Husk meg
Brukernavn
Passord

Nå må vi si fra!!!!

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 17 jul 05, 15:46
Opprinnelig postet av ffk-sol
Nei, jobber ikke i FFK,,,,, bare vanlig ivrig ffk tilhenger,,, hvor mange 100% sjanser skal Ringberg ha føre han scorer mål da....jeg er oppe i 10- 15 100% sjanser før han greier å score,,,,, ja er enig i 2-1 divisjon men ikke i TL, dessverre... hvor lang tid tok det iår før han fikk puttet på i TL,, husk at vi har spisser for å score,,, sammenligner ikke med andre i TL......bare hva en spiss skal gjøre.......spillere vil alltid bytte klubb,,, og det må vi forholde oss til,,,, og det kommer også til å fortsette med i ffk,,,,,,,og husk ikke bland inn ABMIN... når du leser mine innlegg,,, barnehage kan du ha for deg selv,,,,,,, lykke til med ffk...


Solen . la oss si at vi er enig i det du sier om Ringberg ... men hvem skal fortsette å skåre etter at han har dratt da ????

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.

Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.

Dinamo Zagreb


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 17 jul 05, 15:51
Opprinnelig postet av Klokan
Opprinnelig postet av ffk-sol
Nei, jobber ikke i FFK,,,,, bare vanlig ivrig ffk tilhenger,,, hvor mange 100% sjanser skal Ringberg ha føre han scorer mål da....jeg er oppe i 10- 15 100% sjanser før han greier å score,,,,, ja er enig i 2-1 divisjon men ikke i TL, dessverre... hvor lang tid tok det iår før han fikk puttet på i TL,, husk at vi har spisser for å score,,, sammenligner ikke med andre i TL......bare hva en spiss skal gjøre.......spillere vil alltid bytte klubb,,, og det må vi forholde oss til,,,, og det kommer også til å fortsette med i ffk,,,,,,,og husk ikke bland inn ABMIN... når du leser mine innlegg,,, barnehage kan du ha for deg selv,,,,,,, lykke til med ffk...


Solen . la oss si at vi er enig i det du sier om Ringberg ... men hvem skal fortsette å skåre etter at han har dratt da ????



Hallo!?

Glemmer du vår nåværende toppscorer Simen Super-Brenne!?!?!? :p


Propellen

A-lagspiller

Ble medlem: 26 jan 05
Innlegg: 277

Lagt til: 17 jul 05, 15:58
er han spiss??

---------------------------

" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."


ffk-sol

Bedriftsspiller
Ble medlem: 17 jul 05
Innlegg: 4

Lagt til: 17 jul 05, 15:59
Ok, jeg misforstod det med signaturen, Bra.!!!
Vel at han scoret 11 mål ifjor er bra, men det var lenge tørke ifjor også,,,,,helt til høsten startet, men det var hele laget,,men jeg ser litt lenger opp, sammenligner at vi kansje skal ut i europa på sikt,,, se hva som RBK har holdt på med i de siste åra,,, hvist vi skal begynne å sammmenligne med toppen i Norsk fotb. (Ikke RBK iår forøvrig.),,, da trenger vi noe som kan matche de laga utenfor Norge,,, og i toppen av TL. der holder han ikke mål....jeg har sagdt det lenge, og diskutert det både ifjor og året før der,,,,,,Ønsker han lykke til i Ham-Kam,,,uten at jeg tror det hjelper Ham-Kam,,, men kansje jeg tar feil,,,,kan være med på å redde de,,,,
Nei håper at noen i byprosjekte kan bli enda bedre enn de vi har nå over litt tid,,,, må si det at det hadde hvert enda bedre hvist vi kan få frem de..:ffk:

ffk-sol

Bedriftsspiller
Ble medlem: 17 jul 05
Innlegg: 4

Lagt til: 17 jul 05, 16:04
Vi har fått Toth, flere er kansje på vei... Hoås scorer, Wiig scorer,,,,West scorer,,
og ikke minst Kvisvik,, Og han er ikke spiss engang,,,,

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 17 jul 05, 16:47
ffk-sol, hva er det som skjer med tastaturet ditt?

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!


FleXUS

Juniorspiller
Ble medlem: 12 mar 05
Innlegg: 105

Lagt til: 17 jul 05, 16:49
ffk-sol er best i antall skrivefeil....helt på toppen..gratulerer...

Hvordan du har telt 15 sjanser for markus i år, er for meg en gåte...

Hoås og West har ikke vist seg frem som målskårere ...

ellers er det bra du har tro på toth, men du vet vel strengt tatt ingenting om ham?

Byprosjektet....tja ser ingen der som er bedre enn Ringberg..og tror heller ikke det vil være noen..selv ikke tarek på mange år...

---------------------------

"Trying is the first step towards failure" Homer Simpson



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340