Husk meg
Brukernavn
Passord

U21 (igjen)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 06 sep 05, 18:40

"For han vet hva som kreves mot skottene. Og det heter blod, svette og tårer, for å si det enkelt. Du vinner ingen kamp mot Skottland uten å tråkke til i duellene. Derfor har han også valgt Fredrikstads Øyvind Hoås på topp på bekostning av Lillestrøms Magnus Myklebust: 

- Det er litt på bakgrunn av hvilken kamp vi forventer oss. Det blir en luftkrig, og Hoås og Myklebust har forskjellige engenskaper og ferdigheter. Magnus fikk dessuten ikke frem det han er god på mot Slovenia, og Øyvind har vært god på trening og tråkket til, sier Thoresen."

http://www.fotball.no/t1.aspx?p=51831&x=1&a=143396

Gleder meg til å se Hoås slå ut i full blomst på FFK også. For uansett hva grinebiterne måtte mene (meg selv inkludert innledningsvis - og jo, han var dårlig sist også, men det var resten av guttæne også.) har Hoås potensiale. 

Er det noen som vet om kampen sendes på en eller annen obskur TV-kanal?  Drammen Lokal-TV eller noe?  Hadde vært interessant å sett den...

---------------------------

Fuh! Fuh! Fuh!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 06 sep 05, 20:59
Endret: 06 sep 05, 21:54
Kampen gikk ikke på tv.

Norge tapte 1-0 etter at Skottland scoret tidlig i 1. omgang. Øyvind Hoås spilte hele kampen, mens Bertelsen ble byttet ut etter 70 minutter...

Ser ut som Hoås var en del involvert:

13. min: Øyvind Hoås vinner ballen i midtbaneleddet, Bjørn Helge Riise tar over og sender gjennom Lars Iver Strand som skyter like utenfor. God sjanse etter god kontring!

47. min: Øyvind Hoås strekker ut foten og kommer først på ballen, kommer alene gjennom på høyrekanten, spiller uselvisk til innbytter Trond Olsen som skal sette ballen i åpent mål, men en skotte får beinet ballen unna.

55. min: Øyvind Hoås vinner et langt innkast på hodet, men Tomasz Sokolowski får ikke dreis på skuddet like utenfor 16-meteren.

56. min: Hoås stusset videre et innlegg til Trond Olsen, men keeper redder mesterlig frå kloss hold. Ballen inn i feltet igjen, Hoås blir dyttet hardt i ryggen uten at dommeren blåser. Bjørn Helge Riise skyter like utenfor. Stor dobbelsjanse. Norge fortjener utligning.

73. min: Trond Olsen slår inn en corner som ender opp i en ny. Den går i tverrliggeren og havner i ballen til Øyvind Hoås som ikke får ordentlig treff fra kloss hold. Enorm sjanse!

* Frispark til Norge etter at Hoås ble tatt. Keeper redder skuddet til Daniel Fredheim Holm på streken!

Høydepunktet i kampen tipper jeg likevel var dette:

61. min: En hare løper inn på banen og får fortjent applaus i Drammen. 


Norge vant sjansestatistikken 8-1, men tapte kampen 0-1....




---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 07 sep 05, 10:36

73. min: Trond Olsen slår inn en corner som ender opp i en ny. Den går i tverrliggeren og havner i ballen til Øyvind Hoås som ikke får ordentlig treff fra kloss hold. Enorm sjanse!

Virker kjent dette!!!!!!

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


lingval

Knøttespiller

Ble medlem: 12 apr 04
Innlegg: 69

Lagt til: 07 sep 05, 15:52
Opprinnelig postet av dracula

73. min: Trond Olsen slår inn en corner som ender opp i en ny. Den går i tverrliggeren og havner i ballen til Øyvind Hoås som ikke får ordentlig treff fra kloss hold. Enorm sjanse!

Virker kjent dette!!!!!!



Av 5 episoder hvor Hoås var innblandet så måtte du selvfølgelig henge deg opp i den som var "negativ" for han...
Du så vel ikke engang hva han gjorde bra....


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 07 sep 05, 18:30
Endret: 07 sep 05, 18:31
Et innlegg fra en som var på kampen i går på VGDebatt (som er Godset-fan):

"Som sagt: Hoås imponerte stort for U21-landslaget i går.

tror gutten når langt"

Og et annet innlegg:

"Det jeg så av Hoås på U21-kampen i går imponerte meg. En så laaaang spiller, med DEN teknikken! Han blir ikke lenge i Norge."





---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 08 sep 05, 15:49

Flott for Hoås at han lykkes dersom han gjorde det!
Han har nok potensiale, men må etter min mening jobbe mer bevisst med å utvikle dette.
 
Har jo faktisk sammenligna han med unge Jostein Flo som også måtte bruke tid på "å jekke seg ned "før potensiale 
fikk utvikle seg.

Men en liten fleip, til:
Siden vedkommende som skrev innlegg var "Godset-fan" har vel vel dårlig referanse grunnlag.
Godset består jo nå av en rekke middelmådigheter i 1.Div.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340