Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK mot Aalesund

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 25 sep 05, 12:08
Opprinnelig postet av Pk
Det jeg absolutt ikke skjønner med tanke på keeperplassen er hvorfor vi bruker en keeper som absolutt ikke har noen planer om å være i FFK neste år....hadde det ikke da vært bedre å bruke Sørlie? Vet at det snakkes om at det var planlagt at de skulle spille halvparten av sesongen hver, men den synes jeg er litt tynn...


Dette må jo være bare tull.......
Men som en trøst, Steinar spiller i dag, Alex er skadet.
Eneste grunnen til at de ikke tør slippe til Lasse i dag er at de ikke ønsker å gi 17 åringen ansvaret i en så viktig kamp, selv tror jeg han hadde gjort en bedre figur en Steinar. Men forsåvidt greit nok, at han slipper dette ansvaret i dag. Kunne jo gått riktig galt, og tør ikke tenke på hva som da kunne skjedd i hodet på ungutten, så som sagt greit..

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 25 sep 05, 12:18
hvordan vet du det? hvis det er sant så har jeg enda støre tru på seier en det jeg hadde før denne nyheten...

---------------------------

Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter!!!
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 25 sep 05, 12:20
Opprinnelig postet av Anne
Opprinnelig postet av Pk
Det jeg absolutt ikke skjønner med tanke på keeperplassen er hvorfor vi bruker en keeper som absolutt ikke har noen planer om å være i FFK neste år....hadde det ikke da vært bedre å bruke Sørlie? Vet at det snakkes om at det var planlagt at de skulle spille halvparten av sesongen hver, men den synes jeg er litt tynn...


Dette må jo være bare tull.......
Men som en trøst, Steinar spiller i dag, Alex er skadet.
Eneste grunnen til at de ikke tør slippe til Lasse i dag er at de ikke ønsker å gi 17 åringen ansvaret i en så viktig kamp, selv tror jeg han hadde gjort en bedre figur en Steinar. Men forsåvidt greit nok, at han slipper dette ansvaret i dag. Kunne jo gått riktig galt, og tør ikke tenke på hva som da kunne skjedd i hodet på ungutten, så som sagt greit..
hvordan vet du det ???

dette er ikke noe narr vel... ???

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 25 sep 05, 12:22
Kilden er sikker nok, Så ja det er sant, selvom jeg også vet at den anntat beste keeperen sitter på benken.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 25 sep 05, 12:25
Opprinnelig postet av Anne
Kilden er sikker nok, Så ja det er sant, selvom jeg også vet at den anntat beste keeperen sitter på benken.

takk for at den er sikker.. dette er min beste bursdags gave    STEINAR er den beste

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 25 sep 05, 12:38
Veldig bra at Steinar er tilbake, føler meg mye tryggere med han i mål enn med Alex. Trur at FFK vinner denna kampen , men det blir helt klart den mest spennende kampen på veldig lenge. Dumt at Brenne er spiss, for Ramberg holder rett og slett ikke mål på midtbanen.. Burde starta med Wiig på topp..

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 25 sep 05, 12:41
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Nå er det ingen bønn. Nå MÅ vi slå Aalesund ellers er det 1. til neste år.


Ja, og det er noe vi bør gjøre hvis vi skal ha noe i øverste divisjon å gjøre også....

Kan ikke si jeg har noen spessielt god feeling i dag eller, med tanke på at AaFK alltid kjemper til de stuper og våre såvidt orker å bli svette ....

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 25 sep 05, 12:50
En dårlig nyhet, er at Brian spiller ikke hvis det blir regn,dt går rykter om det, så får vi se

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 25 sep 05, 12:57
Dette skrev VG om kampen i våres.
Skuffet FFK-sjef

Mens Aafk-treneren jublet og delte ut klemmer i øst og vest etter kampslutt søndag, var Fredrikstad-trener Knut Torbjørn Eggen tilsvarende sindig.

Gjestene fra Østfold produserte svært lite i løpet av nitti minutter og måtte til slutt innrømme at det var fortjent at poengene ble igjen på Sunnmøre.

- Før pause var vi dritdårlige. Aalesund hadde en suveren vilje og var best i nærmest alt. Etter pause hevet vi oss, men det er ingenting å si på at Aafk vant, innrømmer Eggen overfor VG Nett.

Egil Drillo Olsen er hjerteoperert og var ikke tilstede på Color Line Stadion. Den tidligere landslagssjefen så imidlertid oppgjøret på fjernsyn fra Oslo.

I pausen hadde han også telefonisk kontakt med FFK-benken, uten det hjalp gjestene poengmessig.

