Husk meg
Brukernavn
Passord

Markus Ringberg: VÆR SÅ SNILL Å BLI!!

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Klokkesvingen

Knøttespiller
Ble medlem: 14 jul 05
Innlegg: 25

Lagt til: 14 jul 05, 17:47
Melding sendt..

Men Ham- kam sender også meldinger til han

Biscuitman88

A-lagspiller

Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 281

Lagt til: 14 jul 05, 17:52
E-mail sendt til Mokkolbost, hvor jeg påpeker at jeg (og sikkert mange med meg) heller vil ha Markus her enn ham og Drillo

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 14 jul 05, 18:06
Helt enig... Men har dere vært på f-b.nos diskusjonsforum?
Der vil dem ha bort Ringberg! Makan! :@
Jeg sendte meldign til Ringberg istad jeg, hvor jeg skrev at FFK som klubb ville merke at han var borte :(
Ringberg MÅ, han MÅÅÅÅ bli!!!

---------------------------

"Dette minner meg om den berømmelige terrasen i The MUppet Show, Drillo gjør comeback i Fredrikstad, og Eggen sr gjør comeback i RBK" Ivar Hoff TV2 ekspert


Lady in red

Bedriftsspiller
Ble medlem: 02 mar 05
Innlegg: 5

Lagt til: 15 jul 05, 00:52
Jeg har aldri vært så sjokkert i hele mitt liv. Går det ann å drite seg såå loddrett ut som det ledelsen i klubben her er i ferd med å gjøre? Man selger da ikke kapteinen og den viktigste spilleren midt i sesongen for knapper og glansbilder? Og det til en konkurrent! Hadde det enda vært til en stor utenlandsk klubb som tilbø langt over det FFK kunne matche, så hadde jeg forstått det, men til Ham-Kam! Makan!

Ringberg kunne vært en viktig brikke i FFK-laget i 5-6 år til, og skal klubben finne en like god spiller som marcus vil denne koste penger. Mye penger! Det er penger de hadde sluppet å betalt om de hadde satset på å beholde Ringberg.

FAEN!!!!!

---------------------------

Marcus Ringberg scorær mål! Han scorær mål! Han scorær mååål!


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 15 jul 05, 00:54
Helt enig. Markus burde värt vår KAPTEIN, og fått en ny 3-4 års kontrakt med klubben.


Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340