Hattrick.org
I sambafotball går det ikke så værst. Er fortsatt med i cupen, som nå er inne i 5 runde. Kan faktsik med litt hell gå videre til 6 runde også. I serien går det sånn passe, kommer til å slite litt i år, da jeg har tatt et skikkelig generasjonsskifte i forsvarsrekkene mine.. Solgte alt av spillere for å kjøpe inn purunge 17 åringer i midten av forrige sesong, så det går noen sesonger før jeg er på høyde med de andre i avdelingen, men skal klare å unngå nedrykk håper jeg.. Satser på en 4 plass :)
---------------------------
Her kan du teste dine managerferdigheter
Det beste managerspillet på nett!!
skal gjøre et helhjerta forsøk på å endelig få rykka opp fra min veletablerte VI.327.
har den største utfordrern borte i neste match. sitter på pinebenken og venter på om keepern min blir spilleklar etter skade.
med ffk til champions league!
Opprinnelig postet av MegSelv
Hvordan går det med alle kjære Hattrickere om dagen??
Fjærå Hæppers har åpnet med 3 strake i serien, ikke sluppet inn mål og scora 9. Noe som har gitt tabelltopp for første gang i klubbens historie!
Målet for sesongen er å havne nærmest mulig førsteplassen, ikke noe poeng i å rykke opp enda...
Ellers har vi nettopp bygd ut stadion til 30.000, ungdomsakademiet har nådd høyeste nivå og alt er bare velstand (bortsett fra at vi er i 6. divisjon da...)
"Puh, så varmt det er..(pause)... nå tenker jeg dommeren er våt i dusken sin…"
- Terje Dalby kommenterer en fotballkamp med kvinnelandslaget i OL i Atlanta
Mitt "Øssia United" røk rett ut av køppen i sin tredje hattricksesong, men har åpnet sterkere enn forventa i seriestarten og jeg ligger an til å overleve nok et år i VI.481. Har forøvrig solgt min første egenproduserte spiller, og det var lønnsømt :) 5 millioner som gikk rett til stadionutvidelse. Deilig å ha ni spillere til som snart skal selges.
Noen som vet hvordan det blir med publikum på min neste hjemmekamp når stadionutvidelsen fortsatt er igang på den datoen? Kommer det ingen?
Opprinnelig postet av Olavesen
Noen som vet hvordan det blir med publikum på min neste hjemmekamp når stadionutvidelsen fortsatt er igang på den datoen? Kommer det ingen?
Det kommer så mange som du hadde plass til før du begynte på utvidelsen, trur jeg.
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Leder tabellen etter 3 kamper. Vant første kampen 8-0 (mot et lag som egentlig skal være mye bedre enn meg), tapte andre kampen 3-0, og vant tredje kamp 4-0. Relativt fornøyd med tilstanden nå :)
Kommer nok ned på jorda igjen imorra, da :P
FFK for alltid!
Norgesmestere 2006 - Europa i 2007
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av Olavesen
Det kommer så mange som du hadde plass til før du begynte på utvidelsen, trur jeg.
Helt riktig det :-)
Her jobbes det for fullt med å få et lag fra Fredrikstad høyere enn 4.div og med 3 seire så langt så ser det lyst ut, samtidig er det livsnødvendig å komme langt i cupen for oss da lønna er ekstremt høy i klubben nå.
A struggling player, then sing his name....
Support him with honour, he`ll come good again....
Test dine managerferdigheter - Hattrick.org
Noen som gidder å tipse meg litt?
Er ganske ny i HT.
Men vurderer en ny trener.
Hva skal jeg satse på når jeg ikke skal bruke så alt for mye penger?
Laget mitt ligger i 7div.
denialsander
Ble medlem: 06 jul 05
Lagt til: 09 jan 07, 22:34
Endret: 09 jan 07, 22:34
Det er sjukt mye bra å finne på forumet. Jeg er fortsatt en noob, men finner mye fint der.
Her er et par linker å anbefale:
Trenere:
http://www202.hattrick.org/Common/cn.asp?a=v&t=7045971&n=16
6 tips:
http://www202.hattrick.org/Common/cn.asp?a=viewArchive&t=5258973&n=4
Begge disse inneholder hauger av linker igjen. Dette er kvalitetssikret og "good shit". :)
Blant annet det du spør om:
"Bytt trener til minst passable (akseptabel), helst solid (god) coach med laveste mulig leadership (lederevne). Passable (akseptabel) koster under 800.000 mens solid (god) koster ca 2.69 mill. Les mer om trener på (5269223.2) og (5290131.9)"
Lykke til!
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Hvaslags trener skal man satse på ??
Offensiv,defensiv, eller ingen av delene??
Det spørs jo også hva du trener, trener du forsvar så bør du ofte ha en offensiv trener for å kompensere for at du spiller med mange bak, og omvendt..
Dette gjorde deg sikkert ikke noe klokere ! :D
Opprinnelig postet av keiko99
planken.. hva er id nr da så jeg kan spørre om en vennskapskamp da ?
ID er 160843 - Fjærå Hæppers... må vente til jeg er slått ut av cupen da, som blir til onsdag
Hva er ditt ID-nr?
jeg vil utfordre deg p.g.a. jeg mangler 7 Avtal treningskamp 150 000 Kroner det er vel verdigfulle penger
Jeg oppdaget en feil da jeg reg meg det var at jeg bor i Akerhus
Tapte 5-0 1 kamp jeg
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914