jaggu, nå er den der:-)
ps. Er så jæ... dritt lei å av å lese om Ståle og Hamkam i avisene. Hvem f.. er det som bryr seg om det dritt laget?
---------------------------
La oss selge hele laget!!
Ivar Hoff, fotballens erke-gnom.
jeg kjøpte klistremerke til både broren min og foreldrene mine ifjor (hehe. de hadde ikke noe valg gitt), og påpekte i butikken hvor teit det var at dette var eneste løsningen.. men de har tydeligvis ikke blitt noe bedre i år..
synes ikke aristokraten gjør noen god jobb. nettbutikken, eller den manglende er et godt eksempel
Ivar Hoff, fotballens erke-gnom.
Enig med Husgutt. Er skuffa over at Aristokraten enda ikke har fått orden på nettbutikken.
(blakk alltid.hehe)
Opprinnelig postet av Husgutt
jessheim? jeg jobber i strømmen. kanskje vi sees på e 6:-D må få meg en sånn drakt jeg og. mye koster den?
(blakk alltid.hehe)
Skal ikke se bort fra det :) Ser du en Opel med FFK drakta i venste sidevindu, er det meg :p
Husker ikke hva den kosta.... 100 - 150 kr....? Ta det med en klype salt. Det er jo et år sia jeg kjøpte den....
Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!
Merklig at det ikke går an å få tak i vimpler i vanlig størrelse. Jeg har bare sett vimpler i gigantisk størrelse. JEg skal jo kunne se ut av bakruta på bilen også. :D
blakk alltid.hehe
>Hmm. Jeg kjører og strekningen Oslo - Jessheim og Oslo - Skedsmokorset noen ganger. Direktøren (dama er fra Skedsmokorset, eller Kjeller for å være nøyaktig.)
Har vært en del på Strømmen. Det var mye dop og et stygt kriminelt miljø der før. Mulig det er blitt bedre og det synes vel mest på natten. Hvor på Strømmen jobber du husgutt?
Har ofte sett biler med drakt i vinduet. Noen med klistremerker og. Hmm. Mulig det er de samme bilene jeg ser, men det hender de dukker opp. Har drakta i vinduet mitt ut mot venstre side. Slik at alle ser den når jeg ligger i forbikjøringsfeltet.
Har det kommet noen ny info om når Netbutikken evt. åpner?
Known as ARISOKRAT on VG Fotball-Norsk
Fornyet kontrakt!!!! :o)
Opprinnelig postet av Pettho
Vi er visst mange som har klippet i det "Evig Aristokrat"-merket.
Merklig at det ikke går an å få tak i vimpler i vanlig størrelse. Jeg har bare sett vimpler i gigantisk størrelse. JEg skal jo kunne se ut av bakruta på bilen også. :D
Har det "gigantiske" merket på min Fiesta og ser fint ut av bakruta for det da ! I tillegg så skimter jeg godt verdens vakreste logo mens jeg rygger...
A struggling player, then sing his name....
Support him with honour, he`ll come good again....
Test dine managerferdigheter - Hattrick.org
Kan man ikke kjøpe ffk klistremerke på nette?Jeg titta på fredrikstad siden men der har de alt annet men ikke klistre merke til bil!
Blir litt langt for meg å kjøre til fredrikstad bare for et klistremerke.Hehe
You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry
Opprinnelig postet av kjell-H
Kan man ikke kjøpe ffk klistremerke på nette?Jeg titta på fredrikstad siden men der har de alt annet men ikke klistre merke til bil!
Ser ikke sånn ut nei.
Er egentlig helt hårreisende at FFK ikke får i gang en netbutikk med litt kvalitet. Aristokraten på nett har vært en vits i årevis.
Opprinnelig postet av Knuty
Opprinnelig postet av kjell-H
Ser ikke sånn ut nei.
Er egentlig helt hårreisende at FFK ikke får i gang en netbutikk med litt kvalitet. Aristokraten på nett har vært en vits i årevis.
Helt enig. Hva med å bruke Sportmann sin distrubisjon da? Er inne der rett som det er,og de (Sportmann) kunne hatt en side med FFK effekter. Ihvertfall så lenge det ikke er annen mulighet.
Jeg kunne tenke meg både klistremerke og en sånn terasse flagg...men bor i Bergen...så litt langt:)
Opprinnelig postet av Knuty
Helt korrekt.
Klubben har ikke fokus på dette, enkelt og greit. De taper titusener i året pga horribel kvalitet på Aristokraten på nett.
Helt latterlig at vi må fysisk troppe opp et eller annet sted som aldri er åpent uansett.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914