Husk meg
Brukernavn
Passord

Sutrehaugen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04
Innlegg: 573

Lagt til: 30 jun 05, 13:42
Makan til sutregjeng skal man faen meg lete lenge etter. Tåler vi ikke engang litt motgang? For tre år siden lå vi 2.divisjon og spilte breddefotball. Siden den gang har vi levd i en eneste opptur, og alt har vært fryd og gammen. Men når endelig vi møter litt motgang og vi ikke lenger er "verdensmestere", så må både trenere og spillere sparkes på hue og ræva ut herifra. Rom ble ikke bygd på en dag folkens. Alle lag møter motgang. Skjønner at man blir frustrerte og deppa når det går litt trått, men vi trenger da ikke gå rundt å vise hele verden hvor ille allting er. Vær litt SUPPORTere og støtt laget deres uansett. Sånn dette forumet arter seg for tiden, er det mer med på å bryte ned enn å støtte laget slik det er meningen at det skal.

Ps. Dette blir siste innlegget mitt her på en stund. Blir bare i dårlig humør av å være her inne.

---------------------------

Engasjert hovedtribunist!


seal_dm

A-lagspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 416

Lagt til: 30 jun 05, 14:12
Har du sett noen kamper i det siste eller? Bra kjemping?
Første bud er att laget kjemper, ikke bare står og ser på. Synes att innsatsen til laget for tida er en hån mot de som drar på kampene og særlig bortekamper. Blir rett og slett forbanna over den feriefotballen de viste i går. På tide å gjøre noe drastisk med laget. Sett 4 av slappfiskene på benken, og la dem sitte der. Få inn noen av de som er motiverte, og heller ta tap med verdighet.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 30 jun 05, 14:34
Hvem mener du er de fire slappe?


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 30 jun 05, 14:49
Spørsmålet blir kanskje , hvem er motiverte?
Se på innsatsen til 2`er laget ikke akkurat topp den heller iflg. F-B.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


roy cowboy

Bedriftsspiller
Ble medlem: 01 mai 05
Innlegg: 7

Lagt til: 30 jun 05, 14:53
Hvorfor er det bare Bora som blir forbannet når vi slipper inn teite og unødvendige mål?
Jeg var på Nadderud igår og den eneste jeg hørte stemmen til var Bora - gjennom hele kampen. Slipper vi inn et mål begynner alle spillerne å henge med hodet og rusler sakte tilbake til midtstreken igjen.

Det er jo faen ingen vilje eller noe å se på banen. Det gjelder selvfølgelig ikke alle men et stort flertall..

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 30 jun 05, 15:06
Endret: 30 jun 05, 15:06
jeg er enig med Julekake. Dette er mye av grunnen til at jeg ikke gidder å delta i noen debatt her inne. Bare sutring fra ene enden til den annen. Dette er det ingen vits i å delta i. :|

elin

Juniorspiller
Ble medlem: 31 mar 03
Innlegg: 156

Lagt til: 30 jun 05, 15:18
De siste kampene har ikke FFK gjort det bra. Det er derfor grunn for oss som supportere å "sutre" litt for tapte poeng... Men vi skal heller ikke glemme at på samme tidspunkt i fjor var vi langt dårligere. Er heller ikke sikkert at årets høstsesong blir like fantastisk som fjorårets, men vi har i det minste et mye bedre utgangspunkt iår etter denne vårsesongen!
Når det gjelder cupen har vi kommet oss en runde lenger enn ifjor, og bare det burde faktisk være stort nok! Som Julekake sier, "Rom ble ikke bygd på en dag folkens", og det er veldig sant!! Mye har skjedd både på banen, og ikke minst i kulissene, de siste fire årene, og vi spiller i det minste i Tippeligaen iår også! Vi får satse på at en lang og god ferie er det som skal til for å gjøre en minst like god høstsesong som vårsesong, eller i beste fall lik den vi hadde ifjor!

