Husk meg
Brukernavn
Passord

Mokkelbosts første scoop for klubben

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 04 mar 05, 02:25
Opprinnelig postet av Planken
Glimrende spark i retning Mokkelbost HER utført av Jon Syversen.


hehehe..leste akkurat det selv...veldig artig å lese=P,og måten han brukte ironien på...håper mokklebost leser det da:ffk:

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 04 mar 05, 08:57
Endret: 04 mar 05, 08:59
Glimrende Jon Syversen.
Flott av noen i system rundt F-B ikke bare er opptatt av å skape ett enspora menighetsblad.
Ser at enkelt også her, nærmest ønsker at også innlegga her er frie for kritikk, eller "sure oppstøt" som sikkert noen synes det er.
Selv er jeg av den mening at et forum som dette bør være åpent for alle meninger om og rundt klubben i vårt hjerte. Derfor håper jeg også at det finnes mange folk der ute som er villige til å diskutere forskjellige "provokasjoner" eller meninger på en slik måte at vi sammen skaper et forum hvor alle vi som elsker fotball og spesielt FFK, gamle& unge, kvinner & menn kan samles. Gi uttrykk for våre meninger, frustrasjoner, glede, sure oppstøt ros & kritikk, uten å føle "frykt" fra de "retttroende".

Når det gjelder akkurat denne saken, så sitter jeg med en følelse at de som er mest frustrerte, er de som ikke kommer med kritikk. Føler faktisk at de som strutsen stikker hodet i sanden, og ikke klarer å gi uttrykk for sine følelser.
Sorry at jeg provoserer dere, men tåler gjerne et spark tilbake.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 04 mar 05, 10:45
Veldig bar dracula! Det er jo ikke noe mål i å være enig om alt. Skremmende hvor enig jeg har blitt med det du skriver for tiden. Temperatur er viktig. Må tåle noen spark, da sparker man litt tilbake også er man enig om at man er uenig.

---------------------------






kingleh

Juniorspiller

Ble medlem: 11 okt 03
Innlegg: 153

Lagt til: 05 mar 05, 14:28
Bare en liten tankevekker....

Uten spark, blir det sjelden mål.... :rolleyes:


Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340