viking eller? virker som ikke døm gidder å jobbe.

Men, det positive i denne kampen var jo uten tvil hans erik ramberg! den gutten hever FFK betraktelig. hans erik og bertelsen var de beste i dag.

Alex-Lund Hansen: Bruk stemmen din når du skal ut å plukke ball, fult kaos i eget felt virker det som!

FFK: Skjerp dere!

ajg: litt overilt å sparke drillo etter noen treningskamper vel,? men er enig i at det ikke ser ut som om han bryr seg om hva som skjer ute på banen, bare sitter å glor, får håpe han er litt mere aktiv i pausa, så jo ut som det var flere av FFK spillerne som våkna til 2 omg.

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!


Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 20 feb 05, 21:17
Er enig i at det skal være lov til å reagere når bla treningskampene ikke gir oss noen ting positivt!!

Men ajg, blir du særiøst ikke flau når du leser gjennom innelegget ditt!! JEG blir jo flau på dine vegne jo.. SPARK drillo etter 1 måneds jobb faktisk..
Noen ganger bør du kanskje tenker før du skriver...

---------------------------

Pættærnæ døm hang og slang!!


FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 20 feb 05, 21:24
Jeg får et kaldt gufs fra i fjor...
Deja vu!

Nå må ledelsen brette opp erma og åpne pengesekken.

Vekk med de udugelige og inn med kvalitetsspillere takk!

---------------------------

Man bytter damer her i livet, men aldri klubb!


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 20 feb 05, 21:26
Å si at drillo ska sparkes blir for dumt...ikke han vi skal skylde på her...han må jo bare jobbe ut ifra den troppen han har...men derimot folka i ledelsen burde pakke sakene sine for godt!

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


sveinung

Knøttespiller
Ble medlem: 01 apr 04
Innlegg: 58

Lagt til: 20 feb 05, 21:29
...den ledelsen som tok oss fra dypet av 2. divisjon til survival i TL på kortest mulig tid er altså udugelig?????
GET REAL!!!

---------------------------

Tippy


Rødhvit

Juniorspiller
Ble medlem: 27 jan 04
Innlegg: 200

Lagt til: 20 feb 05, 21:42
Opprinnelig postet av sveinung
...den ledelsen som tok oss fra dypet av 2. divisjon til survival i TL på kortest mulig tid er altså udugelig?????
GET REAL!!!


Den "ledelsen" heter KNUT THORBJØRN EGGEN!!!

---------------------------

FFK i tyyyyyyykkkkkt og tyyyyyyyynnnnnt


HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 589

Lagt til: 20 feb 05, 21:51
Opprinnelig postet av Fredd
Er det noen som vet hvorfor Roger ble tatt av banen etter 20 min?


Tror han hadde en skade i benet...

---------------------------

FFK--> I hundre mot toppen!

sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...

HATER Mokkelbost!!!


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 20 feb 05, 21:53
Til Rødhvit: Det er for dumt sagt

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


sveinung

Knøttespiller
Ble medlem: 01 apr 04
Innlegg: 58

Lagt til: 20 feb 05, 22:03
...KTH klarte det helt alene, på tross av FFK-ledelsen? Hadde FFK hatt en udugelig ledelse hadde KTH sluttet ettr to treninger. Og glem ikke en ting til som denne "udugelige ledelsen" er i ferd med å få til: NYTT STADION! For to år siden lo mossingene av klubben vår, av banen bår av tribunenen våre. Nå ler vi av dem selvom de slår FFK second strings 3-2. Udugelig ledelse?
GET REAL noch ein mal!!

Opprinnelig postet av Rødhvit
Opprinnelig postet av sveinung
...den ledelsen som tok oss fra dypet av 2. divisjon til survival i TL på kortest mulig tid er altså udugelig?????
GET REAL!!!


Den "ledelsen" heter KNUT THORBJØRN EGGEN!!!

---------------------------

Tippy


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 20 feb 05, 22:16
Endret: 20 feb 05, 22:17
Er helt utrolig at hver gang noen hever øyenbrynet mot noen i FFK så kommer den regla der.

"De tok oss fra mørkets dal til TL på kortest mulig tid."

Det kommer til å bli en evig hvilepute for noen, akkurat samme folka som pusset pokaler i 20 år, det er jeg rimelig sikker på, det må gå an å sette spørsmåltegn når det er så begredelig som det FFK viser, men igjen hele laget er jo konstant skadet, hele greia virker HELT håpløs for tiden, dette er nøyaktig det samme som ifjor, lurer på hva ledelsen egentlig tenker om sitauasjonen, jeg hadde ikke fått sovet om natten.
Det at folk sier den og den skal sparkes er bare frustrasjon akkurat der og da, men jeg skjønner virkelig ikke hvordan det er mulig å gjøre akkurat det samme i år igjen...

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 20 feb 05, 22:16
Endret: 20 feb 05, 22:20
Opprinnelig postet av Rødhvit

Den "ledelsen" heter KNUT THORBJØRN EGGEN!!!


kunne ikke sagt det bedre selv!!

Opprinnelig postet av keiko
Til Rødhvit: Det er for dumt sagt


hva i all verden begrunner du det der med keiko?skjønnte ikke helt poenget med innlegget,hadde vært fint hvis du begrunna hvorfor,før du sier det er for dumt sagt

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5568

Lagt til: 20 feb 05, 22:20
FFK stiller med et forsterket B-lag( som spiller i 3.div). Moss setter sitt preg på kampen med 3 scoringer ut av ingenting, og utrolig agressivitet i duellene. De taklet, som regel sent, så det svidde. Hadde dett vært en tellende kamp hadde det nok vært delt ut flere kort. Synes det var artig å se at Garro har utviklet seg i riktig retning. Jeg syntes FFK spilte en god kamp utfra de forventnigene jeg hadde etter å ha sett lagoppstillingen. Ramberg kom inn og falt igjennom i mine øyne. Bertelsen, Enerly og Ringberg var gode i mine øyne, men det skulle jo også bare mangle.

Til dere som klager på ledelse og trenere nå. Få noen til å lese eventyr for dere før dere legger dere i kveld, så blir det lettere å stå opp imorgen.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 20 feb 05, 22:24
Opprinnelig postet av kanogvetalt


Til dere som klager på ledelse og trenere nå. Få noen til å lese eventyr for dere før dere legger dere i kveld, så blir det lettere å stå opp imorgen.


ja da kan vel du ta runden rundt til alle å lese eventyret om hvor bra ting er i ffk for tida:Og at resultatene,spillertroppen er bra nok:o
eventyr er jo like sant som hvor bra ting er pr dags dato i klubben:)

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 20 feb 05, 22:51
er for dumt å gi eggen skylda for dette. Er jo han som har fått FFK dit dem er i dag. skulle jeg ha missforstått Rødhvit så vil jeg si unnskyld med en gang

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 4 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340