Musikk..
Opprinnelig postet av Brukernavn
der sank båten din Han er fra Kongsvinger (langt fra meg ) han kom vekk fra ett liv som alkoholiker. Historien er at han satt på ett sykehus og sang da Åge samuelsen kom og hørte en som sang. Åge frelste han vekk fra alkholen. Håkon ble kristen og gav ut plater... jeg er ikke kristen, men han er flink til å synge da.. sangen du skrev teksten på er bra.. jeg ble litt sjokka over å se at du kunne en ting daOpprinnelig postet av keiko99
Til Brukernavn: jeg er oppvokst med håkon banken.. vet du hvor han er fra ? vet du hans historie da ?
dette er min Quiz
HE..HE..HE
Den eneste sangen jeg har hørt me`n er noe sånt som: "Pappa, kan jeg kalle henne mamma", som vi har setti på hvis vi skal spille det...ikke det beste vi vet.
Din Quiz: Jeg mener å ha hørt han er fra distriktet et sted og er tater, men her er jeg på VELDIG TYNN IS. (unnskyld Håkon hvis jeg tok feil)
---------------------------
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Typisk ! 5høns blir til en fjær igjen
Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)
Nå til dags går det mye av The Shining, Einstürzende Neubauten, Elister, Farmers Market, Nidingr, MoccaCellar, Ennio Morricone, Isis, Primus og Ralp Myerz++.
Ved siden av dette er hodet fullt av ubrukte trommepartier, til mine medmenneskers store ergrelse, der jeg sitter på en bussholdeplass, på jobben, eller kanskje på en supporterbuss og tramper og dunker meg gjennom alt som ramler inn i skallen.
Bams-fia, Jack og sang!
Tror nok ikke jeg skal møte deg uten a ha musikk i bakgrun Rhythmatist, for da blire 2 som sitter å har tromme-spasmer på en gang
Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)
Opprinnelig postet av Brukernavn
Tror nok ikke jeg skal møte deg uten a ha musikk i bakgrun Rhythmatist, for da blire 2 som sitter å har tromme-spasmer på en gang
VI får be om en egen trommebuss. Tenk deg Zorans drøm om trommer på stadion, vi kan turnere Tippeligaen med 50 mann på trommer! Fritt for den største tromma!
Bams-fia, Jack og sang!
Snakker vi konkuranse om hvem som kan snekkre sammen den største tromma? (Mega-drønn-bass har planer liggende på is...tynn is)
Opprinnelig postet av MotorWerk
På iPod`en i disse dager har jeg Boards of Canada, The Aloof, Future Sound of London, Clan of Xymox, Ozric Tentacles, Freescha, Two Lone Swordsmen, Autechre, Plaid, Empirion og Slowdive.
Innimellom slår jeg trommer i et shoegazer-band som heter Triangles.
fin fin liste
Opprinnelig postet av Rhythmatist
Ved siden av dette er hodet fullt av ubrukte trommepartier, til mine medmenneskers store ergrelse, der jeg sitter på en bussholdeplass, på jobben, eller kanskje på en supporterbuss og tramper og dunker meg gjennom alt som ramler inn i skallen.Kjenner meg igjen her, ja. For ett minutt siden var det noen powermetalriff som låt på kontorpulten :P
Que Sera Sera! Vi Elsker Fredrikstad!
Vi Elsker Fredrikstad! Que Sera Sera!
2006: CL, RL, "the double"...
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
haha. spar meg
Det var mye sånn dritt på 90-tallet. E-type og Rednex feks. Jøie meg for no crap.
-exit body, exit mind-
Ja fy faen - jævlige greier.
Det var mye sånn dritt på 90-tallet. E-type og Rednex feks. Jøie meg for no crap.
Hva faen er gæærnt med Rednex a? Syns den tråden her dabba av litt på en måte..
Er det noen her som skal på Roskilde i år? Det er mye bra på plakaten i år! Kan jo nevne noen:
Bob Dylan
GUNS`N FUCKING ROSES(ikke den beste lineupen, men la gå)
Opeth
Placebo
The Streets
TOOL
Roger Waters presenterer Dark Side Of The Moon
Kanye West
Pass på, så jag inte blir tend!
Så blir det muligens Blind Guardian konsert til høsten, og så skal jeg på Iron Maiden i Vallhall i november. :D
NM? Pss... Vi vinner flere køppær, vi :D
2006 blir et rødhvitt år!
Kutt ut æ gutta! Magisk å høre de gode gamle låtene igjen!
"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."
-Ullo
Jeg er alt-eter! Har jobba som dj en stund og har såvidt begynt å spille litt nå igjen..
Likevel er Kaizers Orchestra den store favoritten!
Ompa til jeg dør!
"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."
-Ullo
Opprinnelig postet av danieltr
Kutt ut æ gutta! Magisk å høre de gode gamle låtene igjen!
Ja hvem kan vel glemme "Cottoneyed Joe"?
hører på alt å alle stort sett, men har litt feelings for punk da. Og da er New Found Glory bandet
Det går i perioder, men mest av alt jazz (Miles Davis, Jan Johanson, Coltrane, Baker). Av og til blir det mye gammel ACDC, Zeppelin, Pink Floyd, Zappa, Rage Against the Machine. Mye bra svenske artister i Oscar Danielson (Spiller på Mono i Oslo lørdag, skriver også bøker), Cornelis, Bo Kasper, Wille Crafoord mm. Waterboys, The Pogues og Tom Waits er jo store. Fiona Apple, Manu Chao er å anbefale. Av norske synes jeg nye til Corazon (halden) er bra, Ravi, Dybdahl og Sondre Lerche, Motorpsycho.
Hmm mye bra der ute!
Jag tycker du är ful med hängbröst och påsar under ögonen (Gunvald/Beck)
http://www.human.no/templates/Page____168.aspx
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914