Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK jobber med Vidar Martinsen?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 23 aug 05, 16:16
Rykter om at de prøver å få til en avtale med han, men Moss vil se an hvordan kampen går mot Stabæk først, taper de der er er det hele 7 opp til kvalikk for Moss og avstanden kanskje for stor Moss, siden de alt har møtt Bryne som ligger på kvalikk.
Moss må vise til ett ganske stort overskudd for å få spillerlisnes til neste års 1.divisjons spill, det er får de ikke fra publikum, dermed må de gjøre grep for å få penger inn i kassen, og Vidar Matrtinsen er det enste de kan få inn penger på, i hvertfall store penger

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 aug 05, 16:25
dette har vel vært et tema som jeg har hørt om før. spørsmålet er om han blir for dyr ?

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 23 aug 05, 16:27
Endret: 23 aug 05, 17:04
MFK sliter med milliongjeld
MFKs regnskap er signalrødt når det legges frem på kveldens generalforsamling. Og uten overskudd i 2005, står klubben i fare for å bli fratatt profflisensen.

moss-avis.no

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 23 aug 05, 16:45
Det er kanskje grunnen til at FFK har drøyet med backen

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 23 aug 05, 20:59

Kanskje muligheter for at MFK må selge billig.
Ja den enes død den andres brød!!!

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 24 aug 05, 01:01

Han bør vi max. gi 1.5 mill. for. Kan vi ikke få han for rundt den prisen, så er det bedre å lete andre steder.


Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 738

Lagt til: 24 aug 05, 07:55
Moss avventer også evt spillersalg av Patrice i TIL og Rob i Molde! Går 1 av døm dealen igjennom beholder vi Vidar!

Men uansett så er ikke Vidar den forsterkninga dere tror! Han gjør utrolig mye rart som han ikke blir straffa med, nettopp pga vi er i Adecco ligaen!

---------------------------

Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 24 aug 05, 08:02
Men han har potensiale Hjælmen? Og han skjerper seg sikkert hvis Tippeligaspill er gulroten. Ser ikke ut som verken Molde eller Tromsø har lyst til å selge, de trenger vel de spillerne de har for å unngå nedrykk.

PS; så deg på Jæren for noen uker siden, makan til ran av poeng har jeg aldri sett, men dere skreik fælt igjennom hele kampen, det skal dere ha

---------------------------

Billett tur-retur Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 24 aug 05, 08:09
Jeg trodde FFK skulle handle en klassespiller....?...nei..jeg har vel ikke grunlag nok for å kritisere..

Moss er ræva, og det eneste som hjelper er å tørke seg nettopp der....

---------------------------

Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)


Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 738

Lagt til: 24 aug 05, 09:33
Opprinnelig postet av FFK1903
Men han har potensiale Hjælmen? Og han skjerper seg sikkert hvis Tippeligaspill er gulroten. Ser ikke ut som verken Molde eller Tromsø har lyst til å selge, de trenger vel de spillerne de har for å unngå nedrykk.

PS; så deg på Jæren for noen uker siden, makan til ran av poeng har jeg aldri sett, men dere skreik fælt igjennom hele kampen, det skal dere ha


Du med Stjernen genseren??
Ja, det var et ran, større enn Nokas

Alle spillere har potens(iale), også Vidar!
Men hvis du var på kampen i Bryne så du hvor "ung og uerfaren" han er i spillestilen!
Problemet tell Vidar er at han veit han er rask og kan rette opp det meste med det! Men noen ganger er han veldig overivrig spesiel 1 mot 1 og har en tendens tell å komme i stor fart, rett frem og en finte så er han borte! M.a.o. han seller seg sjæl i duellspellet alt for ofte! Og det har han blitt straffet heldigvis sjelden i Adecco ligaen, men i TL blir det et hælvette for`n! 


