Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK vil hjelpe Steinar Sørlie å finne ny klubb

Flat Trådet Nøstet
Totalt 2 sider Alle

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 24 jul 05, 21:36
Endret: 24 jul 05, 21:37
Steinar Sørlie skal ta en prat med Drillo til uken i forbindelse med at han er blitt plassert på benken. Han var tydeligvis skuffet noe han viste på tv.
Drillo sa at hvis Steinar ønsker seg bort, ville de hjelpe han med å finne ny klubb dette i følge TV 2.

Propellen

A-lagspiller

Ble medlem: 26 jan 05
Innlegg: 277

Lagt til: 24 jul 05, 21:38
Dvs. at vi kun har Lasse Staw etter 1 Januar. Her må det gjøres noe og det bør skje kjapt!!!

---------------------------

" – Det skal veldig mye til før jeg drar herfra. Jeg har jo en familie å tenke på, sier landslagskeeperen."


Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03
Innlegg: 345

Lagt til: 24 jul 05, 21:39
??
Vil ikke alex til Trondheim æ?
Skal vi stå med 0 keepere etter denne sesongen da eller? (ser bort i fra Lasse Staw som jeg tror ikke får tillitt på 1 laget til neste år heller)

StianLarsen

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 24 jul 05, 21:41
Bra at Sørlie endelig blir borte! Norges dårligste keeper. blir like nerbvøs hver gang han har ballen!

---------------------------

Sensuren til admin er `bra`


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 24 jul 05, 21:48
Ser ikke noe oppsiktsvekkende med dette. Kontrakten til Sørlie går ut etter sesongen, og jeg har egentlig regnet med at FFK ikke ønsker å forlenge. Og at de ennå ikke har begynt å forhandle med ham, forsterker den mistanken. Lund Hansen skal som vi alle vet tilbake etter sesongen, og Myhre forsvinner sannsynligvis også.

Da må vi ha 2 nye keepere etter sesongen. Det har jeg egentlig regnet med en stund og tror også ledelsen klarer å hente inn to habile sisteskanser om det skal bli nødvendig.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


antivif4evah

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 24 jul 05, 22:21
Steinar kan ikke bli solgt!Katastrofe at han blir sat på tribunen i dag,å ikke på benken!Som dere andre har sagt,Myhre blir bare ut dette året(forlenger kanskje,hvem vet)Lund Hansen har signalisert at han vil bort!Staw i tippeligaen??NO WAY!!Ikke det at han er dårlig men han er for ustabil til å kunne være førstekeeper på et så bra lag som FFK!Sørlie kan ikke begynne å furte nå,det blir litt VEL dumt!Men noe alle kanskje ikke vet er at Sørlie er en skikkelig hyggelig fyr!Han har tid til alle å utstråler hele tiden!!
Utrloig glad i ham som speller å som type azz!
Men Sørlie er en spiller vi trenger!

---------------------------

"Som people belive football is a matter of life and death.

Im very dissepointed with that attitude!

i can assure you it is much,much,much more inportant than that!!"

Bill Shankley tidligere Liverpoolmanager.

"Røde og hvite


StianLarsen

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 24 jul 05, 22:38
Vi trenger søren ikke Sørlie! Han suger! Håper vi blir kvitt han en gang for alle!

---------------------------

Sensuren til admin er `bra`


pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04
Innlegg: 525

Lagt til: 24 jul 05, 22:41
Opprinnelig postet av antivif4evah
azz!


:D

Steinar var veldig god mot Rosenborg og Vålerenga tidligere i sesongen, det skal han ha, men skal han forbli en 1. lagsspiller må han bli mye mer stabil.

---------------------------

We play with 2 stoppers and 3 spisses...

Nils Arne Eggen


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 24 jul 05, 22:44
Jeg håper/tror at Thomas fortsetter videre her jeg.

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 24 jul 05, 22:46
Ja da er det jo bare Czwartek, Tor og Eggen igjen fra 2. divisjons laget.

Eggen gir seg vel etter sesongen, Tor legger opp, og Pål for vel ikke fornyet kontrakten. Så da har jo FFK greid å renske ut antall spillere bra mener jeg!!!

Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 24 jul 05, 22:47
Mulig de som skriver her har rett, men hvor mange av dere har sett Lasse spille de siste mnd, da det her blir sagt ustabil etc. Etter det jeg vet spilte han en fantastisk turnering på Hamar, og en meget god turnering for u 17 i Sverige, der de møte regjerende europamestere ( god norsk 1 div) der spilte han meget godt.
Mit tips er at Lass til neste år er et 2. valg i klubben, med håp om Thommas som læremester. Om dette ikke er aktuelt er jeg ganske sikker på at Lasse er utleid til en annen klubb neste år. Tror ikke klubben vil miste talentene sine, og derfor er dette alternativet for at utviklingen skal fortsette, eller er det noen som tror den fortsetter på et juniorlag??????

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 24 jul 05, 22:55
Opprinnelig postet av oleberg
Ja da er det jo bare Czwartek, Tor og Eggen igjen fra 2. divisjons laget.

Eggen gir seg vel etter sesongen, Tor legger opp, og Pål for vel ikke fornyet kontrakten. Så da har jo FFK greid å renske ut antall spillere bra mener jeg!!!


Jepp, og hva gjør vel det? Laget som spilte i 2.div var ikke godt nok for TL, så jeg ser ikke problemet. Selvsagt ønsker jeg å ha med Eggen videre, men ikke for enhver pris. Steinar er grei nok som keeper, men på langt nær en habil TL-keeper, og når han syter som han gjør nå, ja så har han ikke det som behøves for å representere FFK eller til å utvikle seg som spiller/person.

Ta opp hansken du Steinar, så kanskje det blir mann av deg også...

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


StianLarsen

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 24 jul 05, 23:18
Jepp dette er gledens dag, myhre spilte fantastisk, bar mål av Kvisvik, og kanskje vi blir kvitt Sørlie! JIPPIIIII dette har jeg ventet på! legge meg med et smil om munnen!:D

---------------------------

Sensuren til admin er `bra`


DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 24 jul 05, 23:44
Opprinnelig postet av StianLarsen
Vi trenger søren ikke Sørlie! Han suger! Håper vi blir kvitt han en gang for alle!


Hadde jeg vært domeneeier her så hadde du sporenstreks vært ferdig på forumet. Går det an da? Det er en person du snakker om, en som har reddet FFK i mange situasjoner, en som har vært med på oppturen, en som har bidratt. Du kan gjerne mene at Myhre er en bedre keeper eller at vi kanskje trenger en bedre keeper en Sørlie, men det må da være mulig å si det på en skikkelig måte? Du utrykker deg jo som et lite barn!

---------------------------

Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 25 jul 05, 00:00
Greit nok at man bytter ut folk fra den gjengen som dro FFK opp fra 2. div. Ingenting varer evig, og spesielt ikke fotball-lag.

MEN...

Jeg savner en strategi for spillerkjøp/kontrakter/varighet/spiller-utvikling. Myhre er en flott keeper, og gjorde god jobb i dag, men nøkternt sett skal vi ikke regne med noe som helst utover denne sesongen, og knapt det, egentlig. Så da har man et valg mht keeper: La Myhre stå hele høsten, og la Sørlie surre i sitt eget fett på benken, for så å harskne og til slutt finne en ny klubb, eller så kan man ansatte mannen for flere år for stabilitet og kontinuitet, og bruke det som basis.

Jeg synes "kontrakten utløper" utløser *feil* reaksjoner i FFK-ledelsen. De tenker: "Ah, vi kan få noen kroner for denne spilleren, la oss se om noen vil betale, og så selger vi", istedet for: "Hmmm, denne spilleren behøver ikke koste så mye, og vi vil få stabilitet og kontinuitet, la oss nøye vurdere om denne spilleren innehar de kvalifikasjoner som gjør at han kan bli ansatt i 3-4 år"

FFK er blitt "oppgradert" til tippeligalag, helt klart, og dette er både på godt og ondt. De kjøper lag sånn som alle andre, og tenker bare kroner og øre og sluttstrek.

Jeg mener helt seriøst at FFK burde bruke en litt annen strategi for å lage et på sikt godt fotballag, nemlig ved å behandle spillere med respekt og skape en tropp som kan funke i 3 år, og ikke et halvt år, sånn som det er lagt opp til nå. En spiller som har en fornuftig kontrakt over lengre tid vil sannsynligvis gi mer for FFK over lengre tid enn korttidsansatte!

