Husk meg
Brukernavn
Passord

Fredrikstad vil selge Brian West

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Vidar

A-lagspiller
Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 239

Lagt til: 25 mai 05, 19:41
Ja, en million i året bør være et minimum. Kontakten vil jo ikke gjelde resten av livet og når man har flere millioner å slå i bordet bare for å skaffe seg Hoås og Bertelsen og hadde virkelig mange millioner når man prøvde seg på Kvisvik, så er det underlige prioriteringer å ikke tilby West såpass.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 25 mai 05, 19:56
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Jeg har absolutt ingen faktaopplysninger om dette, men vil gjette på at lønnen hans er minst det tredoble av hva du antar Patrioten.

Lønna til West skal visstnok være blant de laveste i klubben... Det var jo et sjansespill å hente ham fra statene og det har "payed off". Selvfølgelig er West mer verdt og de jobber nok med en forbedret kontrakt, men i utgangspunktet er han ikke blant de best betalte spillerne...

Visstnok...

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 25 mai 05, 20:10
Nå skal man vel kvitte seg med Søderstjerna, så da frigir man vel 1 mill der.

Gi han gjerne 1 mill til for min del.

Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03
Innlegg: 403

Lagt til: 26 mai 05, 12:14
Søderstjerna har IKKE spesielt god kontrakt. De ryktene om lønna hans syns jeg er ufine, og de er skadelige for Håkan, som tross alt sto på så lenge han fikk tillitt.

Når et gjelder Brian er det klart han kommer til å få ny kontrakt, og denne gangen kommer han nok til å få en bra kontrakt. Men å snakke om million-lønn syns jeg er noe tull.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 26 mai 05, 12:56
750000 er ikke dårlig ø

Vidar

A-lagspiller
Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 239

Lagt til: 26 mai 05, 16:07
Opprinnelig postet av Patrioten
750000 er ikke dårlig ø


Det er ikke dårlig, men FFK bør ikke rede seg sånn at han går til en annen klubb fordi han får et par hundre tusen mer. Det kan jo hende agenten har stor innflytelse på ham og at han dessuten blir svak når andre klubber smisker til den store gullmedaljen.

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 26 mai 05, 16:28
Mener at West og gutta fra costa rica har samme agent. Det virker som om han har ett godt og ryddig forhold til FFK også så tror ikke kontraktsforhandlingene kommer til å bli vanskelig. Det eneste som er sagt fra klubb hold er vel at dem er ikke interesert i å la West gå uten at de skal få noe for det.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 26 mai 05, 17:11
Opprinnelig postet av Vidar
Opprinnelig postet av Patrioten
750000 er ikke dårlig ø


Det er ikke dårlig, men FFK bør ikke rede seg sånn at han går til en annen klubb fordi han får et par hundre tusen mer. Det kan jo hende agenten har stor innflytelse på ham og at han dessuten blir svak når andre klubber smisker til den store gullmedaljen.

Patrioten snakker nok om lønna til Söderstjerna her...

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340