Musikk..
Kan vel begynne med meg selv.. Hører mest på punk og metall, det går mest i bandene Dropkick Murphys, Killswitch Engage, Ramones, Metallica, Pantera og Turboneger..
Hva hører dere på?
Opprinnelig postet av bønna
Siden dette er et åpent forum, så ser jeg ikke noe galt i det..helt enig og patrioten bør finne en annen hobby en å kritisere deg for slik.
selv lytter jeg til: Dansemusikk, DDE,Creedence clearwater revival, jan teigen, smokie og haakon banken + FFK musikk da
---------------------------
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Billett tur-retur Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Jeg hører også på mye metal. Pantera, Limp Bizkit, Mortal Love, Staind etc.
jorhan
Det var en kul side Costanza, prøve å skaffe meg en sånn en jeg også.. Hørte nettopp på den nye Staind-skiva jorhan, Chapter V, vanvittig bra!
Da sjekker vi ut den pronte!!!
jorhan
Kråkerøygutt1
Ble medlem: 13 sep 04
Lagt til: 05 sep 05, 23:08
Endret: 05 sep 05, 23:08
Nå for tiden går det mye i Powermetal (Sonata Arctica, Masterplan, Avantasia, Blind Guardian, Zonata osv. osv.), men hører også på trance og electronica og en del rock og litt punk.
Driver mye med musikk også. Spiller trommer, produserer trance, spiller gitar og skriver også "bare-for-moro-skyld-låter" sammen med en kamerat.
Flere som driver med musikk? (for å dra tråden litt videre :P)
Que Sera Sera! Vi Elsker Fredrikstad!
Vi Elsker Fredrikstad! Que Sera Sera!
Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga
-Drillo
Opprinnelig postet av Kråkerøygutt1
Driver mye med musikk også. Spiller trommer, produserer trance, spiller gitar og skriver også "bare-for-moro-skyld-låter" sammen med en kamerat.
Er med i et band sjæl, vi spiller noe som kan ligne på trashmetall, inspirert av gammel Metallica, Pantera, Slayer og In Flames..
jeg synger i dursjen og det holderOpprinnelig postet av Kråkerøygutt1
Er med i et band sjæl, vi spiller noe som kan ligne på trashmetall, inspirert av gammel Metallica, Pantera, Slayer og In Flames..
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
dette er min Quiz
en hovedregel er at er det svart er det bra:D hører på bl.a mark farina, derrick carter, lawnchair generals, mos def, roots, roots manuva, mr scruff, audioslave, sod, kent, teebee, roni size, laurent garnier,truby trio, manu chao osv osv osv...
mye rart på i samlinga mi
Takler ikke: dansband, country, deathmetal og alle relaterte sjangre, trance,hardhouse,fjortispop (britney spears)..
Død over crazy frog..
Opprinnelig postet av Husgutt
Død over crazy frog..
Amen!
Que Sera Sera! Vi Elsker Fredrikstad!
Vi Elsker Fredrikstad! Que Sera Sera!
Innimellom slår jeg trommer i et shoegazer-band som heter Triangles.
-exit body, exit mind-
We play with 2 stoppers and 3 spisses...
Nils Arne Eggen
Opprinnelig postet av keiko99
Til Brukernavn: jeg er oppvokst med håkon banken.. vet du hvor han er fra ? vet du hans historie da ?
dette er min Quiz
HE..HE..HE
Den eneste sangen jeg har hørt me`n er noe sånt som: "Pappa, kan jeg kalle henne mamma", som vi har setti på hvis vi skal spille det...ikke det beste vi vet.
Din Quiz: Jeg mener å ha hørt han er fra distriktet et sted og er tater, men her er jeg på VELDIG TYNN IS. (unnskyld Håkon hvis jeg tok feil)
Moss, Drillo-motstandere, og trommer er ræva ! (Klanen er på et enda fælere nivå,..for stygt for forumet)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914