Husk meg
Brukernavn
Passord

Kampen mot moss

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

jashin

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 04
Innlegg: 326

Lagt til: 21 feb 05, 11:50
Det er ikke uvanlig at FFK taper for mindre gode lokale lag. Det er bare å minnes kampene i 2.divisjon mot Østsiden, Selbak og Råde. Disse lagene kjemper som ville dyr. Husk dette var 2005-sesongens høydepunkt for Moss. Man så tydelig hvor tente de var. Den morsomste var Vidar Martinsen (tror jeg det var - ihvertfall nr 3) som protesterte vilt på FFKs andre scoring til tross for at det var han selv som opphevet offsiden. Det eneste som kan toppe dette for Moss er hvis de møter oss i cupen. Det at de slo FFK2 gjør at sesongen er reddet. Det som slo meg var at når vi satte inn en førstelagsspiller ( Ringberg i annen omgang) så ble laget mye farligere med en gang. Det skulle ikke mer til.

Denne Colina jr som dømte er noe av det mest tragiske jeg har sett. Han lot mossingene feie ned FFKspillere uten at han reagerte. Jeg trodde dommerne skulle slå hardt ned på holding i år men der virket ikke slik i går. Ved et tilfelle var det tre mossespiller som holdt Ringberg fast uten at dommeren reagerte. Men det skal sies at han ikke hadde noe å si for utfallet av kampen. Moss var minst dårlige, kjempet best og vant fortjent men jeg tror dette mosselaget vil få det tøft i 1.divisjon. De imponerte meg ikke med annet enn innsatsen og det sier dessverre litt om hvor dårlig FFK var igår.

Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 738

Lagt til: 21 feb 05, 12:48
Skal være enig i dommerene! Han blåste når han ikke skulle og ditto! Så hvertfall et kast som var klart tell FFK, samt en soleklar corner dere ikke fikk!
Som mange sier så var det viljen tell å slå "fienden" som gjorde at vi vant i dag! Men med "Ronaldinio" og West har dere noen av de kjappaste kantene i TL??
Syntes også Ramberg var god! Skal bli moro å se om 2-2 målet var onside...
Bagstevold var i godt humør i går ævv, men han ene vakta i inngangen har gått ut på dato! Han må ha vært offiser i hele sin yrkeskarriere...
Men hvor var Plankehaugen??

---------------------------

Hva skal`n si, hva skal`n tru.

Elendigheta må snart snu!


Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 738

Lagt til: 21 feb 05, 12:54
Opprinnelig postet av ajg
Opprinnelig postet av Planken
Før jeg begynner på kampen, vil jeg bare spørre de som ikke vil ha Drillo; hvem skulle de ansatt?

Per Mathias Høgmo, Arne Sandstø, Per Egil Ahlsen, eller overtalt KTE til å fortsette.


Høgmo har allerede takket ja til en rådgiverstilling i Moss, så han er opptatt!!

---------------------------

Hva skal`n si, hva skal`n tru.

Elendigheta må snart snu!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 21 feb 05, 13:40
Har bestemt oss for og ikke heie i treningskamper.:o

Carlsberg

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04
Innlegg: 366

Lagt til: 21 feb 05, 13:47
Det meste er vel sagt om kampen alt, men jeg vil likevel komme med et synspunkt.

Ingen grunn til fortvilelse! Når gutta i forsvaret er tilbake, så kommer vi til å vinne. Hadde ikke McDonald vært vaksinert mot scoringer så hadde vi vunnet i går. Etter at Ringberg kom inn så eide vi kampen.

Wiig er forbanna dårlig!!!

Berthelsen må slutte med å kun slå langt.

Risholt må begynne å jobbe igjen. Nytter ikke å stå stille.

Alex L H var sorgen i mål. Åpner jo ikke kjeften! Nei Steinar må være 1. valget i mål.

McDonald vil være et godt alternativ til West, når West er skadet.

---------------------------

La oss selge hele laget!!


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 21 feb 05, 14:00
Endret: 21 feb 05, 14:03
Opprinnelig postet av Carlsberg
Wiig er forbanna dårlig!!!

