Husk meg
Brukernavn
Passord

Nå forstår vi hvorfor vi slet på 90 tallet....

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 05 apr 05, 09:07
Selvsagt Mr_Max, du har rett .
Innrømmer at jeg utelot dette i mitt regnestykke.
Poenget mitt var, kanskje ullent, at det er ikke pengene som Forsbarg har tatt ut av FFK som får meg til å reagere negativt, men personligheten.:cool:

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 05 apr 05, 12:02
Nå må vi heller ikke gjøre det verre enn det kanskje er.

De 25 % av bilettinntektene som FFK eiendom har hatt en avtale på, er iflg. flere enn Forsberg aldri blitt tatt ut som noen form for utbytte. Er langt fra sikker på om vi kan stole på dette, men det er ihvertfall blitt sagt mange ganger i flere forskjellige sammenhenger.

Sist år ble det bla. brukt 7,5 mill. av disse pengene til lysmaster og opprustning av stadion.

Men selvfølgelig så har Forsberg fått masse positiv reklame i mange år, som han nå svært så effektivt selv har snudd til en veldig negativ reklame, som han vil slite med i lang, lang tid fremover.

Noe av det eneste jeg kan se som kan redde hans navn og ære nå, er hvis han feks. setter inn et par mill. i FFK`s nye investorpool.:D:D

---------------------------

FFK på toppen i 2005


jashin

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 04
Innlegg: 326

Lagt til: 05 apr 05, 12:07
Endret: 05 apr 05, 12:07
Tror nok at de fleste innad i styre og administrasjon er sjeleglade for at han har trukket seg ut. Det var vistnok masse bråk og tull med den fyren internt. Regner med at ledelsen nå vil bli mer dynamisk og at de også etterhvert blir flinkere til å informere omverdenen.

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 05 apr 05, 12:50
Jeg mener de sa på Radion at (den dagen det hele var i orden) Dette var en stor dag for klubben....det tror jeg på:D

---------------------------

Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340