PlayForYourClub i gang igjen.
Vi har nå en fin 2. plass, rett bak molde. Bare å stå på, få med så mange som mulig, så tar vi en ny tittel. :ffk:
Spill her ! ;)
---------------------------
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Opprinnelig postet av A9$h
slik....da er det 1 plass:ffk:
Konge..! :ffk:
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
noe tull med scoreboarden der...er ikke helt oppdatert..står at curent league leaders er brann...men tabellen viser ffk:confused:
Den viser hvem som vant serien sist ;)
Spillere kommer, spillere går. FFK består.
Tippeligaen til dommedag!
www.trylleblyant.com
Opprinnelig postet av Kråkerøygutt1
noe tull med scoreboarden der...er ikke helt oppdatert..står at curent league leaders er brann...men tabellen viser ffk:confused:
Den viser hvem som vant serien sist ;)
:D
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
...savner byen, folket, Stjernen og FFK!
(I`ll be back)
(I`ll be back)
(I`ll be back)
(I`ll be back)
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Rune H; du vet tydeligvis litt om det spillet...hva skjer nå?
(I`ll be back)
(I`ll be back)
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
jeg er i full gang med "oppkjøringen til neste sesong" (øver som f... på å skyte ball på playforyourclub) he he... :ffk:
Jeg også :) Viktig å være godt forberedt før en ny sesong.
Bjørn Jervell Hansen
(I`ll be back)
Men er det noe å vinne her, eller er det bare "ære"?
(I`ll be back)
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
savner "svensk magi" allerede
Opprinnelig postet av Costanza
Hvis du har brukt tre og en halv time på dette spillet i løpet av en kveld, bør det kanskje være et tegn på at det ikke er oss andre det er noe galt med... Jeg synes det er mye å spille en halvtime.
Hvorfor dette maset om at nå på vi stå på da?? Greit at du ikke spiller, men la nå døm som har lyst til det gjøre det. Nå må ikke du begynne å hovere du også.:mad:
Opprinnelig postet av bateman
spiller litt innimellom,men bryr meg vel egentlig ikke om hvem som topper den tabellen...det er et spill folkens!70000 som pers...ikke spes bra nei...og straffe er jo umulig!brent av noen poeng der:confused:
Bruk minst mulig av poenga på straffe. Det er sløseri. Hvis du er sikker på straffe så er det greit, men ikke brenn av poenga hvis du bommer og bommer.:cool:
Opprinnelig postet av Costanza
Jeg har ikke mast om noe, Haugen...
Nei, men det er andre her som gjør det.
FFK i tykt og tynt, på FMV!
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Bruk minst mulig av poenga på straffe. Det er sløseri. Hvis du er sikker på straffe så er det greit, men ikke brenn av poenga hvis du bommer og bommer.:cool:
Må nok innrømme at det er så sjelden jeg får tilbud om straffe at det ikke er ofte jeg sløser poeng der :D
Og der fant jeg toppscorerlista også, gett. Med meg selv på en finfin 100.-plass ;)
Bjørn Jervell Hansen
:confused::confused:
De som spiller dette, kan vel heller chatte på msn eller lignende steder.
FFK på toppen i 2005
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Hva har egentlig dette spille å gjøre på FFKsupporter.net?
:confused::confused:
De som spiller dette, kan vel heller chatte på msn eller lignende steder.
Dette er jeg enig med deg i. Det har jeg også nevnt tidligere. Jeg er blitt slettet tidligere for lignende saker, men denne + fotballmanagerprat har blitt stående. Forstå det den som kan. :|
Snart får vi - forhåpentligvis - nytt forum som er delt inn i flere kategorier, og da vil diskusjoner som dette ikke havne i hovedkategorien...
Er det mine innlegg du sikter til da eller??
Drillo elsker Fredrikstad hurra....hurra !!!!!!
(I`ll be back)
Av alt i værden jeg elsker :ffk:
1 plass. 2005
(I`ll be back)
Opprinnelig postet av kenneth
Igjen.... Kan vi eller FFK vinne noe på dette, eller er det ære det spilles om?
Ære.
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
A struggling player, then sing his name....
Support him with honour, he`ll come good again....
Test dine managerferdigheter - Hattrick.org
http://www.playforyourclub.com/play19.php
FFK FOR ALLTID I MITT HJERTE!
Opprinnelig postet av Newman
Spiller dette spillet en gang iblant, men nå var det stusselig å se på tabellen, nest sist mens lag som Molde og Aalesund herjer tabellen, dette er vel en skam for Årets Supportere 2004, hjelp til å få FFK på topp igjen!
