La Roger Risholt få det som han vil...(underskriftskampanje..)
Vi vil ha Roger:)
---------------------------
En ærlig FFK supporter!
En ærlig FFK supporter!
Innstilling som meget få andre og hvem om noen takler slik som han ?
Samt alle andre kvaliteter han har.Jeg har bare en tendens til å henge meg opp i taklingene..Gi Risholt hva han trenger og ønsker....
"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"
Klubben må gjøre ALT for å få Risholt til å bli, og hivs du leser dette roger; vær så snill og skriv under... jeg tror jeg med sikkerhet kan si at han er den store favorittspilleren til stort sett alle på tribunen!
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Jeg er redd han ønsker tippeligakontrakt og ser an om det kommer tilbud fra oven.
Ellers er jeg enig at han er god og gjør sentrallinja til FFK sterk.
et jeg savner i år er alle crossballene han la i fjor, men da hadde vi jo en flankespiller på venstre med fart og retning fremover. Skulle vært artig å hørt Eggens argumenter for å holde Stian på benken eller backen !
Det er opp til Roger om han skal skrive under, han har nok av gode spillere rundt seg, spillere som jeg også synes er bedre med større speller annen spisskompetanse. Stjerna=servitør, Marcus er topp og Tore er konge.
Jeg tror ikke det er Harry eller kontrakten som hindrer ham i å skrive under nå !
moxi-V
FFK - Hvite og røde. Nye Drillos- 2005 må bli bra !!
Fikk du ikke med deg at han har skrevet hvorfor han ikke har skrevet under enda?
Er ikke vits i å spekulere noe mer for deg nå.
Les teksten hans en gang til.
Mvh
Diego
---- FFK PATRIOT ---
--- Også i motgang ---
FFK knuser ALL motstand!! :)
---- FFK PATRIOT ---
--- Også i motgang ---
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914