Husk meg
Brukernavn
Passord

Ny fremtid for FFK?!?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

olex

Bedriftsspiller
Ble medlem: 17 jul 05
Innlegg: 4

Lagt til: 19 jul 05, 00:21
Jeg er en av de supporterne som har latt meg irritere over at Ringberg ble solgt til Hamkam og at Risholt evt går gratis til Agf-århus.Alikevel må vi jo som supportere være fornøyde med å ha fått forsterkninger som Kvisvik til byen.

Vi må belage oss på at FFKs fremtid kommer til å bli forandret.At Ringberg går er trist.Han har vært symbolet på opptur sammen bl.a Eggen og Risholt,men skal nå kjempe for et annet lag.Det samme skal Risholt og Eggen skal kanskje gå til nye utfordringer han også.Alikevel ser det ikke helmørkt ut for Fredrikstads del.

For oss som ønsker Drillo vekk kan vi jo trøste oss med at han maks blir ett år til.Om ikke Eggen er her da finnes det andre treneralternativer.Vi kan også glede oss over at Raio er tilbake og at vi har fått spennende spillere i Bjørkøy og Toth.Det kan bli en spennende høstsesong og vi bør heie laget frem til en reprise fra i fjor i steden for å bidra til krisestemning og frustrasjon ved å syte å klage.Jeg synes mye av det som har skjedd er tragisk,men det er sånn fotballen er og det må vi enkelt og greit finne oss i.

Som mange har hevdet er også Eggen med på å styre skuta og hadde han vært helt i mot å selge Ringberg hadde det nok ikke skjedd..At vi er nødt til å selge flere spillere er kjedelig,men som Drillo sa, er dette spillere som ikke skal være tenkt i første elleveren.Jeg håper FFK-gutta reiser seg og gjør det utrolig bra i høst-sesongen!!!

---------------------------

olex


snyper

Bedriftsspiller
Ble medlem: 15 jul 05
Innlegg: 12

Lagt til: 10 aug 05, 12:32
Noe subjektiv fremstilling.

McPhisto

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jul 05
Innlegg: 165

Lagt til: 10 aug 05, 15:51
Så du mener at det er mulig å fremstille den saken objektivt? Kan du ikke gjøre et forsøk på det.

---------------------------

Ingen enkelt spiller, leder eller supporter er større enn klubben


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5568

Lagt til: 10 aug 05, 15:52
Hva om Drillo fortsetter neste år, og deretter skriver enda en kontrakt med FFK. Hvis han lykkes, og synes dette gir mersmak, kan det jo hende han fortsetter noen år til.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


McPhisto

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jul 05
Innlegg: 165

Lagt til: 10 aug 05, 15:56
Høres ut som en drømmesituasjon for en del her inne

---------------------------

Ingen enkelt spiller, leder eller supporter er større enn klubben


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 10 aug 05, 17:20
Endret: 10 aug 05, 17:21
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Hva om Drillo fortsetter neste år, og deretter skriver enda en kontrakt med FFK. Hvis han lykkes, og synes dette gir mersmak, kan det jo hende han fortsetter noen år til.


Måtte Gud forby!  La oss uansett håpe det blir til FFK´s beste!

---------------------------

Macka fra start!


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 10 aug 05, 18:09

Fremtiden eller framtia er alltid ny, også for FFK.

En kan dra enkelte lærdommer fra fortida, og håpe å ta med seg noe av det beste derfra.

Slik er kampen mot Kamma idag framtid, og lørdag kl21.00 historie.

La oss bare håpe at utvikling går i FFK`s favør, selv om jeg opplever denne sesongen på mange måter som ett skritt tilbake.

Har ikke tenkt å ta opp nye diskusjoner rundt dette, bare litt filosofering rundt ett tema.

 

 

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 10 aug 05, 23:57
Framtiden er det vanskelig å spå noe om ja. Og denne sesongen er ikke over på noen måneder ennå. Og å si at denne sesongen har vært å gå ett skritt tilbake er vel da noe drøyt? Hvor vi ligger på tabellen ved sesongslutt vet vi ikke ennå, men sesongen pr i dag tilsier vel heller noen skritt fremover siden i fjor? Ja helt siden 1984 for den saks skyld. Til syvende og sist er det vel tabell-plassering og antall poeng som er det avgjørende.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 11 aug 05, 00:15
Opprinnelig postet av dracula

Fremtiden eller framtia er alltid ny, også for FFK.

En kan dra enkelte lærdommer fra fortida, og håpe å ta med seg noe av det beste derfra.

Slik er kampen mot Kamma idag framtid, og lørdag kl21.00 historie.

La oss bare håpe at utvikling går i FFK`s favør, selv om jeg opplever denne sesongen på mange måter som ett skritt tilbake.

Har ikke tenkt å ta opp nye diskusjoner rundt dette, bare litt filosofering rundt ett tema.

 

 

Husk at dette er den  vanskelige andre sesongen, dracula. De fleste nyopprykkede lag, som klarer seg den første, får vanligvis problemer i den neste sesongen.

Det har ikke FFK fått. Poengmessig ligger vi langt foran forrige sesong, dette til tross for at vi også i år har hatt store skadeproblemer i vårsesongen. I år ser det også ut til at vi har lettere for å få tak i de forsterkningene vi prøver oss på.

Faktisk synes jeg vi er i ferd med å få bygget opp et kanonlag, selv om vi fortsatt bør forsterkes med enda 2-3 nye.

Derfor har jeg veldig vanskelig for å skjønne hva du legger til grunn, når du sier at denne sesongen på mange måter oppleves som et skritt tilbake, dracula.  

---------------------------

FFK på toppen i 2005


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 11 aug 05, 00:28
Endret: 11 aug 05, 00:30

Snæbbusa1, dette har vi diskutert før.

Gidder ikke  starte på nytt, la oss være enige i at vi er uenige. Greit.

PS Du har sikkert lest min oppsumering ang hva vi enige i og uenige i, dersom du ikke har det så er den på " Drillo bestemmer seg......." hvor vi hadde vår forrige diskusjon.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 11 aug 05, 10:41
Det er vel ingen tvil om at sesongen så lang har vært oppløftende i forhold til ifjor og da mener jeg fjorårssesongen under ett, ikke bare høstsesongen. Høstsesongen var fantastisk, men det er først nå at Drillo har kunnet stille nogenlunde samme lag. Piroja var jo den aller mest sentrale nøkkelen til høstsesongen. Iår har FFK vareiert mye, men det har også spillermaterialet. Vi har sett FFK være begredelige og fantastiske. Nå er Ringberg og Risholt historie og vi har fått gode forsterkninger. Noen vil ha bort Drillo for enhver pris og det er underlig når FFK tross alt er et bedre lag iår. Ingen person er større enn klubben, spillere og trenere kommer og går. FFK har mange steg igjen for å kunne bli et mer stabilt topplag, men vi skal glede oss over at vi har noen av norsk fotballs største profiler som trenere. Til slutt handler dette også desverre om økonomi. Start vil kanskje mange si er et unntak, men klubben bruker tross alt veldig mye penger på å beholde treneren sin. Det er god økonomi som gjør at Nordli blir i Start. FFK må vokse økonomisk og da trenger klubben tid og nøkternhet, både mht målsetninger og forbruk. Drillo/Eggen er et skritt på veien til noe stort.

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340