Rasisme blant enkelte under Lyn kampen
Ikke glem at det på ffks lag er flere som har en annen hudfarge...Så med andre ord håner dere de sammtidig..Utrolig skuffenes at slikt skjer i 2005...Disse folkene dette gjelder begynnte også å bue når speakeren på stadion oppfordret alle til å gi rasismen rødt kort...Hva er dette for noe tull???For all del håpe at dette ikke gjenntar seg,kan jo ødelegge navnet og ryktet til plankehaugen...Skjerpings...
Håper alle her inne er med på å gi Rasismen et rødt kort!!
---------------------------
FFK for Life......
Spillere kommer, spillere går. FFK består.
Tippeligaen til dommedag!
www.trylleblyant.com
Dette skjedde desverre med Chinedu Obasi Ogbuke også (den fargede spissen/vingen).
Om folka som sier slikt er drita fulle og ikke tenker seg om, så får de heller se kampen på pub`en eller no.
Men om de er nazister og sier slikt, så syns jeg de burde bli utestengt fra alle klubbens (og andre tippeligakamper) i et og et halvt år, med mindre de skjerper seg!
Rasisme må bekjempes!!!
FFKgutten
Det er forkastelig at det skjer blant FFK supportere, vi vet vel bedre?
:ffk::ffk::ffk:
Elleve røe og vite kællær
Skal også sies at alle motstandere for passet sitt påskrevet ved lyteskrik,same,hore osv...ikke penspråk det heller...Noe man alltid vil høre så lenge fotball har såpass mye krig i seg..Tror ikke all verdens kampanjer vil forandre det....Sier ikke at alt som blir skreket er greit,men at fotballkamper ikke er arenaen å gå om man vil unngå politisk og etisk ufine rop..
"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"
Opprinnelig postet av Vlad
Sier ikke at alt som blir skreket er greit,men at fotballkamper ikke er arenaen å gå om man vil unngå politisk og etisk ufine rop..
Nei, men man trenger ikke å godta dritt av den grunn.
www.carlberner.no
Opprinnelig postet av mygg
Opprinnelig postet av Vlad
Sier ikke at alt som blir skreket er greit,men at fotballkamper ikke er arenaen å gå om man vil unngå politisk og etisk ufine rop..Nei, men man trenger ikke å godta dritt av den grunn.
Selvfølgelig ikke..Mener også at vi har ansvar for å si direkte til folk som vi selv synes går over streken.Om jeg har med sønn min noe sted og noen oppfører seg over streken gir jeg beskjed til vedkommende direkte...Har liksom ikke tro på kampanjer og slikt..ikke ovenfor folk uten egne grenser
bølger i håret og vann i knærne
:mad:
Håper ikke at vi roper Åååååååå rett før han sparket, hører med her.. for det er bare ment som å forstyrre`n litt. Samme gjorde vi med flere motstander keepere i fjor.
Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)
Vi vil da ikke assosieres med sånn lavpanna, uintelligent og ondsinna oppførsel? :confused:
bølger i håret og vann i knærne
Ivar Hoff, fotballens erke-gnom.
En ting som jeg ble litt skuffet over jeg tenkte lufte:
Når FFK`s mannskap ble ropt opp holdt bastionen kjeft...var stille rett og slett. Når Lyn`s lag ble lest opp var det massiv buing fra FFK`s tilhengere... Synes dette var litt ufint. Sammenligner det overhodet ikke med rasisme, som er i en helt annen liga, men burde vi ikke ha litt respekt for motstanderen ?
Jeg klapper aldri for motstanderen, men jeg buer ikke under oppropet...da er det mer effektfullt med stillhet!
Buing er selvsagt tillatt under spillets gang...det er endel av spillet og ikke så direkte på personer....
Kan også godta buing på spillere av direkte årsaker, som råtass spill mot våre gutter i forrige kamp osv....
Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05
FFK på toppen i 2005
Opprinnelig postet av Brukernavn
Rødt kort !
:mad:
Håper ikke at vi roper Åååååååå rett før han sparket, hører med her.. for det er bare ment som å forstyrre`n litt. Samme gjorde vi med flere motstander keepere i fjor.
Det er det nok ikke. Det gjør stort sett alle supportere tnår motstanderens målvakt skyter ut ballen.
Fredd
TH
Nei..vil de høre jubel får de møte opp på kamp og overdøve oss.
:ffk:
Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)
Opprinnelig postet av Superkjegle
Be dem holde kjeft når det skjer.. De leser sikkert ikke dette forumet.
Nettopp det man må gjøre om man reagerer på andres oppførsel..
Ser i avisene at enkelte klubber i Italia har langt mer å jobbe med oss på oppførsel siden.
FFKgutten
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914