Penga har allerede ødelagt mye av fotballen, og jeg ville grine av at FFK gjør akkurat samme feilen som mange andre, og lar penga avgjøre alt.

Hvis nå VIF skulle klare å ta gull iår, hva vil da skje? Jo, mange spillere vil da føle at de er mer verdt enn de får betalt, og da vil man gå til andre klubber. Flo elsker ikke VIF, og går til europeiske klubber uten å blunke, og samme sak med Iversen. Samme med Hoseth. Si at man da vinner gull, da. Så kommer neste sesong, og man må begynne på nytt med spillerkjøp/spekulasjoner. Norsk fotball kan ikke drives på denne måten i mange år framover, det er jeg *helt* sikker på!

Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03
Innlegg: 425

Lagt til: 25 jul 05, 00:04
Opprinnelig postet av DeKjök
Opprinnelig postet av StianLarsen
Vi trenger søren ikke Sørlie! Han suger! Håper vi blir kvitt han en gang for alle!


Hadde jeg vært domeneeier her så hadde du sporenstreks vært ferdig på forumet. Går det an da? Det er en person du snakker om, en som har reddet FFK i mange situasjoner, en som har vært med på oppturen, en som har bidratt. Du kan gjerne mene at Myhre er en bedre keeper eller at vi kanskje trenger en bedre keeper en Sørlie, men det må da være mulig å si det på en skikkelig måte? Du utrykker deg jo som et lite barn!

Han er sikkert et lite barn også, og burde vel strengt talt ikke vært oppe så sent....
Utakk er verdens lønn heter det, og det har vel de spillerne som er ute, eller er i ferd med å bli borte, opplevd fra enkelte her på forumet.

Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 25 jul 05, 00:05
Har Steinar vært slem mot deg eller noe sånt, StianLarsen?
Kan nesten virke sånn, siden du er så grusomt imot ham. Synes omtrent hvert innlegg du skriver inneholder ett eller annet negativt om Sørlie, jeg.
Hvis han hadde vært så dårlig som du påstår han er, hadde FFK ligget ganske mye dårligere an på tabellen enn det de gjør idag...

---------------------------

Spillere kommer, spillere går. FFK består.

Tippeligaen til dommedag!

www.trylleblyant.com


FFK-pus

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jul 05
Innlegg: 214

Lagt til: 25 jul 05, 00:15
Hei hei hei!!!! Sørlie kan ikke leve resten av sesongen og karriera si på en super bra kamp mot Rosenborg i april. Han er altfor ustabil og klønete. Topp keeper i 1.div det vettu, ikke i TL.
Go Lund Hansen og Myhre

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad.

Står vi èn for alle, og alle for èn!


Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04
Innlegg: 573

Lagt til: 25 jul 05, 00:26
Endret: 25 jul 05, 00:27
Er ganske usikker på hva klubben tenker i forhold til hvilke keepere de satser på til neste sesong. Dette fordi jeg er veldig usikker på hvor god Lasse Staw er. Om han er så god som jeg tror, så synes jeg FFK bør satse på han som andrekeeper til året og droppe sørlie. Om han er ustabil og ikke klar for tippeligaen, så synes jeg vi skal beholde sørlie. Uansett så trenger vi en ny keeper etter sesongen, og da er det naturlig å prøve å skaffe en som går rett inn på laget. Om det er Myhre så hadde jo det vært fantastisk, men jeg tror kanskje vi må finne en ny.

Poenget er at jeg tror klubben vil gjøre som jeg mener de bør her, og satse på staw som andre keeper neste år og avvente om de får beholde myhre.

Om Sørlie fortsatt vil bli i klubben og sitte på benken, så er jo det selvfølgelig bare bra, men jeg skjønner om han vil finne seg en ny klubb.

---------------------------

Engasjert hovedtribunist!


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 25 jul 05, 00:54
Selg Sørli

Kjøp Lund Hansen hvis Myhre bare blir i noen mnd og la han bli 1 keeper

Lei/kjøp en reservekeeper

Lei ut Lasse Staw til en 1 div klubb eventuelt 2

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04
Innlegg: 573

Lagt til: 25 jul 05, 01:25
Hvorfor skal ffk evt låne ut staw til en 2.div klubb, når antageligvis andrelaget spiller dere selv neste sesong a?

