Husk meg
Brukernavn
Passord

owen til newcastle

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 30 aug 05, 13:31
usj...der forsvant siste respekten for en legende i liverpool....hvil i fred ST.Michael....

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 30 aug 05, 14:59
Opprinnelig postet av bateman
usj...der forsvant siste respekten for en legende i liverpool....hvil i fred ST.Michael....


Å gå til et lag som ikke har sjans på titler. Hva er det som går av Owen ??

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 30 aug 05, 16:25
alt handler om penger og egen suksess, men sjokkert at han valgte 4års kontrakt....greit med 1års låneavtale slik at sjansene for VM spill blir bedre, men 4år på st james`....michael?!!



vel,vel. da beholdt vi cisse som jeg har stor tro på denne sesongen!

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 30 aug 05, 16:31
ble klart nå at han har sikret seg en "get out clause". han er fri til å gå til sommeren hvis en klubb blar opp £12m....hva tenker ncastle? de kjøpte ham for svimlende £17m nå, for så å praktisk talt selge han videre neste år. ikke urealistisk at lpool da henter han for den summen, som er OK.

---------------------------

savner "svensk magi" allerede


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 07 sep 05, 13:42
Micahel tenkte vel at han ville sikre seg for WM, og ikke ble skjøvet ut for andre fremadstormende spisser som Defoe og Croucen.

Dessuten er det helt ut av en annen hverden å selge en spiller for £8 Mill og kjøpe han tilbake under ett år senere for £16 Mill. Det er ikke god økonomi. 

Benitez og co vil nok se om han skuffer inn 20-30 mål i Newcastle trøya. Gjør han det, blar de nok opp £12 Mill til sommeren.

---------------------------

"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 12 sep 05, 12:07
owen har ikke tilføyd klubben noe ennå.. gosser meg

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340