Husk meg
Brukernavn
Passord

Moss vil selge kapteinen sin

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 12 jul 05, 23:11
Er det noe for oss,Les her

FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 12 jul 05, 23:13
Nei takk

Har aldri imponert meg.Og var heller aldri noen suksess i Brann.

---------------------------

Man bytter damer her i livet, men aldri klubb!


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 12 jul 05, 23:23
Skal det først hentes noen fra Måss så tror jeg nok at det blir noen lengre bakover på banen.....

Syns ikke vi trenger flere midtbanespillere nå som vi har hentet inn to stykk i dette vinduet.
Det måtte ihvertfall vært en ung, sulten høyreving og ikke en halvgammel midtbanekriger som leter etter ett siste stoppested.
Han hadde jo i utgangspunktet tenkt til å legge opp om noen måneder.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 12 jul 05, 23:27
Om det er noe for oss? Absolutt ikke!

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 13 jul 05, 00:01
Skal vi hente noen fra Moss, må det bli Per-Morten Kristiansen og Vidar Martinsen.

ffk-thomas

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 370

Lagt til: 13 jul 05, 17:12
For en hyggelig kaptein å ha som sier det er "kjedelig" å spille 1. divisjon...! Jaja, alle vet vel at det er kjedelig å spille fotball med neseklype i Måss, men likevel!

:D:ffk:

(Jeg tror fortsatt at fra den dagen samarbeidet i Sarp rykker opp i 1. divisjon flyttes Måss enda lenger ned på rangstigen og vi endelig kan få tilbake det Scheie kaller Norges aller beste derby - toppkampene mellom Fredrikstad og Sarpsborg)

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 13 jul 05, 18:43
Opprinnelig postet av JJunior
Syns ikke vi trenger flere midtbanespillere nå som vi har hentet inn to stykk i dette vinduet.
Det måtte ihvertfall vært en ung, sulten høyreving og ikke en halvgammel midtbanekriger som leter etter ett siste stoppested.


Følger ikke så veldig med på denne breddefotballen, men er ikke Amin Askar en ung, sulten høyreving? Når Brenne var i moss mener jeg å huske han skrøt veldig av ham...

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 13 jul 05, 21:05
Opprinnelig postet av Olavesen
Følger ikke så veldig med på denne breddefotballen, men er ikke Amin Askar en ung, sulten høyreving? Når Brenne var i moss mener jeg å huske han skrøt veldig av ham...


Vet kun at han har vært leenge skadet og er absolutt ikke iform.
Men skal vistnok være god, og kanskje noe for FFK på sikt, men har aldri sett ham selv.

ffkwatcher

Bedriftsspiller
Ble medlem: 13 jul 05
Innlegg: 2

Lagt til: 13 jul 05, 23:15
Hva med Jon-Andre Fredriksen på Moss. Han er jo toppscorer der nå, har flere U-landslagskamper og er lokal... ???

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 14 jul 05, 00:04
Opprinnelig postet av ffkwatcher
Hva med Jon-Andre Fredriksen på Moss. Han er jo toppscorer der nå, har flere U-landslagskamper og er lokal... ???


Hva skal vi med mere stallfyll på spissplass?


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340