Husk meg
Brukernavn
Passord

Spiller ikke Steinar søndag, er han ferdig

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 14 sep 05, 14:30
Tenker på Alexander sine fire siste kamper, hvor han har sluppet inn 11. mål, da sier det seg selv Fredrikstad må gjøre noe med keeperplassen, hvis det ikke skjer, da må grunnen være at Steinar ikke er ønsket med vidre

mygg

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 243

Lagt til: 14 sep 05, 15:11
Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor Alexander er prioritert foran Steinar.

Alexander reiser tilbake til RBK etter sesongslutt. Steinar ønsker å bli i FFK. Hvorfor er Steinar da på benken???

Og som du sier: 11 mål på 4 kamper er ikke bra nok. Alexander har også sin del av skylda for et par av måla i går.

---------------------------

www.carlberner.no


pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04
Innlegg: 525

Lagt til: 14 sep 05, 15:33

Nå må vi huske at Lund Hansen har stått faktisk bra, selvom det har kommet inn 11 mål på 4 kamper. Han kan ikke gjøre alt selv, forsvaret må ta mye på sin kappe.
Sørlie har også stått heller dårlig etter bla Rosenborg- og Vålerengakampen i vår. Jeg synes det er greit vi bruker Alexander. Nå er det faktisk blitt at vi har en kamp for å overleve i Tippeligaen, og ikke en kamp for medaljer. Bruk den beste kepperen!

---------------------------

We play with 2 stoppers and 3 spisses...
Nils Arne Eggen


Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 14 sep 05, 15:38
Er egentlig ikke for eller mot noen av de, men man må huske at alex faktisk var vår bestemann i Bergen. Synes ikke det er han vi skal klage mest på de siste kampene. Han har faktisk vært en av våre bedre, selv om vi har sluppet inn bøtter med mål. Høres rart ut, men allikavæl.

---------------------------

Plankehaugen avd kr.sand!!!


Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 14 sep 05, 17:43
Tror ikke en skal være forundret om LS blir kastet innpå. Muligens ikke mot Tromsø, men meget snart.
Etter det jeg har hørt, spiller han meget bra i 3 divisjon
Slipper inn færest mål på trening ( Best der)
Knutson mener han pr i dag er fult på høyde med de to andre om ikke bedre.
Min påstand er at Lasse hadde averget minst to av målene i går, det første og frisparket.
Med avverging av det første kunne kampen fått et annet bilde.
Sørli tror jeg er på vei ut, bare et tidspørsmål før skifte

olsa

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jul 05
Innlegg: 98

Lagt til: 16 sep 05, 09:45
Synes at Steinar nå bør få sjansen. Man har jo sett at ALex er usikker og får ikke bestemt seg for hva han skal gjøre. Kommunikasjonen med forsvaret synes ikke jeg har vært den beste.
Gi Steinar en sjanse og jeg tror han vil gripe den.
Men hvis det er slik som det spekuleres i på denne siden, at han er på vei ut, vil jeg vel anbefale at Lasse settes inn.
Vi trenger spillere med guts og mot og som ikke er redde for at de skal tape.
Situasjonen er vel som det var i vårsesongen i fjor, men det er ikke for sent å snu det.
Har også gjort meg noen tanker om Egils plass på benken.
De kampene gutta har spilt hvor Egil ikke har vært tilstede, mener jeg at det har vært større spilleglede og har sluppet seg løse.
Uansett, vi må støtte gutta slik at vi også neste år kan spille i toppdivisjonen!

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5568

Lagt til: 16 sep 05, 13:13
Opprinnelig postet av olsa
Synes at Steinar nå bør få sjansen. Man har jo sett at ALex er usikker og får ikke bestemt seg for hva han skal gjøre. Kommunikasjonen med forsvaret synes ikke jeg har vært den beste.
Gi Steinar en sjanse og jeg tror han vil gripe den.
Men hvis det er slik som det spekuleres i på denne siden, at han er på vei ut, vil jeg vel anbefale at Lasse settes inn.
Vi trenger spillere med guts og mot og som ikke er redde for at de skal tape.
Situasjonen er vel som det var i vårsesongen i fjor, men det er ikke for sent å snu det.
Har også gjort meg noen tanker om Egils plass på benken.
De kampene gutta har spilt hvor Egil ikke har vært tilstede, mener jeg at det har vært større spilleglede og har sluppet seg løse.
Uansett, vi må støtte gutta slik at vi også neste år kan spille i toppdivisjonen!


