Husk meg
Brukernavn
Passord

Musikk..

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03

Lagt til: 22 mar 06, 11:55
Opprinnelig postet av DeKjök
Waterboys, The Pogues og Tom Waits er jo store...
Hmm mye bra der ute!

Har du tenkt deg på Waterboyskonserten? Ble visst ganske fort utsolgt!

---------------------------

Pass på, så jag inte blir tend!

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03

Lagt til: 22 mar 06, 13:33
Endret: 22 mar 06, 13:33
Jeg så dem ifjor på konserthuset.  De spilte i to avdelinger oppdelt i akkustisk og elektrisk - meget bra konsert.  Men de er vel best på Rockefeller etc.  Nei, skal ikke på den konserten.  Skal dog på Oscar Danielson lørdag - det blir bra!

Jag tycker du är ful med hängbröst och påsar under ögonen (Gunvald/Beck)

http://www.human.no/templates/Page____168.aspx

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 22 mar 06, 13:56
Opprinnelig postet av Rhythmatist
Er musiker sjøl.
jeg har en kammerat som er musiker... synger ikke noe av det du sier da

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")

DeKjök

Landslagsspiller

Lagt til: 22 mar 06, 15:26
Opprinnelig postet av Rhythmatist
Farmers Market  

Helt konge bra!!

Jag tycker du är ful med hängbröst och påsar under ögonen (Gunvald/Beck)

http://www.human.no/templates/Page____168.aspx

Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04

Lagt til: 22 mar 06, 19:14
Opprinnelig postet av bønna
Jasså? Spiller du Questor? Har hatt litt kontakt med dere da, vi selger jo litt plater for dere..
Sånt liker vi :D
Jeg har bare vært med i et par måneder, da. Han som var trommis tok over jobben til den ene gitaristen som de sparka, og da tok jeg over trommisjobben. ;)

NM? Pss... Vi vinner flere køppær, vi :D
2006 blir et rødhvitt år!

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til: 22 mar 06, 22:15
Hører stort sett på det meste, men har for tiden en liten forkjærlighet til irsk folk rock og da spesielt Flogging Molly (De var sinnsykt bra på Hultsfred i fjor) og Dropkick Murphys irskinnspirerte punk.

Ellers går det i Barenaked Ladies, Turboneger og AC/DC

bønna

Landslagsspiller

Lagt til: 22 mar 06, 22:25
Opprinnelig postet av Rey
Hører stort sett på det meste, men har for tiden en liten forkjærlighet til irsk folk rock og da spesielt Flogging Molly (De var sinnsykt bra på Hultsfred i fjor) og Dropkick Murphys irskinnspirerte punk.

Ellers går det i Barenaked Ladies, Turboneger og AC/DC

Du har akkurat vunnet hjertet mitt Rey! Flogging Mollys album Swagger hører jeg på nå tilogmed! Ellers så er det lite som slår DKM, makan til band

Pass på, så jag inte blir tend!

Rey

Moderator

Lagt til: 22 mar 06, 23:09
Endret: 22 mar 06, 23:15
Flogging Mollys album Swagger hører jeg på nå tilogmed! Ellers så er det lite som slår DKM, makan til band

Deres absolutt beste album. Elsker Salty Dog og Devil`s Dance floor. Hadde håpet at de skulle ta seg en tur til Sverige i år også, men hittil ser det dårlig ut. Er kanskje å håpe på for mye ettersom de var der to ganger i fjor.

Innen samme genre har vi også norske Among Elves, som dessverre er oppløst, Glimmrende live musikk.

Dropkick er jeg ikke så begeistret for, men koser meg stort med St Paddy`s Day DVDen demses

EDIT: Og jammen kommer Flogging Molly med nytt album i slutten av april

bønna

Landslagsspiller

Lagt til: 23 mar 06, 00:26
Opprinnelig postet av Rey
Flogging Mollys album Swagger hører jeg på nå tilogmed! Ellers så er det lite som slår DKM, makan til band

Deres absolutt beste album. Elsker Salty Dog og Devil`s Dance floor. Hadde håpet at de skulle ta seg en tur til Sverige i år også, men hittil ser det dårlig ut. Er kanskje å håpe på for mye ettersom de var der to ganger i fjor.

Innen samme genre har vi også norske Among Elves, som dessverre er oppløst, Glimmrende live musikk.

Dropkick er jeg ikke så begeistret for, men koser meg stort med St Paddy`s Day DVDen demses

EDIT: Og jammen kommer Flogging Molly med nytt album i slutten av april

St. Pats DVDen er allerede kjøpt, dritkul! Gleder meg til det nye FM albumet også.

For min egen del er DKM favoritten framfor FM, mest pga. den aggresive arbeiderklasse mentaliteten. Men vi kan være enig om at irskinspirert musikk er blandt det beste man kan høre!