Så det er en av de store problemen han må legge av seg, denne rusinga! Generelt fysiskt duellspell er det ikke noe å si, generelt god i passningsspellet, kunne tenkt meg Vidar litt oftere på løp for han skaper trussel når han kommer fram med farta si, men han er jo midtstopper da...
Virke også som er flink tell å ta ledelse og ansvar i 4ern!

Men nå skal det også nevnes at det er en tøff periode for Vidar! Med både militæret og nylig familieøkelse!

---------------------------

Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!


Rhythmatist

A-lagspiller

Ble medlem: 16 feb 04
Innlegg: 413

Lagt til: 24 aug 05, 16:33
Opprinnelig postet av Hjælmen

Alle spillere har potens(iale), også Vidar!
Men hvis du var på kampen i Bryne så du hvor "ung og uerfaren" han er i spillestilen!
Problemet tell Vidar er at han veit han er rask og kan rette opp det meste med det! Men noen ganger er han veldig overivrig spesiel 1 mot 1 og har en tendens tell å komme i stor fart, rett frem og en finte så er han borte! M.a.o. han seller seg sjæl i duellspellet alt for ofte! Og det har han blitt straffet heldigvis sjelden i Adecco ligaen, men i TL blir det et hælvette for`n! 



Tror vel vi har et trenerapparat her som er en god del bedre skikka til å utvikle ham. Man kjøper ikke ferdige spillere om man er økonomisk lur, man kjøper nesten ferdige spillere som man utvikler til de juvelene de har potensiale til å være.

---------------------------

Bams-fia, Jack og sang!


ffk-thomas

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 370

Lagt til: 24 aug 05, 18:16
Da går vel regnestykket opp: Vidar Martinsen til oss og PAC til Sparta? Eller?

shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04
Innlegg: 485

Lagt til: 24 aug 05, 23:35
moss slo stabekk i dag, og da sitter vel salget av vm litt lenger inne, med tanke på opprykk..

---------------------------

drillo liker ikke joga og ordføreren liker ikke egg


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 24 aug 05, 23:43
Noen her inne (annet enn Hjælmen) som har sett ham spille? Skal vi betale masse pæng for en spiller bør han helst ha hevdet seg godt i første divisjon, og skal en dømme etter VGs spillerbørs (noe man jo ikke skal, men det er det eneste jeg har siden jeg ikke har sett ham spille selv) har han ikke akkurat gjort det.

---------------------------


Bjørn Jervell Hansen


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 24 aug 05, 23:45
Vi hentet jo både Simen Brenne og Trond Erik Bertelsen direkte fra 1. divisjon, uten at de hadde imponert voldsomt der... Nå er de nøkkelspillere for oss i Tippeligaen.

Men angående Martinsen så har jeg vel aldri hatt noen tro på at han blir FFK-spiller i år. Likevel skulle jeg gjerne sett ham i stallen, men selvsagt ikke for enhver pris.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 25 aug 05, 01:20
Opprinnelig postet av bjervell
Noen her inne (annet enn Hjælmen) som har sett ham spille? Skal vi betale masse pæng for en spiller bør han helst ha hevdet seg godt i første divisjon, og skal en dømme etter VGs spillerbørs (noe man jo ikke skal, men det er det eneste jeg har siden jeg ikke har sett ham spille selv) har han ikke akkurat gjort det.


Drillo og Eggen har sett ham, og det er nettopp derfor de er så interessert.
Men du spurte om det var noen her inne som har sett ham og her inne finner vi kanskje ikke Drillo og Eggen?

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 738

Lagt til: 25 aug 05, 08:23
I går var Vidar i godt gammelt slag! Vidar er god mot bra lag som presser oss! For da kan han ligge dypt å bryte, slik som han er best på!

---------------------------

Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 25 aug 05, 11:38

FFk trenger uansett en 3dje midtstopper, og det er han sannsynligvis god nok for pr.dato.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5568

Lagt til: 25 aug 05, 21:24
Hva med han Magnussen på jr laget?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340