Tror Sørlie`s tabber mot Start sitter i bakhodet på trenerteamet enda.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 16 sep 05, 14:21
Lund spiller fordi han er den beste keeperen vi har akkurat nå... ser ingen grunn til å tenke på neste år i den situasjonen ve er i nå...

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 16 sep 05, 18:14
Lund er kanskje best til å stoppe baller, men en keeper som åpner kjeften litt innimellom er heller ikke å forakte. Ikke minst når laget er kjemisk renset for lederegenskaper.......

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 16 sep 05, 18:26
Noen som vet om Sørlie er skadet/syk om dagen?

Eller er han ikke med til Polarland rett og slett på grunn av at han er degradert til tredjevalg??

Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 16 sep 05, 19:07

Sørli er ikke skadet eller syk, tror ikke han blir å se mer i troppen i år om ikke skader.

Det som blir nevnt med usikerheten til Alex er kanskje riktig, men hadde vært til litt nytte å åpne kjeften litt. Mulig det kommer flere overaskelser på denne plassen, og om så er det fordi yngstemann er best, mit tips helrokkering innen 3 kamper


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 17 sep 05, 04:51
Har ikke mye tru på at Staw spiller før plassen er sikra...

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 17 sep 05, 08:05
Opprinnelig postet av Olavesen
Har ikke mye tru på at Staw spiller før plassen er sikra...
da burde du ha sett staw i trening osv.. jeg har stor tro på han

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 17 sep 05, 11:15
Om det er noe i ryktene om at det ble for mye av det brune, burde man i den situasjonen klubben er i nå , glemt dette ut sesongen og latt han spille og heller avsluttet samarbeidet  da.

Det de gjør nnå er det samme som skjedde den gangen vi rykket ned til andre div.  Da var det bråk med 4 spillere , som ble fjernet med, det resultatet at vi forsvant ut av norsk topp fotball.

Skulle jo tro at enkelte hadde litt hukommelse, det er lov å feile en gang men ikke flere.

Håper noen tar til vettet og bruker Sørlie som 1. eller 2. keeper og lar kvaliteten bestemme.

Alle vet jo hva Drillo mener om brunt, men å ta hensyn til han i nåværende situasjon ,må være det dummeste klubben har gjort på flere år.

Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 17 sep 05, 12:06
Opprinnelig postet av tomroar
Om det er noe i ryktene om at det ble for mye av det brune, burde man i den situasjonen klubben er i nå , glemt dette ut sesongen og latt han spille og heller avsluttet samarbeidet  da.

Det de gjør nnå er det samme som skjedde den gangen vi rykket ned til andre div.  Da var det bråk med 4 spillere , som ble fjernet med, det resultatet at vi forsvant ut av norsk topp fotball.

Skulle jo tro at enkelte hadde litt hukommelse, det er lov å feile en gang men ikke flere.

Håper noen tar til vettet og bruker Sørlie som 1. eller 2. keeper og lar kvaliteten bestemme.

Alle vet jo hva Drillo mener om brunt, men å ta hensyn til han i nåværende situasjon ,må være det dummeste klubben har gjort på flere år.