Jeg kunne godt ha spilt for 15-20 mill. alene, men hva hjelper vel det. Man vinner ikke hvis man kjører sololøp. Det må være flere som deltar. Jeg har heller spilt i England. Så jeg er blitt rimelig proff på dette her.
Spiller dette spillet en gang iblant, men nå var det stusselig å se på tabellen, nest sist mens lag som Molde og Aalesund herjer tabellen, dette er vel en skam for Årets Supportere 2004, hjelp til å få FFK på topp igjen!
Jeg kunne godt ha spilt for 15-20 mill. alene, men hva hjelper vel det. Man vinner ikke hvis man kjører sololøp. Det må være flere som deltar. Jeg har heller spilt i England. Så jeg er blitt rimelig proff på dette her.
Bevis det
Jeg spiller nå, er amatør.
Opprinnelig postet av bjorn
Bevis det
Rekorden min er på nesten 25 mill. alene. Og hvis du tror at jeg gidder å gjøre det nå så tar du feil. Når jeg satte den rekorden så skrev jeg om det her inne. Det kan du bare spørre Costanza om. Han synes vel at jeg mase litt vel mye til tider om dette spillet.
Og nicket mitt var RUN eller run. Hvis du ser en av disse i serien i England så er det meg.
Les også hva jeg har skrevet under denne tråden på side 1 og 2.
Men jeg har jo vært fyringsvakt i tillegg så jeg kan vel trekke fra 10 min.
Jeg tror deg gjerne jeg Haugen:) Men hvorfor ikke spille kun hos ffk da? Om alle tenker sånn at man ikke klarer det alene så blir det selvfølgelig ikke noen seier, fotball er et lagspill vet du;) Det er da mer moro å vinne med FFK en et eller annet Engelsk lag er det ikke? Kom an, en for alle, alle for en:)
Hadde vi vært en 5-6 som spilte fast så hadde vi hvert seriemestere. Jeg ga meg så lenge det var bare jeg og " try " som spilte. Kok sammen flere så er jeg med å spiller jeg.
Se bare når jeg spilte den 1 timen, da var det bare jeg som spilte FFK, og det er ikke særlig givende.
Kommer seg, kommer seg....
Det er langt igjen bjorn.
Det er for dårlig at jeg leder de fra Fredrikstad med så liten poengsum.
2006: CL, RL, "the double"...
2006: CL, RL, "the double"...
Bevis det
Jeg har lagt fram beviset for deg bjorn. Og dette er på 2 dager. Tenk hva summen kunne vært på hvis jeg hadde spilt på mandag også.
Jeg har lagt fram beviset for deg bjorn. Og dette er på 2 dager. Tenk hva summen kunne vært på hvis jeg hadde spilt på mandag også.
Jepp, bøyer meg i støvet.
FFK er suverent på topp, akkurat sånn vi liker det
Jepp, bøyer meg i støvet.
FFK er suverent på topp, akkurat sånn vi liker det
Gi beskjed på mandag neste gang dere vil ha meg med.
Det er jeg som toppet listen over antall poeng også. Og det er ikke første gangen.
Grunnen til det er jo såre enkel. Det er først nå at de folka der oppe har fått vite om dette spillet. Andre supportere spilte jo dette for et år siden eller mer. Dette var vel en sånn hype som alle spilte til det ble kjedelig i lengden, mens Aafk- og Moldefolka forsatt er på stadiet hvor de syns dette er morsomt...
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig
Opprinnelig postet av FFK1903
Grunnen til det er jo såre enkel. Det er først nå at de folka der oppe har fått vite om dette spillet. Andre supportere spilte jo dette for et år siden eller mer. Dette var vel en sånn hype som alle spilte til det ble kjedelig i lengden, mens Aafk- og Moldefolka forsatt er på stadiet hvor de syns dette er morsomt...
Hadde ikke hørt om dette før i går jeg, og det blir første og siste gangen jeg spiller.
Det var litt morsomt en stund da, selv om alle de kule gutta spilte for 20år sia
Opprinnelig postet av FFK1903
Hadde ikke hørt om dette før i går jeg, og det blir første og siste gangen jeg spiller.
Det var litt morsomt en stund da, selv om alle de kule gutta spilte for 20år sia
Fornøyd med en gang du ble seriemester du eller ??
Hele Fotballnorge tenker på deg, Dagfinn.
Ønsker deg alt godt uansett hva som skjer!
FFK i Tippeligaen 2006!
