Husk meg
Brukernavn
Passord

ringberg fortsetter suksessen i kamma...

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 28 aug 05, 18:19
sendte kamma opp i 1-0 ledelse...blitt en "hit" allerede, noe som ikke var uventet.

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 28 aug 05, 18:23
Opprinnelig postet av bateman
sendte kamma opp i 1-0 ledelse...blitt en "hit" allerede, noe som ikke var uventet.


Hehe, tror vi skrev poster på likt. Jeg laget en selv, 1 minutt før deg.

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 28 aug 05, 18:25
Opprinnelig postet av Knuty
Opprinnelig postet av bateman
sendte kamma opp i 1-0 ledelse...blitt en "hit" allerede, noe som ikke var uventet.


Hehe, tror vi skrev poster på likt. Jeg laget en selv, 1 minutt før deg.



sånt skjer, moderatorene får slette en av de...men gjør fremdeles litt vondt å se ringberg skåre mål i grønn drakt, ja GRØNN drakt!!!usj!

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 28 aug 05, 18:27
Opprinnelig postet av bateman
Opprinnelig postet av Knuty
Opprinnelig postet av bateman
sendte kamma opp i 1-0 ledelse...blitt en "hit" allerede, noe som ikke var uventet.


Hehe, tror vi skrev poster på likt. Jeg laget en selv, 1 minutt før deg.



sånt skjer, moderatorene får slette en av de...men gjør fremdeles litt vondt å se ringberg skåre mål i grønn drakt, ja GRØNN drakt!!!usj!


Mm.. Enig der. Han sikrer nok kamma en del poeng i høst er jeg redd..

marle

Moderator

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 591

Lagt til: 28 aug 05, 18:49
Opprinnelig postet av bateman
Opprinnelig postet av Knuty
Opprinnelig postet av bateman
sendte kamma opp i 1-0 ledelse...blitt en "hit" allerede, noe som ikke var uventet.


Hehe, tror vi skrev poster på likt. Jeg laget en selv, 1 minutt før deg.



sånt skjer, moderatorene får slette en av de...men gjør fremdeles litt vondt å se ringberg skåre mål i grønn drakt, ja GRØNN drakt!!!usj!


Slettet den med minst svar.. Med andre ord den andre...

---------------------------

Sjefskodærn


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 28 aug 05, 19:41
Nå ser det ut som døm taper allikevel.

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 28 aug 05, 20:09
Åpner ikke en ny post, men lurer på hva skjer med at Markus Ringberg scorer som en foss for Ham - Kam æ?
Han har scora ett mål i hver kamp, unntatt mot oss for Ham - Kam.... og har nå 6 (!9 mål, tre hos oss og tre hos kamma..
Og dere som syntes han var dårlig, jeg frykter han til neste år, tror Kamma vil klare seg jeg...

Skjer med at RBK ligger på 10 plass æ? Tap 1 - 0 for Lyn, det er fryktelig jevnt i bunnen, og FFK bør og MÅ ta minst 1 poeng mot Brann imorra :) Vi får tro og håpe det går bra folkens ;)

Men at Ringberg er dårlig, det er det dummeste jeg har hørt... takk for meglol
Lykke til videre Markus!! :D

---------------------------

"Dette minner meg om den berømmelige terrasen i The MUppet Show, Drillo gjør comeback i Fredrikstad, og Eggen sr gjør comeback i RBK" Ivar Hoff TV2 ekspert


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 29 aug 05, 00:01
Opprinnelig postet av SirLion
Åpner ikke en ny post, men lurer på hva skjer med at Markus Ringberg scorer som en foss for Ham - Kam æ?
Han har scora ett mål i hver kamp, unntatt mot oss for Ham - Kam.... og har nå 6 (!9 mål, tre hos oss og tre hos kamma..
Og dere som syntes han var dårlig, jeg frykter han til neste år, tror Kamma vil klare seg jeg...

Skjer med at RBK ligger på 10 plass æ? Tap 1 - 0 for Lyn, det er fryktelig jevnt i bunnen, og FFK bør og MÅ ta minst 1 poeng mot Brann imorra :) Vi får tro og håpe det går bra folkens ;)

Men at Ringberg er dårlig, det er det dummeste jeg har hørt... takk for meglol
Lykke til videre Markus!! :D
ny klubb hjelper på en spiller, men om ringberg skårer så tapte ham-kam og snart må solbakken på aetat

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 29 aug 05, 06:58
3mål for oss og 3 for hamkam,..?.. ja da harn skjærpa seg...3mål på vår-sess. er uansett for dårlig.
Ringberg ble ræva etter hyllesten for min del..håper hamkam flopper skikkelig nå på høsten.

---------------------------

Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340