Interwoven our lives became, bonded by blood, no need to be repaid!

bønna

Landslagsspiller

Lagt til: 27 mar 06, 18:55
Noen som har sett den nye DVDen til Killswitch Engage, "Set this world ablaze"? Fy, den er bra! Anbefaler den til dere som liker hardcore metal!

danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04

Lagt til: 04 apr 06, 18:48
Endret: 04 apr 06, 18:52

Tar opp denne tråden igjen jeg.. Nå er det nemlig bare kort tid til Kaizers Live-DVD "Viva la Vega" kommer ut! Gleder meg max! Blir magisk!

"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."

-Ullo

bønna

Landslagsspiller

Lagt til: 04 apr 06, 21:43
Tror den kan bli jævlig bra ja!

For de som liker litt mer hardcore saker så har The Cumshots akkurat sluppet ny CD! Faktisk veldig bra! Tittelen på albumet er "Just Quit Trying" i beste "Et Norge i Krig"-stil

danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04

Lagt til: 05 apr 06, 00:00
Opprinnelig postet av danieltr
Opprinnelig postet av MotorWerk
Ja fy faen - jævlige greier.
Det var mye sånn dritt på 90-tallet. E-type og Rednex feks. Jøie meg for no crap.

Kutt ut æ gutta! Magisk å høre de gode gamle låtene igjen!

Ja hvem kan vel glemme "Cottoneyed Joe"?

Ja den og mange flere!

Og jeg nevner i fleng:

2 Unlimited, Ace of base, 2 brothers on the 4th floor, Pandora, Twenty 4 seven, Capella, La Bouche, Ice, Maxx, Culture Beat, E-Rotic, Leila K, Haddaway, Dr. Alban og mange, mange flere! (De jeg kom på i farten..)

90-tallet var fantastisk!

"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."

-Ullo

DeKjök

Landslagsspiller

Lagt til: 02 mai 06, 13:07

www.pandora.com

Det er en musikkstreamer som finner musikk som ligner på din favorittmusikk og spiller den som en slags 
radiostasjon. Det er en gigantisk base med musikk de spiller fra, lydkvaliteten er bra og det er helt gratis. 

Gå inn, skriv inn navnet på en artist og du er igang.  Du kan også trimme stasjonen ved å si ifra hva du liker /ikke liker.  

Etter en stunds bruk må man registrere, men det koster ingenting. Jeg opprettet konto med en gang og har nå 4-5 radistasjoner hvor det popper opp artister jeg aldri har hørt om, men som spiller musikk jeg liker.  Liker man ikke en låt, markerer man det (les FAQ).  Når man har registrert vil man ha "sine" stasjoner tilgjengelig hvor enn man er.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"

wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05

Lagt til: 02 mai 06, 13:50
Opprinnelig postet av DeKjök

www.pandora.com

Det er en musikkstreamer som finner musikk som ligner på din favorittmusikk og spiller den som en slags 
radiostasjon. Det er en gigantisk base med musikk de spiller fra, lydkvaliteten er bra og det er helt gratis. 

Gå inn, skriv inn navnet på en artist og du er igang.  Du kan også trimme stasjonen ved å si ifra hva du liker /ikke liker.  

Etter en stunds bruk må man registrere, men det koster ingenting. Jeg opprettet konto med en gang og har nå 4-5 radistasjoner hvor det popper opp artister jeg aldri har hørt om, men som spiller musikk jeg liker.  Liker man ikke en låt, markerer man det (les FAQ).  Når man har registrert vil man ha "sine" stasjoner tilgjengelig hvor enn man er.

Genialt

Gressvikslampen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06

Lagt til: 02 mai 06, 14:27
Opeth for faen!

DeKjök

Landslagsspiller

Lagt til: 02 mai 06, 15:31

Lagde meg en Opeth radiokanal på pandora nå.  Spennende å høre hva de sammenligner med.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"

Rey

Moderator

Lagt til: 24 jul 08, 08:52

Da er det bare til å begynne å glede seg. Flogging Molly kommer til Rockefeller 14 november. Flotte greier Laughing

The colour of her eyes
Were the colour of insanity

endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06

Lagt til: 26 jul 08, 12:55

I also wanna play :)

En veldig altetende type selv... Hip-Hop, Soul, Funk og Rock :
Av artister må det bli John Legend, John Mayer, Stevie Wonder (skal på konserten), Span, Metallica, Sting og U2
Og innenfor Hippetihopp blir det ganske mye, men en forkjærlighet for de litt eldre gutta, Dre, Ice Cube, Snoop og noen litt mer underground som Jedi Mind Tricks, for ikke å glemme 213.

Som flere her inne er jeg musiker selv, sanger, jobber med en demo. Innenfor pop/rock sjanger.

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05

Lagt til: 26 jul 08, 23:38

Pandora.com var stengt for folk utenfor USA, finnes det noe lignende?

Jon Syversen: 400 millioner fluer kan ikke ha feil; bæsj smaker godt....

"si vis pacem para bellum"

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914