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 30 jun 05, 15:23
...ja vel...da får vi vise at spillerne har vår 100% støtte til søndag,...selv om det kansje blir tap, viser vi skjerf.
:ffk:

Jeg kommer til å sutre hvis vi taper for Moss igjen hvertfall:)

---------------------------

Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 30 jun 05, 15:24
Endret: 30 jun 05, 15:24
Når det går så dårlig som det gjør nå, pleier jeg å bruke et par minutter og minne meg selv på hvordan situasjonen var for bare fire år siden. Da satt jeg på en trebenk på hovedtribunen, sammen med noen hundre andre, og så de rød-hvite spille kamper mot lag som Mercantile og Galterud...

Men når det er sagt, så er skal det være lov å si fra når spillerne gjør det dårlig. For vi vet at de kan bedre. Det er imidlertid noen som bare klager og syter, dét er bare nedbrytende - for alle. Konstruktiv kritikk og spontane negative utbrudd derimot, det hører med.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


elin

Juniorspiller
Ble medlem: 31 mar 03
Innlegg: 156

Lagt til: 30 jun 05, 16:27
Vi får bruke den stemmen vi er utrustet med og rope, heie og skrike frem en seier på søndag... Er tross alt tre uker til neste kamp, så halsen får mulighet til å hvile seg litt!!!

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 30 jun 05, 17:04
Tror de fleste her ikke forventer resultater, men innsats DET krever vi, og det har vi egentlig full rett til å kreve også. Selvsagt kan alle ha en dårlig dag på jobben, men når det blir flere kamper på rad vi opplever kollektivt sambrudd, da kan vi begynne å lure på hvor tankene til spillerne er hen.

Tror det er flere som takler et tap eller to, bare vi taper med stil, og ikke blir latterliggjort som vi har ved enkelte tilfeller. At vi kjemper tappert, men taper likevel, det er i grunn helt greit det, men å stod med hendene i lomma og ikke gidde, det er noe helt annet...

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 30 jun 05, 17:09
Det var frøktelig til klaging og surmulig under kampen også. Greit at folk er engasjert, men det å spre negativitet så vidt at det rekker ut til spillerene er ikke bra.

Eneste jeg forsøkte å komme gjennom dirkete til spillerene med var "Kom igjen, guttær", og "jobb etter!", "Følg etter!", og det virka faktisk som det hadde en effekt, om enn ubetydelig.

Peters spilte på venstre side foran plankehaugen, og litt roping og hoining gjorde at han faktisk var ganske positiv i mine øyne. Tydelig at han likte det også, forresten. Kan vi være sånn overfor nøkkelspillere også, så kan publikum gjøre en forskjell!

Og er ellers helt enig i at det er mye syting her inne. Men jeg forstår at folk er engasjerte og skuffa. Kanskje det er greit å holde sytinga her inne, og ikke på kamp, forresten. :-)

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 30 jun 05, 18:09
la meg få si deg en ting.
Jeg sutrer så mye jeg vil og (egentlig sutrer ikke i det heletatt, kun et innleg om drillo da) skal skrive såååå myyyyeee jeg vil. Så lenge er dette her et demokratisk forum og jeg angriper ingen personlig da kan jeg sutre.
En ting er sikker, har gitt og kommer til å gi støtte til laget så mye jeg orker på hver hj... kamp. Og da mener jeg på stadion. da er det bedre slikt at jeg gir mitt hjerte på stadion og klager litt her enn å gjøre som en del andre som bare sitter på denne tribunen og klager vel ...

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb


Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 30 jun 05, 18:27
Opprinnelig postet av dracula
Spørsmålet blir kanskje , hvem er motiverte?
Se på innsatsen til 2`er laget ikke akkurat topp den heller iflg. F-B.
2. lagets innsats leser du om på FFKsupporter.net :rolleyes:

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.


Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 30 jun 05, 18:32
Det er sommer og sol da i hvertfall.
Te søndag knuser vi Start, og går te ferie med hevet hode. Verre er det ikke:)

---------------------------

Pættærnæ døm hang og slang!!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340