Da er det jo bedre at han blir her i klubben og får utvikle seg i et treningsmiljø på tippeliganivå..

---------------------------

Engasjert hovedtribunist!


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 25 jul 05, 01:31
Opprinnelig postet av Julekake
Hvorfor skal ffk evt låne ut staw til en 2.div klubb, når antageligvis andrelaget spiller dere selv neste sesong a?

Da er det jo bedre at han blir her i klubben og får utvikle seg i et treningsmiljø på tippeliganivå..


Nå så jeg bare på slik situasjonen er nå...Men enig med deg...HVIS 2 laget rykker opp til andre divisjon er det selvsagt bedre at han blir..

Hvis ikke de rykker opp syntes jeg de selvsagt skal prøve seg på en 1 div klubb først,men hvis det ikke lykkes så er andre divisjon erfaring viktig å få med seg for en så ung keeper

---------------------------

– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.

Drillo


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 25 jul 05, 08:01
Jeg tror ikke klubben glemmer hvordan keepersituasjonen er, og plutselig sitter igjen med kun staw etter et eventuelt salg av sørlie.

Tror at klubben vet hva de gjør. Regner med at ser seg om etter en ny keeper.

Har lite vondt å si om Steinar. Virker som en positiv humørspreder. Han har hatt mange gode kamper og noen mindre bra for FFK. At de nå ser seg om etter nye har kanskje noe å gjøre med de sportslige ambisjonene til laget, samt Steinars holdninger den siste tiden.

Men uansett: Løkkja Te Steinardo! :cool:

---------------------------

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"


knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 25 jul 05, 08:04
syns lasse burde bli i klubben jeg. etter signinga av myhre har jeg fått virkelig trua på jerry. det virka jo som at myhre la mye vekt på at han ble kjørt skikkelig på trening. tror det er viktigere for en så ung keeper at han får en topp treningshverdag, enn at han spiller en annen divisjonskamp i uka.

---------------------------

med ffk til champions league!


ffkfmv

A-lagspiller

Ble medlem: 16 des 04
Innlegg: 327

Lagt til: 25 jul 05, 09:35
Er ikke 100% sikkert at Aleksander forsvinner heller..Er han villig til å bli, har jeg hørt at FFK er villige til å satse på han som 1.keeper neste år(HVIS myhre drar), og Lasse som 2.keeper...

---------------------------

FFK i tykt og tynt, på FMV!


robbin

Bedriftsspiller
Ble medlem: 22 mar 04
Innlegg: 8

Lagt til: 25 jul 05, 09:39
Skulle Steinar bytte klubb, er det iallefall ganske sikkert at det er an av de som har vært med på å reise FFK dit de er i dag. Men som jeg har sagt tidligere. Det er alltid en tid for ceneskifte også for Steinar. Okke som Steinar, Lykke til

---------------------------

Kai H


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 25 jul 05, 13:34
Sørlie kan bli solgt
Les her

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 25 jul 05, 13:45
regner med at staw blir 2keeper til året,uavhengig om myhre blir eller ei.helt greit hvis sørlie skulle forsvinne.han er ikke stabil nok.men skulle myhre forsvinne trenger vi en ny 1keeper.ALH skulle jeg gjerne sett som 1keeper til året.eventuelt jann kjell larsen i haugesund(som vet å prise spillerne sine!)ønsker absolutt ikke per morten kristiansen i moss.sett endel kamper på melløs,holder ikke TL mål.gjør mye rart.

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


StianLarsen

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 25 jul 05, 15:03
Opprinnelig postet av DeKjök
Opprinnelig postet av StianLarsen
Vi trenger søren ikke Sørlie! Han suger! Håper vi blir kvitt han en gang for alle!


Hadde jeg vært domeneeier her så hadde du sporenstreks vært ferdig på forumet. Går det an da? Det er en person du snakker om, en som har reddet FFK i mange situasjoner, en som har vært med på oppturen, en som har bidratt. Du kan gjerne mene at Myhre er en bedre keeper eller at vi kanskje trenger en bedre keeper en Sørlie, men det må da være mulig å si det på en skikkelig måte? Du utrykker deg jo som et lite barn!



