Husk meg
Brukernavn
Passord

Musikk..

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03

Lagt til: 04 sep 05, 14:24
Hei, lurer egentlig litt på hvilken type musikk folk her inne på forumet hører på.. Vet at mange supportere også har en stor interesse for musikk.. 

Kan vel begynne med meg selv.. Hører mest på punk og metall, det går mest i bandene Dropkick Murphys, Killswitch Engage, Ramones, Metallica, Pantera og Turboneger..

Hva hører dere på?

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 04 sep 05, 15:42
Har vi virkelig så lite å skrive om, at vi må spørre om slike ting, er forumet sunket så dypt.

bønna

Landslagsspiller

Lagt til: 04 sep 05, 15:54
Siden dette er et åpent forum, så ser jeg ikke noe galt i det..

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 04 sep 05, 19:56
Opprinnelig postet av bønna
Siden dette er et åpent forum, så ser jeg ikke noe galt i det..
helt enig og patrioten bør finne en annen hobby en å kritisere deg for slik.

selv lytter jeg til: Dansemusikk, DDE,Creedence clearwater revival, jan teigen, smokie og haakon banken + FFK musikk da

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 05 sep 05, 00:08
Her går det mer i Ben Folds, The Shins og tilsvarende i hvert fall...

Billett tur-retur Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 05 sep 05, 00:11
Jeg viser bare til denne eminente siden for en oversikt over hva jeg lytter til (dette er bare hva jeg hører på via pc, så bildet blir ikke HELT riktig etterrsom jeg også hører veldig mye på mp3-spiller, samt CD)

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

jorhan

Juniorspiller
Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til: 05 sep 05, 09:05
Musikk er terapi for sjelen og et slitent hode. Vi FFK supportere har jo trengt mye terapi i det siste, ikke sant?
Jeg hører også på mye metal. Pantera, Limp Bizkit, Mortal Love, Staind etc.

jorhan

bønna

Landslagsspiller

Lagt til: 05 sep 05, 11:52
Det var en kul side Costanza, prøve å skaffe meg en sånn en jeg også.. Hørte nettopp på den nye Staind-skiva jorhan, Chapter V, vanvittig bra!

jorhan

Juniorspiller
Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til: 05 sep 05, 13:52
Det var en kul side Costanza, prøve å skaffe meg en sånn en jeg også.. Hørte nettopp på den nye Staind-skiva jorhan, Chapter V, vanvittig bra!

Da sjekker vi ut den pronte!!!

jorhan

Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04

Lagt til: 05 sep 05, 23:08
Endret: 05 sep 05, 23:08
Jeg har en ganske fleksibel musikksmak. Kan egentlig høre på det meste, bare det ikke er hiphop/"gangsta dawg G bling bling" rap, opera eller dancecovers som fjortiser tror er trance. For eksempel Re:Play.

Nå for tiden går det mye i Powermetal (Sonata Arctica, Masterplan, Avantasia, Blind Guardian, Zonata osv. osv.), men hører også på trance og electronica og en del rock og litt punk.

Driver mye med musikk også. Spiller trommer, produserer trance, spiller gitar og skriver også "bare-for-moro-skyld-låter" sammen med en kamerat.
Flere som driver med musikk? (for å dra tråden litt videre :P)

Que Sera Sera! Vi Elsker Fredrikstad!
Vi Elsker Fredrikstad! Que Sera Sera!

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 05 sep 05, 23:27
Hip Hop non stop

Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga

-Drillo

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 05 sep 05, 23:59
Helst musikk fra før 1980. Gjerne blues fra 50-tallet. Kall meg gjerne sær. Men etter 1980 så er det produsert stort sett bare drittmusikk med noen hederlige unntak.

bønna

Landslagsspiller

Lagt til: 06 sep 05, 10:27
Opprinnelig postet av Kråkerøygutt1
Driver mye med musikk også. Spiller trommer, produserer trance, spiller gitar og skriver også "bare-for-moro-skyld-låter" sammen med en kamerat.

Er med i et band sjæl, vi spiller noe som kan ligne på trashmetall, inspirert av gammel Metallica, Pantera, Slayer og In Flames..

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 06 sep 05, 12:19
Opprinnelig postet av Kråkerøygutt1

Er med i et band sjæl, vi spiller noe som kan ligne på trashmetall, inspirert av gammel Metallica, Pantera, Slayer og In Flames..
jeg synger i dursjen og det holder

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 06 sep 05, 15:26
Til Brukernavn:  jeg er oppvokst med håkon banken..  vet du hvor han er fra ? vet du hans historie da ?

dette er min Quiz

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 07 sep 05, 01:17
endelig et tema for meg  jeg hører og liker nesten alt mulig , så lenge det er kvalitet. men som nicket mitt indikerer er jeg veldig glad i deephouse.. hører også mye på hip hop,trip hop,rock, litt punk, drum and bass, funk,disco,reggae,,soul..

en hovedregel er at er det svart er det bra:D  hører på bl.a mark farina, derrick carter, lawnchair generals, mos def, roots, roots manuva, mr scruff, audioslave, sod, kent, teebee, roni size, laurent garnier,truby trio, manu chao osv osv osv...

mye rart på i samlinga mi

Takler ikke: dansband, country, deathmetal og alle relaterte sjangre, trance,hardhouse,fjortispop (britney spears)..

Død over crazy frog..

Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04

Lagt til: 07 sep 05, 08:55
Opprinnelig postet av Husgutt
Død over crazy frog..

Amen!

Que Sera Sera! Vi Elsker Fredrikstad!
Vi Elsker Fredrikstad! Que Sera Sera!

MotorWerk

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til: 08 sep 05, 13:15
På iPod`en i disse dager har jeg Boards of Canada, The Aloof, Future Sound of London, Clan of Xymox, Ozric Tentacles, Freescha, Two Lone Swordsmen, Autechre, Plaid, Empirion og Slowdive.

Innimellom slår jeg trommer i et shoegazer-band som heter Triangles.

-exit body, exit mind-

pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04

Lagt til: 08 sep 05, 13:56
bigbang - ingen over, ingen ved siden av... faktisk ingen under heller

We play with 2 stoppers and 3 spisses...
Nils Arne Eggen

Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04

Lagt til: 08 sep 05, 14:27
Opprinnelig postet av keiko99
Til Brukernavn:  jeg er oppvokst med håkon banken..  vet du hvor han er fra ? vet du hans historie da ?

dette er min Quiz

HE..HE..HE
Den eneste sangen jeg har hørt me`n er noe sånt som: "Pappa, kan jeg kalle henne mamma", som vi har setti  på hvis vi skal spille det...ikke det beste vi vet.

Din Quiz: Jeg mener å ha hørt han er fra distriktet et sted og er tater, men her er jeg på VELDIG TYNN IS. (unnskyld Håkon hvis jeg tok feil)

Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914