Husk meg
Brukernavn
Passord

Sett samme kamper??

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

ecupeventyrsnart

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jul 05
Innlegg: 263

Lagt til: 15 jul 05, 20:06
Bare lurer pa om alle Ringbergfans har sett de samme kampene som meg?

En spiss som blir fralopt av alle forsvarsspillere i ligaen er ikke god nok i norsk tippeliga om dagen.

Han har levert varene i 2. og 1. divisjon men skal man vaere litt objektiv sa har han vel strengt tatt vaert middelmadig i eliteserien. Har alle sammen glemt hvor mange 110% sjanser han har brent gjennom sesongen. Og det faktum at han detter hver gang noen kommer borti han i dueller gar vel heller ikke an a overse?

Nei pa tide aa takke han for den fantastiske innsatsen han har gjort for klubben tideligere og hape han far mer suksess i en annen klubb.

FFK har fatt Kvisvik, Toth og Bjorkoy, samt at Hoas ser ut til a bli den spilleren vi har hapet pa. Og hva med Mac han han har jo kommet i gang og..

Jeg har trua, blir moro a se fremover.

FFK i europacup snart...viktig a ha trua:ffk:

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 15 jul 05, 20:10
Tror ikke dette handler så mye om kvalitetene til Ringberg, men Ringberg som person og at exit`n ikke er helt god. I tillegg tror at mange missliker at HamKam får Ringberg.

At Drillo gir Ringberg signaler om at det blir benk utover høsten er jo totalt det motsatte av hva Drillo sier mht. at han ikke har bidratt til at Ringberg forlater FFK. Og om Drillo har sagt det så er det vel ærlig. Tror uansett at FFK er et bedre lag når vi starter opp igjen.

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!


GelderdEnd

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 03
Innlegg: 168

Lagt til: 15 jul 05, 20:55
Endret: 15 jul 05, 20:56
Opprinnelig postet av ecupeventyrsnart
Bare lurer pa om alle Ringbergfans har sett de samme kampene som meg?

Har alle sammen glemt hvor mange 110% sjanser han har brent gjennom sesongen. Og det faktum at han detter hver gang noen kommer borti han i dueller gar vel heller ikke an a overse?

+++samt at Hoas ser ut til a bli den spilleren vi har hapet pa


nei, jeg har åpenbart ikke sett de samme kampene som deg. rent bortsett fra den store sjansen mot tromsø kan jeg ikke se at markus har hatt "så mange 110% sjanser". Han har også hatt mer defensivt ansvar og har t.o.m spilt på midtbanen, noe som helt klart er en medvirkende årsak til kun 3 mål i år.

at han "detter" hele tiden? du er klar over hvor mye juling han har tatt for laget eller?

at du mener at hoås "ser ut til å være den spilleren vi har håpet på" får stå for din regning. Han har til tider vært fryktelig svak og har vist en utrolig slapp holdning. For all del, han har potensiale, og har vist tidvis bra spill, men Ringberg har vært en mye viktigere brikke enn hoås..

vel vel. ringberg er borte, og livet går videre.

Vi får håpe de nye slår til!

aendrzn

Bedriftsspiller

Ble medlem: 31 okt 04
Innlegg: 9

Lagt til: 15 jul 05, 21:18
Man kan ikke glemme at Markus har vært nest sist på mange baller som har gått i mål opp igjennom de 3 åra han har vært i klubben! Han er en mann som blir savnet på tribunene!!!!!!:confused:

---------------------------

fredrikstad er best!!!!


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 16 jul 05, 00:44
Endret: 16 jul 05, 00:45
Opprinnelig postet av ecupeventyrsnart
Bare lurer pa om alle Ringbergfans har sett de samme kampene som meg?

En spiss som blir fralopt av alle forsvarsspillere i ligaen er ikke god nok i norsk tippeliga om dagen.

Han har levert varene i 2. og 1. divisjon men skal man vaere litt objektiv sa har han vel strengt tatt vaert middelmadig i eliteserien. Har alle sammen glemt hvor mange 110% sjanser han har brent gjennom sesongen. Og det faktum at han detter hver gang noen kommer borti han i dueller gar vel heller ikke an a overse?

Nei pa tide aa takke han for den fantastiske innsatsen han har gjort for klubben tideligere og hape han far mer suksess i en annen klubb.

FFK har fatt Kvisvik, Toth og Bjorkoy, samt at Hoas ser ut til a bli den spilleren vi har hapet pa. Og hva med Mac han han har jo kommet i gang og..

Jeg har trua, blir moro a se fremover.

FFK i europacup snart...viktig a ha trua:ffk:


Jeg har åpenbart heller ikke sett samme kamper som deg.

