Husk meg
Brukernavn
Passord

Håkan Søderstjerna

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 16 mar 05, 00:31
Endret: 16 mar 05, 09:17
Jeg er bekymret for en av min favoritt FFK spilleres fremtid i FFK. Min beundring av Håkan baserer seg på at jeg synes hans teknikk og kreative evne overgår de andre FFKerne.

Bekymringen kommer av at Drillo ikke nevnte Håkan under sin komentering av spillerne på det åpne medlemsmøtet. Videre kommenterer Drillo i forbindelse med laguttaket til FFK- FK tønsberg at det bare er Brenne og Rajo som mangler av nøkkelspillerne. Videre er Håkans navn verdt nevnt blant spillerne man vurderte som alternativer i en overgang for Vidar M. Det er ikke mye her i verden som gir meg større mareritt en å se Håkan i gult og sort.

Nei, jeg vil se Håkan på banen så fort som mulig, i rødt og hvit.

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 16 mar 05, 00:47
Vel,hvis han hadde prestert jevnt over de to foregåede sesongene hadde han kanskje blitt nevnt,noe i mine øyne han ikke har gjort...Har vært utrolig passiv utpå banen de gangene han har spillt..Har gått å klage over skader fra dag en etter at han kom hit!syntes ffk gjør det rette hvis de lar han gå til Landskrona eller et annet klubblag...kommer en dag der man må si "Jeg prøvde men mislykktes",noe i aller høyeste grad Søderstjerna har gjort i FFK...hadde forventa mye mer av en som var ganske nær ved å bli tatt ut på det svenske landslaget for en stund tilbake

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 16 mar 05, 01:23
Endret: 16 mar 05, 01:25
Iflg. Drillo, så er han ikke så begeistret for spillere, som er litt flink på alt. Og i den kategorien kan man vel si Håkan befinner seg.

Drillo dyrker jo spillere som har ekstreme spisskompetanser og ganske riktig så ble overhode ikke Håkan nevndt i Drillo vurdering av spillerne på medlemsmøtet nylig.

Det blir spennende og se om han får prøvd seg mot Tønsberg imorgen.
Etter dagens trening ser det ut til at FFK endelig stiller med noe som kan sies å være i nærheten av en 1. ellver, nemlig:

Steinar Sørlie

PAC
Bora
Tor T.
Bertelsen

Enerly
Risholt
Ramberg
Stian J.

West
Ringberg

Ramberg er visstnok litt usikker, fikk en strekk i nakken på trening idag.
Er også litt usikker på om det er Stian eller Håkan som starter.
Viikmae skal spille 2. omgang.
Hele troppen skal visstnok være med på turen.

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 16 mar 05, 01:45
Laget skal jo i følge Per Egil Ahlsen være tatt ut, og gjengitt både i f-b.no og i kamptråden på dette forumet, og hverken Stian Johnsen eller Hans Erik Ramberg er angivelig med fra start, isteden José Garro og Martin Wiig. Men kan jo hende det har blitt endringer der for alt jeg vet :)

Vet ikke om det er noe poeng å legge vekt på at Drillo ikke nevnte Söderstjerna under medlemsmøtet. Han nevnte vel heller ikke Simen Brenne, eller? Er heller ikke enig i at Håkan ikke har noen spesielle egenskaper utover det gjennomsnittlige. Han har et meget bra overblikk og slår mange lure pasninger. Tror fremdeles han kan gjøre en god sesong i år om han holder seg frisk og får tillit...

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 16 mar 05, 01:55
Jeg fikk mine opplysninger fra Steinar Sørlie ikveld, men han virket ikke helt sikker, så du har sikkert rett, Costanza.

---------------------------

FFK på toppen i 2005


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 16 mar 05, 11:29
Endret: 16 mar 05, 11:32
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Iflg. Drillo, så er han ikke så begeistret for spillere, som er litt flink på alt. Og i den kategorien kan man vel si Håkan befinner seg.


Er ikke det et litt rart utsagn egentlig av Drillo? La oss si du har 10 spillere med ekstrem spisskompetanse. Hva om en av disse blir skadet? Da må det vel en del justeringer til? Se bare hvor mye ting forandrer seg om West er skadet eller ikke...

Jeg ville jo heller sagt at det er svært nyttige med spillere som kan litt om alt (selvsagt ikke en hel tropp med slike spillere da, men noen), da kan de brukes både i førsteelleveren, og de kan brukes der det trengs når det blir skader. Har vi en som har greie kvaliteter hva fart, passningsfot, skudd og for eksempel overblikk på laget, så må da det være bedre enn å ha en som er dårligere på det meste, men som har bedre overblikk?

For å sammenligne det litt på spissen... Jeg ville heller kjørt en BMV med litt ekstrautstyr all over, enn en Lada med 700 hester under panseret... :)

Til poenget mitt; om Drillo finner det slik at selve førsteelleveren består av spillere som hver for seg har forskjellig spisskompetanse (noe jeg ikke tror han gjør), så blir nok uansett ikke Söderstjerna solgt, ettersom han er dyktig til både det ene og det andre, og dermed kan settes inn i leddet der det blir skader...

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 16 mar 05, 11:57
Endret: 16 mar 05, 12:35
Har ikke Drillo egentlig bare sagt at han liker å utnytte spillernes spisskompetanse? Kanskje har det bare blitt til at "Drillo sa at han ikke er så begeistret for spillere som er flinke på alt" et sted på veien? For synes nemlig det var litt rart at han skal ha sagt noe slikt. At han setter pris på spillere som enten er veldig raske eller veldig gode på hodet og ønsker å bruke det for hva det er verdt, er helt sikkert. Men det bør jo ikke bety at han ikke også kan være begeistret for all-round-spillere. Og var det ikke nettopp dette han sa om Christian Petersen? At han kan brukes over alt.... Det betyr jo at Peters er ganske god på det meste, ingen spesielle sider som er veldig dårlig/gode, og Drillo fikk vel ikke akkurat det til å høres ut som noe negativt heller?

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 16 mar 05, 12:33
Det stemmer, Costanza, Drillo snakket positivt om Petersens allsidighet. Så han har nok ikke noe imot slike spillere.

Er nok heller som du sier at han liker å utnytte spilleres spisskompetanse.

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


Jonas B

Bedriftsspiller
Ble medlem: 04 mar 05
Innlegg: 4

Lagt til: 16 mar 05, 14:06
Peters er jo veldig god på å drible i forsvar da!:p
Og gjør det litt vel spennende på slutten av kampene...

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 16 mar 05, 17:23
Endret: 16 mar 05, 17:23
Opprinnelig postet av FFK1903

For å sammenligne det litt på spissen... Jeg ville heller kjørt en BMV med litt ekstrautstyr all over, enn en Lada med 700 hester under panseret... :)


Ja, hvis du vil ha en behagelig "ride" og se kul ut, men hvis det er om å gjøre å komme først i mål, bør lada`n med 700 gamp være soleklart førstevalg...

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 16 mar 05, 17:36
Endret: 16 mar 05, 17:38
Opprinnelig postet av Olavesen
Ja, hvis du vil ha en behagelig "ride" og se kul ut, men hvis det er om å gjøre å komme først i mål, bør lada`n med 700 gamp være soleklart førstevalg...


Selvfølgelig, men det finnes mange flere grunner til å velge enn BMV fremfor enn Lada med 700 gamp da. Du valgte ut den ene grunnen til at det er bedre å velge Lada, mens det finnes mange flere grunner til å velge det andre :)

Og siteringen var vel tatt litt ut av sammenhengen og dessuten satt litt på spissen...

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340