Thomas Myhre!
---------------------------
savner "svensk magi" allerede
Greit nok at han sier nå at han ikke skal bytte klubb, men etter tre mnd på benken og et atraktivt tilbud fra en annen eliteserie eller allsvensk klubb, så er det nok ikke like sikkert at han blir.
Engasjert hovedtribunist!
Håper at FFK frister for han i årene som kommer, selv om hele værden vet at han er ledig til året.
Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)
Det kan vel slå ut begge veier for Steinar. Han kan jo føle at han ikke har tillit og blir "skvisa", men håper han legger for dagen samme fightervilje som da han kjempet seg tilbake i kampen mot ALH. Håper også at Myhre får plassen allerede til søndag, bare om han fortjener den. Dette på grunnlag av hva begge viser på trening, ikke fordi han heter Thomas Myhre.
Opprinnelig postet av Patrioten
Skulle kjøpe billetter i sta, sto da faktisk i kø for å kjøpe billetter, det hadde forrøvrig vært stor pågang i dag. Er dette Thomas Myhre sin fortjeneste at salget går så bra i dag?Ja helt klart. Dette er jo som drøm og alle som vil se drømmen må jo komme. Helt klart vil ffk få en Thomas Myhre efekt både på salg og mot toppen av TL :ffk:
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)
Dere vet jo hva som skjedde med Ringberg og Risholt, jo de uttalte seg negativt om 4-5-1 og vips så måtte finne seg nye klubber.
Er vel ikke noen tillitserklæring at Thomas Myhre kommer å stjeler plassen for han, noen måneder før kontrakten går ut.
Nå går vi for gull guttær!
:D
Velkommen hjem Thomas!
Nå blir det Lyn grusing på søndag!
Man bytter damer her i livet, men aldri klubb!
Som Bergenser hadde jeg gleden av å besøke deres by for en drøy uke siden og må si med en gang, hvis det ikke hadde vært for Bergen så hadde det vært Fredrikstad! Kanonsted !
Ellers så synes jeg det er drøyt at en av Norges beste keepere nå skal bli satt på sidelinjen bare for at foppalmillionæren og klubbhoren (håper ikke dette blir for sterk kost) skal få spille et halvt år her hjemme og holde formen før han igjen finner seg en utenlansk klubb. I Bergen hadde det blitt opprør av mindre !! Provoserende !
http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeliga/fredrikstad/article426026.ece
Ellers ønsker jeg dere lykke til og håper dere slår til med vår alle Super-Ray nå til høsten ;-)
Brann supporter
Et godt råd ! kjører du bil hjem så kjør Oslofjord tunellen, så slipper du å kjøre gjennom Norges ræv...MOSS!
Husk at du slipper inn på stadion til søndan, selv om du er fra Bergen:rolleyes:
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Engasjert hovedtribunist!
Jeg synes at det vitner om at FFK har ambisjoner når de skaffer spillere av slik profil. Så vær litt mer optimistiske, og ikke let etter noe å klage over.
HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det! -
Opprinnelig postet av Julekake
Men forsvinner myhre så har han nok ikke kostet klubben noe særlig heller. Og noen sjanser må man ta, om man skal bli en av norges beste klubber.
Da sitter vi igjen med en Steinar Sørlie, som etter alle solemerker er mindre motivert pga manglende tillit. Interessekonflikt det, men vanskelig å takke nei. Tenk deg; du skal ut å hente morraavisa, oppi en kurv på dørmatta ligger sjølvaste Myhre. Klart du gir han melk:eek:
Macka fra start!
Opprinnelig postet av djpete
Men forsvinner myhre så har han nok ikke kostet klubben noe særlig heller. Og noen sjanser må man ta, om man skal bli en av norges beste klubber.
Da sitter vi igjen med en Steinar Sørlie, som etter alle solemerker er mindre motivert pga manglende tillit. Interessekonflikt det, men vanskelig å takke nei. Tenk deg; du skal ut å hente morraavisa, oppi en kurv på dørmatta ligger sjølvaste Myhre. Klart du gir han melk:eek:
Da sitter vi igjen med ingenting!
Forstå meg rett. Faktisk går Sørlies og Myhres kontrakter ut samtidig. Jeg vil tro at Steinar Sørlie er så smart at han vil gjøre alt han kan denne hørsten for å overbevise trenerteamet om at hans kontrakt bør forlenges fra nyttår.
Men for Steinars del er jeg redd for at han har vært vårt 1. valg for siste gang.
Dersom ikke Myhre fortsetter, så tror jeg klubben vil se seg om etter en målmann som er "nesten" like god.
FFK på toppen i 2005
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Forstå meg rett. Faktisk går Sørlies og Myhres kontrakter ut samtidig. Jeg vil tro at Steinar Sørlie er så smart at han vil gjøre alt han kan denne hørsten for å overbevise trenerteamet om at hans kontrakt bør forlenges fra nyttår.
Men for Steinars del er jeg redd for at han har vært vårt 1. valg for siste gang.
Dersom ikke Myhre fortsetter, så tror jeg klubben vil se seg om etter en målmann som er "nesten" like god.
Og godt er det. Etter at Steinar faktisk går ut og sier at han ikke vet om han orker å ta opp kampen, ja da har han tapt og har ingenting i FFK å gjøre...
(lest mellom linjene, men alikevel)
Profesjonell idrett har nå engang blitt sånn at spillere kommer og går, og det er opp til de nest beste å ta opp kampen...
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Sant det Snæbbus! Men hva om Myhre forsvinner om 3 uker!
Macka fra start!
Sant det Snæbbus! Men hva om Myhre forsvinner om 3 uker! [/quote]
Den tid, den sorg.
Sant det Snæbbus! Men hva om Myhre forsvinner om 3 uker! [/quote]
Den tid, den sorg.[/quote]
Godt svar, jashin, problemer løses best først når de er der.
FFK på toppen i 2005
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914