De jeg har sett er kamper hvor:
- Markus Ringberg blör for laget sitt.
- Markus ofrer seg for laget sitt, og spiller i uvante roller som gjör at han ikke kommer i posisjon for å lage mål.
- Markus som er trukket tilbake på egen bane halvdel, når motstanderen har frispark og cornere, og må halse frem for å komme i angrep.
- Markus som noe av den beste KAPTEIN jeg noensinne har sett.
- Markus som har laget de mest spektakuläre mål som bare en targetman og kvalitetsspiller gjör.

Acromion

A-lagspiller

Ble medlem: 05 jun 04
Innlegg: 292

Lagt til: 16 jul 05, 01:17
Forstår ikke hvordan man kan si noe sånt som det der. Vil si det var sjelden jeg så en kamp hvor Markus ikke ga alt for laget, og jeg er sikker på at han har bidratt i betydelig grad til å vinne fler poeng enn han sikret gjennom scoringer.
Markus tok ansvar ved egen sekstenmeter såvel som i angrep, og var en inspirator på banen.

Ecupeven, vet ikke hvilke kamper du så. Jeg så en fantastisk spiller med nr. 19 på ryggen.

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 16 jul 05, 02:34
Endret: 16 jul 05, 02:35
Er tydelig at "ecupeventyretsnart" ikke vet at Markus gjør mer enn å bare score mål! Han gjør en kjempejobb defensivt, han kriger og blør for drakta, han scorer mål i bøtter og spann, og han er en viktig del av FFK for mange supportere! Jeg kan ikke fatte at man ikke kan se hvor mye en slik spiller betyr for en klubb, Solbakken har tydeligvis sett det.
Personlig så tror jeg at Ringberg forsvinner fordi han har offentlig kritisert drillo og hans spillestil, tror ikke drillo takler det særlig bra!

Jeg har bursdag i dag(15.07.05), litt av en presang jeg fikk egentlig!!

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 16 jul 05, 02:39
gratulerer med dagen uansett. Må ikke la .......... ødelegge dagen for deg.

Alt kan bli bedre bare vi rydder opp i ting og tang men da må vi stå sammen

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 16 jul 05, 02:47
Takk for det! Jeg har hatt en meget god 27 års dag forresten, men må innrømme at det legger en demper på dagen det som har skjedd med Markus og FFK.

P.S. Jeg vil stå sammen med de som ytrer sin misnøye mot utviklingen klubben har tatt.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


jashin

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 04
Innlegg: 326

Lagt til: 16 jul 05, 03:32
Hvem er Markus.? Nå må vi se framover.

ecupeventyrsnart

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jul 05
Innlegg: 263

Lagt til: 16 jul 05, 18:41
[/quote]

Jeg har åpenbart heller ikke sett samme kamper som deg.

De jeg har sett er kamper hvor:
- Markus Ringberg blör for laget sitt.
- Markus ofrer seg for laget sitt, og spiller i uvante roller som gjör at han ikke kommer i posisjon for å lage mål.
- Markus som er trukket tilbake på egen bane halvdel, når motstanderen har frispark og cornere, og må halse frem for å komme i angrep.
- Markus som noe av den beste KAPTEIN jeg noensinne har sett.
- Markus som har laget de mest spektakuläre mål som bare en targetman og kvalitetsspiller gjör.[/quote]

Greitt at han blor for laget sitt og at han jobber som f.. Jeg har ikke sagt at han ikke star pa, men bare at han ikke er god nok.

Ja er enig i at han er flink til a jobbe defensivt, men na er det vel ikke flere midtbanespillere og forsvarsspillere som trengs??

Vi trenger folk som kan gjore mal, som kan lope og skape malsjanser som ikke er ferdigscooret.

Og jeg er ikke saa sikker pa at han ble skviset ut heller da, at han muligens fikk beskjed om at han ikke lenger var 1.valg pa spissplassen er ikke det samme som a bli skviset ut. Skal alle spissene pa VIF ha folt seg skvisa ut fordi Tore Andre Flo vil vaere et naturlig forstevalg der? Slutta Solskaer i Man U bare fordi han matte slite benken? Nei, Ringberg kunne valg a sitte noen kamper paa benken og heller bevise at han fortjente plassen, konkurranse er jo ikke farlig.

Og en annen ting, hvis Markus er sa sinnsykt god om dagen, hvorfor er det kun klubber i nedre sjiktet av tabellen som har verdt interessert? Alle andre en Ringbergfansen som ikke har greie paa fotball? Er Drillo, Eggen og Ahlsen plutselig blitt evneveike?

Glem det her naa, er uansett ikke noe a gjore med, han er solgt, han har skrevet under...spilt melk..

La oss heller konse om a banke VIF pa tribuna og banen...


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340