Husk meg
Brukernavn
Passord

Risholt til Aarhus?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 17 jul 05, 00:32
I følge Fredriksstad Blad så har ledelsen gir grønt lys for at Risholt kan diskutere med andre klubber. Og Aarhus er i følge samme avis interessert i spilleren.

Det jeg reagerte mest på var egentlig at Risholt ble rangerte som tredjevalg på midtbanen, og kanskje også fjerdevalg. Jeg finner i hvert fall ikke tre spillere som er mer verdig enn han i en 4-5-1 eller 4-4-2. Hvis ikke Bjørkøy har imponert voldsomt da.

Jeg anser Risholt for å være den beste krigeren når han er skadefri og i form. At han ikke er noen av delene akkurat nå betyr ikke at han ikke er viktig for laget. Regner med at med litt trening etter skaden så er han på plass i førsteelleveren igjen?

Hvis han faktisk ikke er bedre, så lurer jeg på hvor det har blitt av spillerene som ved nyttår fikk tillit på B-landslaget og kom tilbake med motivasjon i kofferten. Jeg savner krigeren Risholt, og tror egentlig han ikke har noen problemer med å komme seg tilbake i form.

Artikkelen

Hmmm, jo mer jeg skriver, desto mer føler jeg at Risholt faktisk ikke er den samme gamle. Kanskje han faktisk ikke holder samme nivået lengre...

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 17 jul 05, 00:32
1) Brenne
2) Sikkert Bjørkøy (ellers er det da ingen vits i å hente ham)
3) Ramberg

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 17 jul 05, 00:35
Brenne er jeg med på, Bjørkøy bør bevise noe før Drillo rangerer han foran Risholt syns jeg og Ramberg er vel jevngod med Risholt. Mener dog at Risholt på sitt beste er FFKs beste midtbanemann.

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 17 jul 05, 00:36
Isolert sett en helt grei beslutning, Brenne er klart best, Bjørkøy bør være foran..... Det er stor forskjell på Ringberg og Risholt. Da snakker jeg holdninger, moral osv.......

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 17 jul 05, 00:40
Opprinnelig postet av FFK1903
Brenne er jeg med på, Bjørkøy bør bevise noe før Drillo rangerer han foran Risholt syns jeg og Ramberg er vel jevngod med Risholt. Mener dog at Risholt på sitt beste er FFKs beste midtbanemann.

1 og 2 gjør Risholt til tredjevalg. Nr 3 gjør ham til "kanskje" fjerdevalg.

En Risholt i KANONFORM er en klassespiller. Bare synd det er så sjeldent...

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Ellen

Bedriftsspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 12

Lagt til: 17 jul 05, 00:42
Bare fordi ffk har hentet inn en klovn ( eller humørspreder som de liker å kalle det ) fra Greåker, betyr ikke det at alle de andre spillerne som bidrar positivt til det sosiale fellesskapet i klubben bør gå..

Propellen

A-lagspiller

Ble medlem: 26 jan 05
Innlegg: 277

Lagt til: 17 jul 05, 00:57
Viser bare til denne tråden:

Risholt slutter

---------------------------

" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 17 jul 05, 01:03
Ah... Sånn går det når folk lager dårlige overskrifter Propellen. Jeg gidder ikke å se igjennom samtlige rare overskrifter for å sjekke hva den handler om, selv om det ikke vare store jobben nå.

Holters, du kan få lov til å slette denne tråden hvis du føler behov for det :)

---------------------------

Sesongen 2005 tar vi storeslem!


Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04
Innlegg: 573

Lagt til: 17 jul 05, 01:06
Det er da ikke slik at klubben vil kvitte seg med roger, men trenerteamet er såpass ærlige overfor Roger at de har sagt til han at ikke er førstevalget deres om dagen, og hvis ikke han finner seg til rette med den situasjonen, så skal han få lov til å finne seg en ny klubb om han vil. Det er da bare rett og rimelig. Klubben kan da ikke tviholde på en som kanskje ikke får så mye spilletid. (I FFK får man jo mye spilletid uansett da, pga skadesitusjonen, men det er jo et lite håp om at den ikke varer for alltid).:rolleyes:

Synes dette virker realt av klubben jeg, men aviser er jo flinke til å vri og vende litt da...

---------------------------

Engasjert hovedtribunist!


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 17 jul 05, 01:15
Selger vel ikke snus i Danmark vel?

---------------------------

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 17 jul 05, 01:21
Endret: 17 jul 05, 01:22
Julekake, er ikke det nøyaktig det samme scenarioet som med Ringberg...?

Og som noen har hauset opp til nye høyder.

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Hårek

Bedriftsspiller
Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 10

Lagt til: 17 jul 05, 01:24
er ikke helt med nå, men har de gitt Risholt mulighet til å snakke om kontrakt med hvem han vil? :confused: er det ingen spillere i FFK som faktisk betyr noe for klubben? What? forvirret.... :confused:

---------------------------

A hero is gone, we will never forget you... :(


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 17 jul 05, 01:36
Jeg tror også Drillo kan komme til å prioritere Koskela foran Risholt, og det kan nok ha noe med profesjonalitet/holdninger å gjøre. Kosso har jo nærmest vært skjøvet ut i kulda over lenger tid nå, men har visst nok opptredd veldig profesjonelt. Synes også at han har vist at han har noe å bidra med i Tippeligaen på sitt beste.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 17 jul 05, 01:37
Opprinnelig postet av TgfkaFFK
Selger vel ikke snus i Danmark vel?


nei, og det nytter vel ikke å komme med hans legende-kommentar i Kristiansand heller; " blir det ikke f***e på meg i kveld, så..." etter å ha skutt Start til TL...
Det blir nok andre "boller" skal du se

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04
Innlegg: 573

Lagt til: 17 jul 05, 02:33
Opprinnelig postet av Holters
Julekake, er ikke det nøyaktig det samme scenarioet som med Ringberg...?

Og som noen har hauset opp til nye høyder.


Jo.. Og etter å ha døyvet skuffelsen over å ha mistet favorittspilleren min i noen dager, så har jeg kommet til det at jeg støtter klubben, såfremt ikke nye sider kommer frem i saken. det kan du lese mer om i en annen tråd...

---------------------------

Engasjert hovedtribunist!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340