Noen flere Leeds supportere her?
Noen flere her som deler min entusiasme for denne Yorkshire-klubben?
---------------------------
Bams-fia, Jack og sang!
Leeds kommer tilbake de! Tror de rykker opp i år! :)
De slo Wolves 2-0 i går og ligger nå på 5. plass! Tjoho!
Må få tatt meg en tur på Elland Road igjen. Er snart 3 år siden sist..!
Marching on together!
Bams-fia, Jack og sang!
men må vel leve med det som jeg må leve med leedstrøya mi m påskriften "Smith" og "17".. Ikke nok med det, men jeg har også en annen trøye med underskriften til flere spillere som er borte! Ferdinand, Viduka, Smith, Kewell, Mills og Bakke (som forsvinner så fort han er frisk i mer enn 2 uker)
Heia Fredrikstad!
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
There`s only one United. Super Leeds!
Marching on together!
Jeg har vært Leeds fan siden slutten av 70 tallet. Nicket mitt er egentlig kallenavnet på the kop, eller Revie Stand om du vil. Området bak denne tribunen heter Gelderd, derfor Gelderd End. Har vært over og sett dem 16 ganger, vurderer å ta en tur til nå i høst. Ryan Air begynner i slutten av september å fly fra Sandefjord til Liverpool og Newcastle og da blir reisekostnadene betraktelig lavere enn tilfellet var tidligere.
Takk for at jeg har et sted der jeg kan "lette på trykket"
Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Opprinnelig postet av Brukernavn
...sukk...jeg glemmer aldri den dan jeg glemte igjen den gule Leeds-baggen min, med bilde av laget, på guttesvømminga på gressvik ungdomskole..jeg gikk tilbake å så ettern, men noen hadde sikkert knæbba`n ...vintern 1981. (bror min fikk bagg av dritt-laget Liverpool)
Takk for at jeg har et sted der jeg kan "lette på trykket"
antageligvis noen som tok til vettet og kasta den baggen på bålet...
"Det er jo helt på trynet dersom en spiller blir hentet inn som hovedtreneren ikke ønsker seg. Det kommer ikke til å skje. Derfor er det ikke feil å si at det er jeg som tar den endelige avgjørelsen" Knut T. Eggen
..he..he..noen Liverpool supportere her?
Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Opprinnelig postet av Brukernavn
..he..he..noen Liverpool supportere her?
Start heller en ny tråd, Brukernavn. Ikke det at jeg synes du skal gjøre det. Er vel ikke meningen at vi skal starte et for hver av laga i England. Da kan du/dere heller gå inn på VGD og skrive der. Det er greit at dette går under Fotball Generelt, men det får da være måte på.
Derfor ble jeg Leeds fan mens de ennå hadde helhvite drakter.
Peter Lorimar var den store helten den gangen.
Blitt en del "feider" med Liverpool fans oppgjennom tidene ja..........
En fotballklubb kan ikke kjøpe entusiasme.
Den må fortjenes.
En fotballklubb kan ikke kjøpe entusiasme.
Den må fortjenes.
Hæ? Leeds? Jeg var rimelig sikker på at det kun var et lag det gikk an å holde med i England og at det var Blackburn? Blackburn, Manchester United, Arsenal og Chelsea, der har du firkløveren som har vunnet Premier League.
Det er faktisk en god del anglofile supportere som setter sitt engelske lag høyere enn sitt eget, mon tro om det er slik her inne også, at noen setter sitt engelske lag høyere enn FFK. Skulle Svartbrent møte FFK er jeg i hvert fall ikke jeg i tvil om at jeg hadde jublet om FFK hadde funnet 6-0
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig
Har holdt med Leeds siden 1971 og det har vært noen up`s and down`s, men det er verdt det!!!!
Leeds er ikke bare en klubb som jeg holder med, men mere enn det.
Har vært i Leeds en del ganger i det gylne 80-åra, og da er det vel noen her inne som vet hva som ligger i det.
Har ikke besøkt byen siden 1986......
We are Leeds United, Service Crew!
Du ser det ikke, før du tror det!!
HOLYGANS
Leeds United - Preston sendes LIVE på puben på Selbak fredag 05.05 kl 20:45. Holder du med Leeds
så møt opp!
Opprinnelig postet av FFK1903
Hæ? Leeds? Jeg var rimelig sikker på at det kun var et lag det gikk an å holde med i England og at det var Blackburn? Blackburn, Manchester United, Arsenal og Chelsea, der har du firkløveren som har vunnet Premier League.
Det er faktisk en god del anglofile supportere som setter sitt engelske lag høyere enn sitt eget, mon tro om det er slik her inne også, at noen setter sitt engelske lag høyere enn FFK. Skulle Svartbrent møte FFK er jeg i hvert fall ikke jeg i tvil om at jeg hadde jublet om FFK hadde funnet 6-0
som United supporter ert vel noe av det værste (bortsett fra city og liverpool) leeds det værste jeg kan tenke meg!
Men så til det du nevner, hadde ikke tvilt ett sekund, FFK går forran United!
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914