Husk meg
Brukernavn
Passord

Eks FFKer Watson Odd-aktuell

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 27 aug 05, 00:59
Endret: 27 aug 05, 10:52

Leser på f-b at Olof Hvidén-Watson er aktuell for Odd. Han må ha imponert denne sesongen også for Pors, i fjor fikk han vel sin del av æren for at de beholdt plassen, og i år har de overrasket mange med å ligge så høyt på tabellen som de gjorde.

Syns det var synd når han forlot FFK, men holder han Tippeliganivå? Til FFK kommer han vel neppe, ettersom han blir regnet som en potet fremfor en spiller med ekstreme kvaliteter som Drillo er så gira på.

Les artikkelen fra f-b

---------------------------

Billett tur-retur Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 27 aug 05, 01:09
Opprinnelig postet av FFK1903

Leser på f-b at Olof Hvidén-Watson er aktuell for Odd. Han må ha imponert denne sesongen også for Pors, i fjor fikk han vel sin del av æren for at de beholdt plassen, og i år har de overrasket mange med å ligge så høyt på tabellen som de gjorde.

Syns det var synd når han forlot FFK, men holder han Tippeliganivå? Til FFK kommer han vel neppe, ettersom han blir regnet som en potet fremfor en spiller med ekstreme kvaliteter som Drillo er så gira på.

Les artikkelen fra f-b



Nå var det jo Eggen som kasserte ham i FFK og ikke Drillo. I følge Eggen så var grunnen til at han ikke ønsket å ha med Watson videre at han hadde dårlig spillefortåelse og derfor ofte gjorde mye rart. 

---------------------------

FFK på toppen i 2006


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 27 aug 05, 01:24
Endret: 27 aug 05, 01:24
Riktig SnæbbussA1, det var Eggen som tupa ut Watson.
Eggen har vel heller ikke akkurat vist seg som den store talentutvikleren.
Dessuten likte han heller ikke at Olof noen ganger gikk egne veier.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 27 aug 05, 01:40
Endret: 27 aug 05, 10:52
Er for øvrig en annen tråd om dette her

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 27 aug 05, 02:26
Endret: 27 aug 05, 02:28
Ah, hvor blind kan jeg bli... Jeg sjekket jo samtlige steder før jeg posta. Men linken din var ikke heeeelt stabil Costanza, men fant ut av det etter hvert

Da kan du egentlig få lov til å enten slette denne eller legge innleggene inn i den andre tråden.

Men for å svare kort på de to andre, jeg skrev ikke at det var Drillo som sparke Watson, jeg sa bare det var lite sannsynlig at vi kom til å få se Watson i FFK-drakta igjen, ettersom Drillo (som fortsatt sier hvilke spillere han vil ha) ikke kommer til å hente han til klubben ettersom han er en potet og ikke har noen spisskompetanse.

PS; Grunnen til at jeg la den inn her var om flere ønsket han tilbake til FFK, så litt med FFK hadde det i hvert fall med å gjøre.

---------------------------

Billett tur-retur Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 27 aug 05, 02:32
Den er grei, FFK1903. Får skylde på at jeg akkurat kom hjem fra byen med en del øl innabords for linkfeilen min... Men tror jeg lar denne tråden være, siden diskusjonen har kommet lenger på vei her enn i den andre...


---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 27 aug 05, 09:28
Tror mange av de som har blitt med klubben oppover har godt av et miljøskifte, og ser det ikke som umulig at Olof slår til i Odd. Flere av dem stagnerte etter det andre opprykket, og for eksempel Bjørnar tror jeg kunne plasset et annet TL lag som hardarbeidende midtbanespiller. Så en kommentar angående Eggens manglende evne til å utvikle nye spillere, og dette har vi sett i alle klubbene han har trent. Han har kun hentet etablerte spillere eller unge som allerede holdt mål. Man kan ikke være god i alle trenerfasene, da er sjansen stor for at han hadde trent et lag i Europa allerede.

---------------------------

Keep - Nei, Dæven.
Svensk "magi" er å bomme på åpent mål.
Savner det ikke, West herjer igjen!


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 27 aug 05, 10:16
Har er vi faktisk enige IDo, KTE har klart sine feil/svakheter på det området.
Her er ett felt jeg mener at Drillo  & KTeEer like, ingen av de kan utvikle spillere.
Begge passer best som trenere i klubber med meget feite lommebøker, slik at de kan kjøpe seg ett lag, eller som "lamdslagstrenere".
Har egentlig tatt opp dette for over ett år siden, fikk mye "pepper" da, venter det samme nå.
Ønsker Watson lykke til.

PS har likevel ett håp om at KTE kan utvikle disse egenskapende.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 28 aug 05, 05:49
Vil egentlig si meg uenig i at Drillo ikke kan utvikle unge spillere. Det han gjorde med landslaget på 90-tallet var ikke mindre enn imponerende. Og han gjorde det ikke med allerede etablerte spillere, det var unge spillere, i den spede begynnelse av utenlandseksporten av norske spillere til europeiske ligaer. Som landslagstrener har du selvsagt mye mindre tid på å forme spillere, men flere av dagens gamle helter har mye å takke Drillo for. 

Han har da også trent U19-laget, så han bør ha en del kvalifikasjoner på det området. Husker også når han var i Wimbledon, han fikk mye skryt av Carl Cort i ettertid, og Cort hevet seg flere hakk som spiller. Vet ikke om han er i Newcastle ennå, men han fikk i hvert fall fart på karriereren når Drillo trente Wimbledon.

Og Drillo er jo også kjent for å tørre å bruke unge spillere. Se bare på Hoås og ikke minst Bertelsen, den gutten blir bare bedre og bedre, og det er klart trenerne skal ha sin del av æren for det. McDonald kommer også til å bli god etter hvert, når Drillo ha pepret han litt med taktiske kunnskaper. 

Eggen han jo blant annet gjort Risholt fra en sparket spiller i Start til landslagsdebut, så litt peiling på vel han ha også. Men det er klart at han ikke kan få ut potensiale i samtlige, da kan en trenge miljøskifte.

---------------------------

Billett tur-retur Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340