Musikk..
Opprinnelig postet av Kråkerøygutt1
Jeg har en ganske fleksibel musikksmak. Kan egentlig høre på det meste, bare det ikke er hiphop/"gangsta dawg G bling bling" rap, opera eller dancecovers som fjortiser tror er trance. For eksempel Re:Play.
Nå for tiden går det mye i Powermetal (Sonata Arctica, Masterplan, Avantasia, Blind Guardian, Zonata osv. osv.), men hører også på trance og electronica og en del rock og litt punk.
Driver mye med musikk også. Spiller trommer, produserer trance, spiller gitar og skriver også "bare-for-moro-skyld-låter" sammen med en kamerat.
Flere som driver med musikk? (for å dra tråden litt videre :P)
Er altetende selv, bortsett fra danseband, jazz og slikt. Gjerne listemusikk, techno osv. Men gudene er Metallica. Fikk desverre ikke vært i Bergen.
---------------------------
1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU
Bønna, har jeg oppfattet det rett, om du har kontakt med lokale musikere? Hørt om Post Mortem? I så fall, har du noe tro på dem? En gjeng ungutter som hver for seg er gode musikere alderen tatt til betraktning.
1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU
Opprinnelig postet av stjernengutt
Bønna, har jeg oppfattet det rett, om du har kontakt med lokale musikere? Hørt om Post Mortem? I så fall, har du noe tro på dem? En gjeng ungutter som hver for seg er gode musikere alderen tatt til betraktning.
Jeg har noe kontakt, men det er mest på grunn av mine tidligere jobber.
Om jeg ikke tar helt feil så spilte de på "Ut i gata"-festivalen i juni? De har definitivt potensiale, fengende låter til å være såpass unge(15-16år?).
Burn in hell, por favore..
Opprinnelig postet av bønna
Opprinnelig postet av stjernengutt
Jeg har noe kontakt, men det er mest på grunn av mine tidligere jobber.
Om jeg ikke tar helt feil så spilte de på "Ut i gata"-festivalen i juni? De har definitivt potensiale, fengende låter til å være såpass unge(15-16år?).
Takk for svar. Jo du har helt rett både med alder og spillested. Har til gode å høre dem sammen desverre. Gitaristen er sønn av en barndomsvenn.
Morsomt om de har potensiale.
1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914