- Vi var svake i dag, men kommer til å fortsette å jobbe på samme måte fremover. Vi har tro på det vi gjør og skal komme over dette raskt, lover Knut Torbjørn Eggen.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 25 sep 05, 13:11
Opprinnelig postet av Patrioten
Dette skrev VG om kampen i våres.
Skuffet FFK-sjef

Mens Aafk-treneren jublet og delte ut klemmer i øst og vest etter kampslutt søndag, var Fredrikstad-trener Knut Torbjørn Eggen tilsvarende sindig.

Gjestene fra Østfold produserte svært lite i løpet av nitti minutter og måtte til slutt innrømme at det var fortjent at poengene ble igjen på Sunnmøre.

- Før pause var vi dritdårlige. Aalesund hadde en suveren vilje og var best i nærmest alt. Etter pause hevet vi oss, men det er ingenting å si på at Aafk vant, innrømmer Eggen overfor VG Nett.

Egil Drillo Olsen er hjerteoperert og var ikke tilstede på Color Line Stadion. Den tidligere landslagssjefen så imidlertid oppgjøret på fjernsyn fra Oslo.

I pausen hadde han også telefonisk kontakt med FFK-benken, uten det hjalp gjestene poengmessig.

- Vi var svake i dag, men kommer til å fortsette å jobbe på samme måte fremover. Vi har tro på det vi gjør og skal komme over dette raskt, lover Knut Torbjørn Eggen.
syns ikke det var noe poeng i å trekke frem sist kamp mot aalesund.. jeg har aldri sett du har gjort noe slik tiligere heller..

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 25 sep 05, 13:17
Helt greit å nevne at hvis vi ikke hever oss myyyyyye fra oppgjøret i vår, blir det ingen poeng i dag heller. Med sinnsyk innstilling i duellene slår vi ålesund.

Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 25 sep 05, 13:51
Opprinnelig postet av Anne
Opprinnelig postet av Pk
Det jeg absolutt ikke skjønner med tanke på keeperplassen er hvorfor vi bruker en keeper som absolutt ikke har noen planer om å være i FFK neste år....hadde det ikke da vært bedre å bruke Sørlie? Vet at det snakkes om at det var planlagt at de skulle spille halvparten av sesongen hver, men den synes jeg er litt tynn...


Dette må jo være bare tull.......
Men som en trøst, Steinar spiller i dag, Alex er skadet.
Eneste grunnen til at de ikke tør slippe til Lasse i dag er at de ikke ønsker å gi 17 åringen ansvaret i en så viktig kamp, selv tror jeg han hadde gjort en bedre figur en Steinar. Men forsåvidt greit nok, at han slipper dette ansvaret i dag. Kunne jo gått riktig galt, og tør ikke tenke på hva som da kunne skjedd i hodet på ungutten, så som sagt greit..



Hva er det som er bare tull mener du?

Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 25 sep 05, 14:10
At det er planlagt at de skal spille halve sesongen vær seg, de vil spille med de antatt beste uansett vil jeg tro..

Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 25 sep 05, 14:14
Ikke vet jeg, men det var mange kommentarer om dette her for en stund siden hvor folk uttalte at det var planlagt...selv skulle jeg helst sett Sørlie i mål.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 25 sep 05, 18:22
Å inni svarte gamperæva så grinete jeg er nå. Hva fankern er det som feiler spillerne? Jeg er så utrolig drittlei å høre at "vi skal vise innsats til søndag", etter hver forbanna kamp kommer de med pisspreiket sitt, så skjer det motsatte hver eneste gang. Og Drillo? "Nei, vi rykker ikke ned, vi trenger bare så mange poeng til", ja, men se nå å få tak i de poengene der da og slutt å vær så forbanna naiv at du tror dette løser seg av seg selv.

Playstation er allerede gått fyken her, mon tro hva det neste blir?

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig


MegSelv

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jan 05
Innlegg: 213

Lagt til: 25 sep 05, 18:30
Herregud, hvorfor vil dere at Sørlie skal stå, 2-0 til AAlesund, og hvem står i mål jo, SØRLIE.. Hva driver han med?? La oss plz få ALH i mål resten av sesongen, og skaff kjapt en ny keeper, eller sats på Staw..

Sørlie, selg han til høystbydende over 10 kr....

---------------------------

Her kan du teste dine managerferdigheter
Det beste managerspillet på nett!!


Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 25 sep 05, 18:49
Hvis vi taper denne kampen, tror jeg det kan bli MEGET vanskelig å klare seg i nedrykkskampen. Da mener jeg hoder bør rulle. Om ikke annet for å vise beslutningdyktighet i pressede situasjoner.

---------------------------

-Her Var Det Glatt, Gett-


mygg

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 243

Lagt til: 25 sep 05, 19:27
0-3.... Tragisk.....

---------------------------

www.carlberner.no



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340