Mistillitstråd: Vi godtar ikke salg av Ringberg
Men nå svinner troen på Drillo - få inn Eggen igjen for enhver pris! Drillo kan få lov til å være assistenttrener og terpe litt forsvar og evt. dødballer.
Håper Markus leser tekstmeldingene han får og ikke blir dritt lei all pipinga på mobilen.
Stanna, Markus!
Fortsatt FFK patriot :ffk:
---------------------------
"Dette minner meg om den berømmelige terrasen i The MUppet Show, Drillo gjør comeback i Fredrikstad, og Eggen sr gjør comeback i RBK" Ivar Hoff TV2 ekspert
henger meg på....
Sommer`n er herlig i Fredrikstad!
Besøk tippeligasiden.no
Ære være plankebyen!
11 hvite guttær på vei mot toppen!
Lærkula alias Snæbbuss-Aristokrat #20
Lenge leve hjørnet
Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)
"Vi er Drillos menn, vi slår lange balleeer. Men vi kan vinne dem igjen" (mel: Venn, div. artister)
FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!
Selvfølgelig støtter jeg Ringberg
FFK er nå en klubb i den profesjonelle fotballverdenen hvor spillere kommer og går. Slik er det bare, det må vi supportere akseptere uten at vi kan forlange at ledere og trenere skal sparkes!
... et lenke er ikke sterkere enn det svakeste ledd ...
Bams-fia, Jack og sang!
Mot Salg av ringberg
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
:mad:
Og når ting går så fort, så ser jeg ikke bort i fra at vi i morgen ikke har Ringberg i stallen noe mer. Når han ikke er ønsket i klubben og alt herjer rundt han, så vil jeg tro han vil ha en snarlig løsning på alt og få alt til å roe seg...
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)
Ringberg du kler ikke grønt og hvitt, det matcher ikke de brune øynene dine. Men den rød hvite FFK drakta derimot :P
Ringberg, bli her i FFK, det blir mer 4-4-2 fremover nå, og du får ballæne servert av både Kvisvik og Enerly, kan du få det bedre enn det æ?
Markus Ringberg scorer måål, scorer mål
Her kan du teste dine managerferdigheter
Det beste managerspillet på nett!!
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
We play with 2 stoppers and 3 spisses...
Nils Arne Eggen
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914