Husk meg
Brukernavn
Passord

Eggen en luring

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Snusmumrikken

Bedriftsspiller
Ble medlem: 11 jul 05
Innlegg: 8

Lagt til: 17 jul 05, 23:49
I disse dager uten klare svar, hva med å "synse" litt mer.
Hva om Eggen hadde en plan. Han så hva som måtte komme, tar 2 steg tilbake og henter Egil Slaktærn/kirurgen (bruk det som passer)Olsen.
Eggen visker de magiske ordene i hans øre og Olsen gjør jobben og får ta dritten, surner og går lei og trekker seg.
Jobben er utført og vips "Frelseren" Eggen stiger på ny inn i ringen, ren og klar.

(Dette innlegg bør ikke taes seriøst)

mr_max

A-lagspiller
Ble medlem: 08 mai 04
Innlegg: 329

Lagt til: 17 jul 05, 23:51
kan bare si en ting, bekrefte at så ikke er tilfelle.......

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 17 jul 05, 23:59
Opprinnelig postet av Snusmumrikken
I(Dette innlegg bør ikke taes seriøst)


Enda godt :)

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 18 jul 05, 00:04
utvilsomt en spennende tankerekke det der, ganske søkt, men alikevel

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 18 jul 05, 02:37
Drillo er for sta til å trekke seg, beklageligvis....

---------------------------

Macka fra start!


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 18 jul 05, 05:19
Artig teori. Bare å berømme Eggen hvis det hadde vært slik. Jeg er usikker på om jeg vil at det skal være sånn eller ikke.

---------------------------

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"


Observatør

Bedriftsspiller
Ble medlem: 17 jul 05
Innlegg: 3

Lagt til: 18 jul 05, 05:31
Lurer litt på FFKs` ledelse sine mål og visjoner for fremtiden. De ansatte Eggen i 2002 og han utviklet en spillestil som ga resultater også i Tippeligaen, i tillegg til at det var underholdende fotball. Den defensive spillet var dog ikke så bra, men det ble bedre etter at Piroja kom. Derfor lurer jeg på hvorfor ikke FFK ansatte en trener som kunne videreføre og videreutvikle den filosofien som Eggen har utviklet i FFK? I stedet ansetter de Drillo med en helt annen filosofi enn Eggen. Nå ser vi tydelig at Drillo er i ferd med å bygge opp sitt "eget" lag. Dette har ført til at Markus og trolig Roger forsvinner fra klubben fordi de ikke passer inn i systemet til Drillo. Ok, "gamle" Markus har ikke prestert så bra i år, og det har heller ikke Roger. Det samme kan sies om Enerly. Men disse tre er alle gode spillere som var gode under Eggen. Jeg er overbevist om at disse tre hadde prestert bedre med en annen spillestil. Hva skjer når Drillo gir seg etter neste sesong (eller kanskje før...)? Ansetter da FFK en ny trener som også skal bygge sitt eget lag. Kontinuitet er et stikkord, og mange suksessfulle klubber både nasjonalt og internasjonalt er preget av kontinuitet både på spiller- og lederside. Det er synd ikke FFK har klart å videreføre det gode fundamentet Eggen bygde.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5568

Lagt til: 18 jul 05, 09:29
Kontinuitet er viktig. Utvikling er enda viktigere.
Eggen har sagt at han ønsker å bli hovedtrener. Men, er det så sikkert at han ønsker å bli det i FFK? Klubben jaget to ungarere for noen uker siden. en av de er blitt FFK spiller, den andre TIL spiller.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 18 jul 05, 19:41
Jeg støtter fullt ut tanken til trådstarter, men vil bare omformulere det til mine egne ord, Eggen er en sleiping. Han har manipulert hele dritten siden han begynte med det pisset om å trappe ned. Og ta dere en liten pause og tenk: Hva har HAN bygd opp? Et lag fullt av middelmådigheter som er iferd med å byttes ut en etter en. Et lag som ikke holder mål på våren to år på rad. Hvis ikke det laget som gikk ut på matta første kamp i vår hadde blitt så godt organisert som de ble, hadde det sett MYE verre ut til ferien. Å rykke opp med penger nok til å hente de spillerne han trenger til enhver situasjon, det er mye enklere enn å hente ut uante evner av et lag som ikke er helt på høyden.

---------------------------

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart!

På vei mot noe bedre!


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 19 jul 05, 00:07
Har du putta klyster i kjeften?????

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 19 jul 05, 00:22
Opprinnelig postet av Ido Form Klyster
Jeg støtter fullt ut tanken til trådstarter, men vil bare omformulere det til mine egne ord, Eggen er en sleiping. Han har manipulert hele dritten siden han begynte med det pisset om å trappe ned. Og ta dere en liten pause og tenk: Hva har HAN bygd opp? Et lag fullt av middelmådigheter som er iferd med å byttes ut en etter en. Et lag som ikke holder mål på våren to år på rad. Hvis ikke det laget som gikk ut på matta første kamp i vår hadde blitt så godt organisert som de ble, hadde det sett MYE verre ut til ferien. Å rykke opp med penger nok til å hente de spillerne han trenger til enhver situasjon, det er mye enklere enn å hente ut uante evner av et lag som ikke er helt på høyden.


Det der er noe av det teiteste jeg har lest her. Samme hvor mye penger FFK hadde hatt så var FFK i 2 og 1 divisjon. Da får man de spillerne som ikke er gode nok for TL lag. Noen klarer overgangen oppover, noen ikke. Bare det at vi hadde/har Eggen er et aktivum mht å få spillere hit.

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 19 jul 05, 11:08
Opprinnelig postet av Ido Form Klyster
Jeg støtter fullt ut tanken til trådstarter, men vil bare omformulere det til mine egne ord, Eggen er en sleiping. Han har manipulert hele dritten siden han begynte med det pisset om å trappe ned. Og ta dere en liten pause og tenk: Hva har HAN bygd opp? Et lag fullt av middelmådigheter som er iferd med å byttes ut en etter en. Et lag som ikke holder mål på våren to år på rad. Hvis ikke det laget som gikk ut på matta første kamp i vår hadde blitt så godt organisert som de ble, hadde det sett MYE verre ut til ferien. Å rykke opp med penger nok til å hente de spillerne han trenger til enhver situasjon, det er mye enklere enn å hente ut uante evner av et lag som ikke er helt på høyden.


Jeg støtter den Ida! Men jeg tror ikke Eggen er en sleiping slik din teori er.. hehe, det gjør vel innerst ikke du heller?

---------------------------

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340