Husk meg
Brukernavn
Passord

Alexander Lund Hansen forsvinner i løpet av sesongen?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 29 apr 05, 14:53
Alexander sier dette til Nettavisen
Han utelukker ikke at han drar fra plankebylaget i løpet av sesongen.
- Jeg tenker litt på fremtiden. Dette er viktige år for meg. Jeg bør spille. Nå spiller jeg for 2. laget i 3. divisjon. I 3. divisjon spilte jeg da jeg var 15 år gammel, sukker han.

- Når man har gode keepere som andrekeepere kommer man alltid opp i den problematikken. Det var veldig jevnt før første kamp, og så lenge Steinar står bra, blir han stående, sier Drillo til TV 2 Nettavisen.

- Så at Alexander forsvinner i løpet av sesongen kan være en utgang på det hele. Samtidig er det ikke lett å forutse. Steinar Sørlie kan bli skadet eller spille et par dårlige kamper. Da er Alexander inne igjen, sier Drillo videre.


Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 29 apr 05, 14:57
Må jo bli sånn... Skal nok litt mer til at Steinar mister plassen siden Alex kun er innleid også...så jeg tviler på at det blir noe mer 1. lagsspill på`n hvis ikke Steinar blir skadet...

---------------------------

Frode

- FFK nr. 7 i tippeligan 05


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 29 apr 05, 15:10
Vi har også Lasse da,...men hvis Alexsander drar, mener jeg det er et stort tap for FFK.
Det virker som han er litt frustrert over lite spilletid, men han må huske at det bare har vært 3 kamper da...du kommer garantert innpå snart Alexander..!

---------------------------

Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 29 apr 05, 15:13
I RBK får han hvertfall ikke spille...

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!



HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!


keiko

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 29 apr 05, 16:32
Han har jo kontrakt med RBK og kan vel ikke dra så lang ?

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 30 apr 05, 12:21
Endret: 30 apr 05, 12:22
i RBK ville han kommet inn som 3 keeper, jeg mener espen johnsen er vel klart første valg, også har døm vel han bergenseren også? Røningen eller hva han heter som 2. keeper... Tror nok det er best for han at han blir her jeg:ffk:

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!


HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 589

Lagt til: 30 apr 05, 14:53
Hvis Alexander drar har vi jo ikke noe annet valg enn å hente inn en ny keeper. Staw er ikke god nok for tippeligaen enda...

---------------------------

FFK--> I hundre mot toppen!

sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...

HATER Mokkelbost!!!


Marina82

Bedriftsspiller
Ble medlem: 28 apr 05
Innlegg: 14

Lagt til: 30 apr 05, 15:33
han er jo bare på lån her i byen.. og drar nok til høsten.... men nå er jo Sørlie bra...:D men jeg skylder Sørlie en unnskyldnig har ikke alltid syns har vært like god... :ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk::ffk:

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 30 apr 05, 15:55
Rart at dere ikke tenker på Per Morten Kristiansen i Moss, hannes kontrakt gå ut i sommer tror jeg. Kanskje Alexander Lund Hansen har fått beskjed om at klubben vil hente hit

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 30 apr 05, 16:38
Klipper inn hva jeg skrev i FFK-Odd tråden igår:

Personlig så synes ikke jeg at det er noe tap om FFK knytter til seg en annen keeper enn Lund Hansen til sommern.
Ser gjerne Per Morten Kristiansen i FFKdrakta for eksempel.
Jeg har absolutt ingenting imot Alexander, men vil gjerne at FFK skal eie sine egne spillere....
Liker ikke helt tanken på å utvilke en toppkeeper for så å miste ham når vi kanskje trenger ham som mest......

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 30 apr 05, 16:43
Kontrakten til Per Morten Kristiansen går forresten ut ETTER denne sesongen, Patrioten.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340