Todi Jónsson takket «nei» til FFK
Opprinnelig postet av Patrioten
Hva mener Arve med dette, – Vi snakker om summer som ligger på det tredobbelte av hva vi kan tilby. For tiden er det ikke mange klubber i Norden som ligger på det nivået, sier Mokkelbost.
Kan virke som han juger her, Start har ikke så mye penger
Tror nok heller dette tyder på at Arve ikke hadde den minste anelse om at Start (eller andre norske klubber) var inne i bildet.
---------------------------
"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"
Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...
Skjønte ikke så mye av dette egentlig, men men, det er flere fisker i sjøen. Henter de opp en gammel rugg, så håper jeg noen andre fisker opp keiko, så kan de sitte der å fiske selv :)
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Opprinnelig postet av FFK1903
Føler meg litt lurt av spilleren selv jeg da, takket ja til forslaget til FFK, noe som vel betydde at han selv valgte FFK om han fikk med familien. Så skal liksom familien si nei til å dra til Fredrikstad, men ja til å dra til Kristiandsand? Hvor er logikken i det? At de har en flyplass rett ved byen?
Han takket vel egentlig aldri "ja". Det var f-b-frihet. De var derimot enige om innholdet i kontraktsforslaget og Todi skulle hjem for å vurdere det.
Nå får vi håpe FFK-forbannelsen tar ham! ;)
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Opprinnelig postet av Planken
Kommer sikkert en redegjørelse for valget HER etter hvert...
kan du oversette planken?:p
savner "svensk magi" allerede
Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05
Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)
Opprinnelig postet av Frode
Legger merke til at når avgjørelsen skal tas så er Erik Soller i Danmark hos Todi og FFK lederne hjemme i sofan. Ikke overraskende da at start fikk signaturen.
Hva skal de gjøre da?! Forfølge ham?! Han var jo i Fredrikstad på besøk og diskuterte kontraktsforhandlinger her - ikke i Kristiansand. Hadde vært litt rart om Arve & Co banket på døra hans i Danmark samme kveld? Spesielt siden spilleren sa at han skulle diskutere med familien...
Ansvarlig redaktør
Jeg ser hvor raskt Vålerenga og Start handler... Siem er på flyplassen med kontrakt når Hoseth kommer til Oslo. Hvorfor...fordi ikke andre skal snappe spilleren foran nesa hans...
Så det er nok kjære Holters ikke snakk om forfølgelse men å være litt kynisk og proffesjonell....
Frode
Så det er nok kjære Holters ikke snakk om forfølgelse men å være litt kynisk og proffesjonell....
Hjelper aldri så lite så lenge spilleren ikke vil selv...
Vi må bare innse at klubber som Brann, Enga og ja, faktisk Start er mer interessante enn oss per dags dato.
Ansvarlig redaktør
PS! Jeg håper virkelig at vi tar oss tid til å besøke Bjørkøy på Hønefoss og får en signatur hvis vi ønsker spilleren, hvis ikke ser jeg ikke bort ifra at vi mister han også....
Frode
PS! Jeg håper virkelig at vi tar oss tid til å besøke Bjørkøy på Hønefoss og får en signatur hvis vi ønsker spilleren, hvis ikke ser jeg ikke bort ifra at vi mister han også....
Enig i det, Frode!
Ang. Bjørkøy, så er faktisk det en spiller jeg etter hvert håper vi får tak i. Har ikke hørt noe spesielt om ham tidligere, men han får voldsomt skryt av Hønefoss-supporterne og har vært blant de beste spillerne i 1. divisjon i år.
Men også her er det kamp om beinet...
Ansvarlig redaktør
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Opprinnelig postet av Holters
Han takket vel egentlig aldri "ja". Det var f-b-frihet. De var derimot enige om innholdet i kontraktsforslaget og Todi skulle hjem for å vurdere det.
Nå får vi håpe FFK-forbannelsen tar ham! ;)
Bah, må huske på lese dine innlegg først... Nå har jeg skrevet omtrent det samme innlegget som det jeg skrev her på VGD... Men ja, la oss håpe at han gjør som Kallio, tror han gjorde noe glupt og valgte klubb etter tabellen. Mon tro om han ikke angrer på at han valgte dassklubben Molde fremfor FFK. :)
www.runenilsen.dk
Ik Start og Menigheden i mitt hjerte!!!!!!
Men bare pass dere, det er en tendens at det går dårlig med spillere og deres nye klubb når de velger vekk FFK :)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914