Husk meg
Brukernavn
Passord

Forumet fremdeles veeeldig tregt!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

RC2

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04
Innlegg: 429

Lagt til: 01 mai 05, 13:46
Hadde et innlegg for utrolig lenge siden vedrørende at forumet er forferdelig tregt å få lastet. Svaret jeg fikk den gang var at dette skulle fikses på...tror jeg. Men fremdeles er det jo slik.

Dette bidrar ihvertfall til at jeg blir mindre aktiv her enn jeg ønsker. Antar at andre har det slik også? Det burde vel strengt tatt ikke være slik i disse bredbåndstider? Er det ikke mulig å få en bedre server?

Jeg bare spør...

---------------------------

HOLYGANS

- du ser det ikke før du tror det! -


roy cowboy

Bedriftsspiller
Ble medlem: 01 mai 05
Innlegg: 7

Lagt til: 01 mai 05, 14:09
Spørs om det har noe med båndbredden å gjøre. De andre sidene lastes relativt raskt så det er kanskje koden bak forumet som tar sin tid på å hente alle postene..

RC2

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04
Innlegg: 429

Lagt til: 02 mai 05, 11:28
Opprinnelig postet av roy cowboy
Spørs om det har noe med båndbredden å gjøre. De andre sidene lastes relativt raskt så det er kanskje koden bak forumet som tar sin tid på å hente alle postene..


Og kodingen kan man ikke gjøre noe med? Dette er det eneste forumet jeg opplever treghet i. Alle andre forum jeg deltar i er raske, og jeg deltar i en del.

Håper inderlig at mod´ene tar tak i dette. Det er ikke holdbart å vente 5-10 sekunder på at foumet skal laste hver gang

---------------------------

HOLYGANS

- du ser det ikke før du tror det! -


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 02 mai 05, 11:32
Vi har mer båndbredde enn de fleste mindre nettsteder, så det er ikke der problemet ligger. Som roy_cowboy presiserer, så er det kodingen som ikke er helt optimal. Som vi har sagt så utrolig mange ganger før: Det kommer ikke til å skje noe som helst med den nåværende siden før vi relanserer et helt nytt design.

Og det skjer innenfor overskuelig fremtid, kanskje i løpet av mai? ;) Vi jobber i alle fall med det, men TTT - ting tar tid. Vi har rett og slett ikke mulighet til å jobbe fulltid med dette.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


RC2

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04
Innlegg: 429

Lagt til: 02 mai 05, 11:47
Godt å høre at ting er på gang i alle fall :D

---------------------------

HOLYGANS

- du ser det ikke før du tror det! -


marle

Moderator

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 591

Lagt til: 02 mai 05, 12:13
Vil bare nevne at det nye forumet som jeg har laga til den nye sida er veeeldig raskt :)

Men er litt uenig i at det er `kodingen` som er hovedproblemet (er ikke jeg som har laga kjærnen i dette forumet så ikke tru jeg beskytter egen kode..) men er heller at serveren som siden står på desverre er grisetreg.. Men jeg har som sagt gjort forumet myyye raskere.. :D

---------------------------

Sjefskodærn


morten

Moderator
Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 627

Lagt til: 02 mai 05, 15:11
Endret: 02 mai 05, 15:13
Forumet ble i sin tid laget av en 17-åring som egentlig ikke visste hva han holdt på med.. :) (som i tillegg akkurat hadde lært om databaser av en 60 år gammel kvinnelig IT-lærer;))
Vi hadde vel aldri forestilt oss hvor mange brukere vi etter hvert skulle få, så når vi nå kryper mot 50.000 emner er jeg fornøyd med hvordan forumet har holdt seg :)
Men som marle sier, det nye forumet er raskt, og minst like brukervennlig (vet at enkelte har vært bekymret for det) som dette forumet.

---------------------------

Utvikler og Medeier.


kenneth

A-lagspiller

Ble medlem: 14 mar 04
Innlegg: 698

Lagt til: 02 mai 05, 16:51
Jeg må innrømme at jeg er veldig spent på det nye forumet, og om det kommer i form av flere "rom" så det er mulighet for å diskutere andre ting enn FFK...

---------------------------

...savner byen, folket, Stjernen og FFK!



(I`ll be back)


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 02 mai 05, 17:09
Jeg er mer spent på om det kommer i det hele tatt! ;)

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


morten

Moderator
Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 627

Lagt til: 02 mai 05, 17:26
Godt å se at du fortsatt har trua holt! :p

---------------------------

Utvikler og Medeier.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340