Vel...han viser tidvis at han er en bra spiller, men jeg tror han er veldig avhengig av å bli brukt riktig, og verken ensom spiss eller kantspiller er noe han behersker bra nok...

Hva godt fører sånne utblåsinger med seg?!

Opprinnelig postet av Carlsberg
Berthelsen må slutte med å kun slå langt.

Hva om dette var noe han hadde fått beskjed av Drillo om å gjøre? Ville det overrasket deg?!

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Har bestemt oss for og ikke heie i treningskamper.:o

Heie gjør vi vel! Poenget er at Plankehaugen ikke har organisert seg på treningskampene, det ble bestemt ifjor en gang...

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 21 feb 05, 14:37
Tror ikke Gherland i bunn og grunn blir sett på som et alternativ til en spissplass. Heller en konkurrent til Stjerna og Stian på venstrekanten.

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 22 feb 05, 06:23
Opprinnelig postet av ajg
Opprinnelig postet av Planken
Før jeg begynner på kampen, vil jeg bare spørre de som ikke vil ha Drillo; hvem skulle de ansatt?

Per Mathias Høgmo, Arne Sandstø, Per Egil Ahlsen, eller overtalt KTE til å fortsette.

Hehe, mener du seriøst at du vil ha Ahlsen som hovedtrener? Da hadde det gått rett vest... Synes det er latterlig at du krever Drillos avgang før han omtrent har fått satt igang. Jeg ser bare positive ting hittil med Drillo... Treningene er mye mer intensive og spillerne er bedre trent. Det er ikke trenerkabalen jeg er redd for denne sesongen. Det er rett og slett spillermateriale. Vi trenger fortsat noen forsterkninger og jeg mener at Drillo helt klart er mannen til å se det.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 22 feb 05, 09:22
Vi må vel ærlig talt ha norges sterkeste trener team. Begynne å rope på Drillos avgang nå er rimelig patetisk. Spillerstallen skulle selvfølgelig vært sterkere. Sånn vil det vel alltid være at vi aldri blir helt fornøyd. Vi må ikke glemme at vi har norges kanskje sterkeste midtstopperpar.Da mener jeg selvfølgelig Rajo og Bora om det skulle være noen tvil. For å være helt ærlig så er det ikke kanskje, vi har det. Tippeligaens beste innlegg/pasnings/frispark fot i Dagfinn Enerly. Norges raskeste spiller i Brian West.
Alt er ikke bare ræva, det er masse bra.

---------------------------






Carlsberg

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04
Innlegg: 366

Lagt til: 22 feb 05, 09:42
Opprinnelig postet av Planken
Opprinnelig postet av Carlsberg
Wiig er forbanna dårlig!!!

Vel...han viser tidvis at han er en bra spiller, men jeg tror han er veldig avhengig av å bli brukt riktig, og verken ensom spiss eller kantspiller er noe han behersker bra nok...

Hva godt fører sånne utblåsinger med seg?!


Det fører det med seg at jeg får sagt hvor dårlig jeg syns han er. Jeg har sett kampene mot IFK og Moss, og ser ikke at han har noen kvaliteter vi trenger. Dårlig fightervilje, dårlig mottak, kan ikke drible, dårlige pasninger etc. At han kan ha hatt dårlige dager i forhold til mottak og pasninger kan jeg akseptere, men at han går utpå banen med "hengehue" og ikke gidder å kjempe, det synes jeg er ille.

Hvis Drillo har bedt Berthelsen slå konsekvent langt (noe han sikkert har gjort), så syns jeg det er ille det og. På underlaget i Østfoldhallen kunne vi ihverfall gjort et forsøk på å involvere midtbanen.

---------------------------

La oss selge hele laget!!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5568

Lagt til: 22 feb 05, 15:51
Jeg synes Wiig gjorde en ok kamp. Han var riktignok litt av og på. Jeg forstår de FFK spillerene som trakk seg i taklingene. Moss spilte som om de hadde hatt Steven Segal som ressurstrener.

Jeg er mer imponert over engasjementet enn dømmekraften til de av dere som skal sparke trenere, ledere og spillere allerede nå.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340