Live sang fra Plankehaugen?
Jeg synes det har vært bra med de to CDèn som Plankehaugen har gitt ut de to siste årene.
Hva med å synge inn noen av dem "Live" på stadion. De kan jo bli fine julepressanger og noe hyggelig å høre på utover vinteren......
Tenk dere en kald januar kveld med "Hællæ, hællæ...!" eller noen av de andre sangene? Jeg fikk langt hår da jeg så på FFK-RBK i reprise der vi og hovedtribunen sang til hverandre.HERLIG!
---------------------------
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Opprinnelig postet av Klokan
har fåreslått det for lenge siden. Ikke bare synging men også filming. Hadde vært noe å ha en som filmer oss fra "indre bane" . tenk deg denne DVD-en i julegave da...
Helt enig med deg,hadde rett og slett vært genialt...Vet at Ham Kam og Enga har slike dvder ute fra i fjor,det hadde vært helt genialt,minner for livet
Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga
Drillo
Bams-fia, Jack og sang!
Dinamo Zagreb
Opprinnelig postet av Klokan
Hadde vært noe å ha en som filmer oss fra "indre bane" . tenk deg denne DVD-en i julegave da...
høh, du er bare pr-kåt du... linselus
"ååååh, bare må ha den dvd`n med Klokan", må ha det, bare må ha det
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Altså ----
her er det myeeee morsåmt ... følg med
Dinamo Zagreb
Dinamo Zagreb
Den over er bra. Synd at bokstavene han med roperten skriker er hvite ellers kunne dere se at han roper di na mo
Dinamo Zagreb
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914