Christian Petersen på vei til FFK
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
:ffk::ffk::ffk:
Elleve røe og vite kællær
Opprinnelig postet av ajg
Skjønner ikke hvorfor Eggen nå henter/vil hente så mye dårlige spillere... han må vel skjønne at spillere som grina, petersen, riis, breivik ikke forsterker laget... synes det er helt håpløst og bruke midler på slike b-spillere... vi må kjøpe klasse!!!!
Eggen har jo trena han en god stund, så han vet nok hva han kjøper... Vi kan jo ikke bare kjøpe klassespillere, vi må kjøpe noen talenter/yngre spillere også... Ta for eksempel Michael Røn, som kommer til å bli en utrolig god midtbane!!
---- FFK PATRIOT ---
--- Også i motgang ---
Misforstå meg rett, jeg vil gjerne rykke opp. Men tiden tale til vår fordel.
Peters begynte å få ting tell å klaffe som faan i Moss, så brakk han beinet mot Odd i kvart`n og etter det kom han aldri tellbake!!
Grina sa nettopp nei tell Moss!!
Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!
---- FFK PATRIOT ---
--- Også i motgang ---
---- FFK PATRIOT ---
--- Også i motgang ---
:fun: :fun:
Opprinnelig postet av patriot44
Grina har vel blitt klar for Hønefoss? Eller?
Skeid
som sagt synes jeg vi bør prioritere klassespillere først og fremst nå, det er det som var målet med kjøpene;at vi skal rykke opp.. da mener jeg det blir feil å bruke tid og penger på slike spillere... tror ikke risholt blir fornøyd med peters som forsterkning...
Men jeg er enig med deg at det hadde vært moro med noen klassespillere og opprykk alleree i år.
Med sportslig hilsen
KjellK
FFK knuser ALL motstand!! :)
FFK-Supporter:
har ikke FFK allverden av penger??? ..også skriver du "man kan ikke BARE hente inn klassespillere... hvilke klassespillere er det vi har hentet eller fått tak i da????
Opprinnelig postet av ajg
har ikke FFK allverden av penger??? ..også skriver du "man kan ikke BARE hente inn klassespillere... hvilke klassespillere er det vi har hentet eller fått tak i da????
Dette var ikke til meg, men jeg svarer uansett:
FFK har hentet disse klassespillerne under Eggen: Ringberg (toppscorer i svensk 1.div), Helland (Brann, LSK, Brøndby), Tore P (trenger jeg si mer?), Trondsen (Fra RBK, erfaring fra CL), Söderstjerna... Risholt kan også nevnes. Hva forventer du egentlig??
Og det er ikke "bare å hente klassespillere". Det er mye som må stemme; spilleren må passe inn i FFK, han må være villig til å spille i 1. divisjon, det har mye å si med økonomi og han må være tilgjengelig på markedet (som bosman)
Ha is i magen - som Harry Hansen så fint sier det så er det mange klubber som har kastet seg ut i en handlemani hvor det hentes spillere ukritisk; når økonomien i fotballen er så svak som den er, så har man ikke råd til å kjøpe spillere bare for å kjøpe de. Feilkjøp er kostbart, og man bør lete nøye for å finne akkurat de spillertypene man er ute etter...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914