Det kan jo hende at det er en mulighet at Lasse rett og slett blir vurdert bedre pr idag ??
Det jeg lurer på når jeg leser en del av innleggene om Steinar/Alex her inne, er om det er en hel hærskare av supportere på b kamper/juniorkamper/landskamper.??
Det er rart at om Knutson vurderer Lasse som en bedre keeper og at han blir tatt ut i troppen syntes det er galt??
Ser også det står en del om Tarek på nettet, en meget god spiller, som jeg har hatt gleden av å følge i mange år. En spiller som har,og kommer til å nå langt. Her er det ikke spørsmål en gang når han skal hives innpå??
Etter det jeg hvet er lasse en av bærebjelkene på u 17, kanskje regnet som en av de største talentene siden Thorstvet.
Men så strålende som de to andre keeperene er, og med den rutinen de har.!! Selvfølgelig må de være bedre.
Etter min mening forsvarer begge disse ungguttene en plass i troppen, til tros for lite rutine, til tross for ung alder.
De kampene Lassse, og Tarek har spilt sammen på respektive lag har de ikke tapt i år, kanskje fordi begge to rett å slett er så gode, et de styrker i hver sin ende.
Ingen av de hadde blitt tatt med om de ikke var gode nok.
Så gled dere heller over at to gutter fra lokalmiljøet er på vei inn. ( Kunne jo kjøpt bedre) Og blir sattset på, til glede for klubb å by.

minnie

Bedriftsspiller
Ble medlem: 10 sep 05
Innlegg: 13

Lagt til: 17 sep 05, 22:35
skjønner ikke at rykter om det brune skal ha innvirkning på steinar sørlie sin prestasjon  han er den beste de har bør få sjangsen  men det er vel drillo som bestemer  håper ikke steinar er ferdig  drillo har ødelagt ffk

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 17 sep 05, 23:55
Opprinnelig postet av minnie
skjønner ikke at rykter om det brune skal ha innvirkning på steinar sørlie sin prestasjon  han er den beste de har bør få sjangsen  men det er vel drillo som bestemer  håper ikke steinar er ferdig  drillo har ødelagt ffk
vi har fler trenere og jeg tror ikke eggen sitter rolig å ser drillo ødlegger som du tror.. Det er vel bare så enkelt å skylde på drillo..

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 18 sep 05, 08:51
Endret: 18 sep 05, 08:52
Jeg blir helt matt av det der sjøl. Hvor idioter går det an å bli? Tror dere hele støtteapparatet sitter og lar EN mann ødelegge hele klubben? Kanskje Eggen ikke griper inn fordi han ikke kan noen bedre grep? Eller kanskje det som skjer er en samhandling mellom trenerne? Tror dere det blir medalje til året? Det må dere vel tro, med Eggen som trener? Minner om at vi hadde et mange ganger verre utgangspunkt på denne tiden i fjor, sesongen sett over ett hittil har Drillo gått Eggen en høy gang. Skal bli veldig interessant å se teoriene til neste år når motgangen kommer. Da har vel Drillo lurt Mokkelbost inn i et hemmelig brorskap og begge motarbeider Eggen i det skjulte. Det er KLUBBEN som har dratt seg inn i trøbbel, ikke enkeltpersoner. Og den største skylden for dette har de 11 som til enhver tid er på banen, i hovedsak de 7-8 som ikke gidder gjøre jobben sin.

Hva keeperplassen angår tror jeg den beste keeperen står. Jeg tror ikke Steinar er i klubben til neste år i det hele tatt, etter min mening faller han litt i den kategorien over spillere som har for høye tanker om sitt nivå. Forøvrig i godt selskap sammen med Hornseth, Enerly og Ramberg, men det er en annen sak. Staw bør etter min mening få sjansen i år, han må matches og ikke minst vises tillit før han tar steget opp. Det får vel forsvaret på alerten også, når de vet at det står en urutinert 17-åring mellom stengene.

Som supprter "signer" jeg for en og en sesong, hvor jeg har en debatt med meg sjøl på våren. Bestemmer jeg meg for å ta en sesong til, går jeg på alt av hjemmekamper. Bytter aldri klubb, men dette er en oppladning. Ser ikke noen grunn til å ta et annet valg til våren. Tross alt er det moro på stadion om dagen, mye folk og greier. Husker fremdeles en regnvåt vårdag hvor jeg og 478 andre så FFK tape 1-2 for Selbak på stadion. Artigere nå!

---------------------------

Bøsen - Per Inge Torkildsens ukjente bror
-Spell på han Stian-



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340