Kjør på! Vi leder igjen og greier
Kjører på som et lokomotiv jeg. Tar kvelden nå, men fortsetter i morgen.
Vi har muligens knekt alle de andre laga bortsett fra Lyn. Men det laget har ikke en eneste ligatittel ennå. Får vi tatt rotta på dem i morgen så er nok serien våres igjen.
Savna dette spillet gitt...
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Opprinnelig postet av GurrBass
Sitter og spiller som en gud nå
Savna dette spillet gitt...
Det har jo vært dævt på vårs en stund, så det er på tide vi får noen seire igjen.
Holdt nesten på å ta den istad,men keeper`n redda straffa!!
Du som har rekorden eller,Rune??
Jeg leder toppscorerlista. TRY er nok bedre enn meg på rekorden. Han har vel slått meg hver gang.
Du som har rekorden eller,Rune??
Jeg leder toppscorerlista. TRY er nok bedre enn meg på rekorden. Han har vel slått meg hver gang.
Nå har jeg rekorden også, så lenge det varer.
Når begynner neste runde??
Mandag.
Sitter og spellær litt nå,prøve å få FFK oppover tabellen!!
Jepp,da er vi i gang igjen da folkens
Sitter og spellær litt nå,prøve å få FFK oppover tabellen!!
Har vært borte i hele dag, dessverre.
Klarer å slå den personen jeg!! hehe...
Har du noen gode råd angående straffespark?? Treffer liksom bare 4 av 10 ganger
Gjør ikke no,har spilt FFK litt oppover tabellen idag.....Med litt hjelp fra TRY
Klarer å slå den personen jeg!! hehe...
Har du noen gode råd angående straffespark?? Treffer liksom bare 4 av 10 ganger
Mulig TRY er bedre enn meg på dette. Jeg pleier å sette alle straffer på Rèn som er fra venstre, og satser aldri mer enn 10.000. En sjelden gang 40.000 hvis jeg har sjans på rekorden, men kun når denne er høy. Si sånn som forrige gang når jeg ligger rundt 130.000-140.000 før straffe. Med 40.000 da, så tar man gjerne rekorden. Derfor slo jeg TRY sist. Men ikke sats 20.000 eller 40.000 bare for å sette en rekord på 120-130.000. I lengden så taper du på dette.
Håper dette forteller litt GurrBass.
Skal prøves ut nu!!
Opprinnelig postet av ffkmufc
Jeg er med! Vi leder nå!!
Så lenge jeg knalla til igjen så gikk vi tet. 6,7 mill. i dag gjør seg det.
Vi klarer det igjen vi
Det er ikke sikkert. Jeg får ikke spilt så veldig mye i dag.
Har forresten funnet ut en teknikk på straffesparkene..
Skyt når streken er mellom O og N,treffer hver eneste gang da..Så det bør prøves
Er ganske sikker nå,Rune
Har forresten funnet ut en teknikk på straffesparkene..
Skyt når streken er mellom O og N,treffer hver eneste gang da..Så det bør prøves
Det er bare å prøve seg fram på straffene. Jeg tror det er best og være standhaftig når det gjelder plasseringa av straffene. Hjelper nok ikke å forandre fra gang til gang, å prøve og lure keeperen.
Jeg får det hvertfall til hver eneste gang nå..Selvom keeper slenger seg etter den,så har han ikke mulighet..
Vet,men har du prøvd å plassere den mellom O og N da??
Jeg får det hvertfall til hver eneste gang nå..Selvom keeper slenger seg etter den,så har han ikke mulighet..
Skal prøve det ut.
Opprinnelig postet av ffkmufc
Vi leder over Sporting i 1. runde av Europa cupen nå! Bare å spille på gutter, detta skal vi vinne!
Er ikke så lett å holde på ledelsen. Ikke er jeg stabil med spill med bare mus heller.
FFK i mitt hjerte - Erik Røed
Er det ikke flere som har lyst til å spille da ??
holder på
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
Opprinnelig postet av Gykkan
Ta å spill med Kidderminster xDD http://www.playforyourclub.com/play03.php
Hvorfor ?? De ligger da på opprykksplass.
2006 - Året vi sier farvel til gamle Stadion.
2007 - Året vi hilser nye Stadion velkommen.
Opprinnelig postet av Kråkerøygutt1
Jeg spiller litt innimellom, men jeg er ikke noe særlig gærva
Synes vi bør vinne denne gangen, men da må det spilles litt jevnere i mårra.
Får kanskje sette denne øverst på lista igjen da ??
Har jo ikke vært noe moro å spille siden Aalesundfolka spiller som de er helt gale.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914