Slovenia-Norge
Ja folkens, siden det er spilleopphold IGJEN i TL tenkte jeg at vi kunne lage en kamptråd for landslagskampen i kveld..
Hva tror folket?
Selv er jeg meget pessimistisk ang kampen i dag, tror på tap 2-0 dessverre, det innebærer vel forsåvidt at norge kan vinke adijoss til vm. men det er bare mine tanker, hva tror dere??
---------------------------
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter!!!
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
savner "svensk magi" allerede
Ære være plankebyen!
Opprinnelig postet av kjell
Tipper det blir lite mål i alle fall. Norge slipper jo inn lite. Og er vel i utgangspunktet fornøyd med 0-0. Tipper det blir 0-0 eller 0-1.
Slipper inn lite ?? Ihvertfall ikke mot Sveits. Med den labre innsatsen der så kommer dem fort til å få noen mål i mot. Men for å sette det hele på spissen. Hva har vi egentlig i VM å gjøre?? Vi har et alt for dårlig lag. Hele denne kvaliken har vært full av dårlig innsats fra vår side.
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Opprinnelig postet av Klokan
Skotland leder 1:0 mot Italia
1-1 nå...
Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga
-Drillo
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Ja, Norge slipper inn lite! 3 mål på 6 kamper. To av disse var mot Italia. Det er lite.Opprinnelig postet av kjell
Tipper det blir lite mål i alle fall. Norge slipper jo inn lite. Og er vel i utgangspunktet fornøyd med 0-0. Tipper det blir 0-0 eller 0-1.
Slipper inn lite ?? Ihvertfall ikke mot Sveits. Med den labre innsatsen der så kommer dem fort til å få noen mål i mot. Men for å sette det hele på spissen. Hva har vi egentlig i VM å gjøre?? Vi har et alt for dårlig lag. Hele denne kvaliken har vært full av dårlig innsats fra vår side.
Ære være plankebyen!
Billett tur-retur Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
meget bra første omgang av NORGE! gjør alt som planlagt-minus ved utlikningsmålet av lundekvam.2omg faller vi altfor langt tilbake, vi blir til tider overspilt, minte litt om FFKs innsats på utebane i år. men hva gjør vel det når gamstn chippærn inn på overtid?!!!FANTASTISK!samtidig bra at skottene tok poeng mot italia og at moldova(!) slo hviterussland 2-0!
og selvfølgelig en børs på gang!
myhre 7 kom hjem thomas!!!holder norge inni kampen, flere klasseredninger. dog kommunikasjonssvikt med doffen ved 2-2.
høiland 5 starter svakt, plasserer seg dårlig i den bakre 4ern. spiller seg kraftig opp utover i 1omg og gjør totaltsett en god kamp.
hagen 5 solid som alltid, noe unødvendig gult kort, vil definitvit savne ham på onsdag mot skottene, hangeland og riseth langt fra like gode.
lundekvam 5 tabber seg ut ved 1-1 målet til slovenia, men scorer jo 2-1 målet og gjør forsovet jobben sin som stopper.
bergdølmo 5 god jobb, spiller sikkert enkelt og greit!
solli 4 ikke helt med i kampen, men jobber ihvertfall godt. blir byttet ut.
hæstad 6 gjør en glimrende jobb i 1omg, faller bort sammen med resten av laget i 35min av 2omg, a coming man for norge!!
grindheim 8 man of the match! definitvit! kroppsfinter og balanse på ekstremt høyt nivå! herlig kamp av dagens mest urutinerte spiller hva antall landskamper angår...
gamstn 5 blir løpende imellom, men jobber også han meget godt. UTROLIG scoring på overtid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
carew 8 john er endelig moden for landslaget!vi har her en klassespiss av internasjonalt format. nydelig mål, vinner dueller, fantastisk fysikk, 1mål 2assist...
braathen 6 dagens store overraskelse! kommer inn etter 10min og dominerer hele 1omg på topp, enormt bra fysikk og teknikk. samt ALDRI, jeg gjentar ALDRI sett gutten ta et diagonalt defensivt løp på 70 meter!!HERLGI!endelig har noen fått sparka han bak, mener han har et talent utover det vanlige....
andresen 3 ute av kampen, gir ikke den ønskede stabilitet på midtbanen med sitt innhopp.
ivers og årst spilte for lite....
savner "svensk magi" allerede
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter!!!
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
Og det verste er å lese i avisene dagen etter! Alle sportsjournalistene er strålende fornøyde med kampen, og drar fram klisjeer som "best når det gjelder" osv. Akkurat der og da vitner norske journalister om sin totale mangel på fotballkultur, for å si det rett ut.
En eller annen gang kommer nok Ola Dunk til å skjønne at fotball er mer enn resultat. En eller annen gang kommer ikke folk på landskamp hvis vi presterer så til de grader svakt.
Og en ting helt til slutt: Når en spiller stanser et skudd fra å gå i mål med armen vinkelrett ut fra kroppen, skal ikke det være straffespark? Eller har jeg misforstått fullstendig? Det MÅ jo komme en regelavklaring der, rett og slett!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914