Jeg har aldri likt sørlie og er like nervøs hver gang han har ballen! Du må gjerne kalle meg et lite barn, men er nok ikke et lite barn lenger! Kan godt hende jeg utrykte meg på feil måte, og jeg beklager det! Men er glad for at Drillo endelig fant ut at sørlie er for dårlig! Men sørlie var veldig bra mot rosenborg da, det skal han ha!

---------------------------

Sensuren til admin er `bra`


Julekake

A-lagspiller
Ble medlem: 06 okt 04
Innlegg: 573

Lagt til: 25 jul 05, 21:09
Har fundert endel på keepersituasjonen, og kanskje steinar sørlie spesielt, de siste dagene. Hadde det vært en mulighet å leid han ut resten av sesongen, for så å hente han tilbake igjen når myhre går?

Om det hadde vært til en klubb i oslo eller østfold, så slipper han jo å flytte og kan kanskje være med på en del FFK treninger fordet. Så får han i det minste spilletid mens Myhre er her.

---------------------------

Engasjert hovedtribunist!


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 25 jul 05, 22:02
Kan man ikke for en gangs skyld glede seg over det luksus problemet som finnes i FFK om dagene. Myhre er rå i mål og parkerer Sørlie og ALH. Vis dette går bra så vil Myhre plutselig bli lengre og vis Sørlie er mann så tarn opp kampen, nå skjer det med han som skjedde med Rino og det er helt normalt i fotballen. Ellers så er det ikke så vanskelig å finne en keeper som er bedre en sørlie for en billig penge.

Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 25 jul 05, 22:10
Mulighetene til at Myhre er her ti året er vel like stor som at han forsvinner, alderen kommer på han også. LS vil med denne læremesteren og riktig trening i dette miljøet være en neturlig arvtager. Se på det sim skjer i Odd, der har de hat samme situasjon som ffk er i nå, og der har Yarstein kommet for fult, han var annen keeper fra han var 18, PK sto i Moss fra han var 18, ingen skrek i fjor høst når Lasse satte på benken i alle kampene ,i den situasjonen klubben var i da, kan derfor ikke etter utviklingen skjønne at han ikke er god nok 2 år senere? Han er nok på mange områder bedre en steinar i dag, men med mindre rutine..

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 26 jul 05, 00:07
Drillo i dagens f-b:

– Vi ønsker å forlenge med Thomas Myhre, og vi har en veldig spennende keeper i Lasse Staw. Får vi beholde de to, har vi det vi trenger, sier Olsen.

Syns det er veldig spennende at Staw blir ansett som god nok til å være andrekeeper til året.
Låter bra!

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 26 jul 05, 00:10
Leser også i FB at kontrakten med Sørlie varer ut sesongen 2006. Da må jeg beklage meg selv, for skrev vel i tidligere innlegg at den gikk ut etter inneværende sesong.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 26 jul 05, 07:43
Nå synes jeg Steinar syter veldig. Han kan da ikke være så lite mann at han ikke tar opp kampen på en skikkelig måte? buhuu, buhuu, jeg går ikke til en dårlig klubb, da sloss jeg heller.

Steinar Sørlie, om du leser her; Slutt å syte, ta på deg hanskene og legg sjela di i treninga, og vær stolt av å representere FFK som klubb, du kan ikke leve på tidligere prestasjoner, men levere hver eneste dag...Lær av Myhre, han er norges ubestridte konge i mål, det kan du også bli, men da må du begynne å "leve" som en også...

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 26 jul 05, 17:53
håper ikke steinar forsvinner, alex vil vekk, han forsvinner tilbake til Trondheim etter sesongen, myhre forsvinner (mest sansynlig er FFK kun et utstillingsvindu for han) lasse staw er god men eier ikke erfaring (har 45 min TL erfaring hvis jeg ikke husker feil) selger FFK steinar så sitter FFK igjenn med en keeper på 17-18 år som aldri har spilt toppfotball, hva skjer da?? behold steinar til evt myhre har skrevet "langtids kontrakt"

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter

Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD

FFK, the pride of Norway!



Flat Trådet Nøstet
Totalt 2 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340