Myhre kjem truleg heim
---------------------------
Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga
-Drillo
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Øver du deg på nynorsk Constanza?
Utvikler og Medeier.
Men la oss håpe han kommer tilbake for godt til FFK. Med mindre Moss rykker opp da, da havner han vel der?
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig
2006: CL, RL, "the double"...
Nå prøvde vel heller ikke Viking å hente Myhre når han var tilgjengelig i sommer, grunnet at de var fornøyde med keeperne de hadde?
Kampbillett 120 kroner
Opprinnelig postet av DrDRE
Ser ut til at kona har et ord eller tre med i laget ifølge linken. Er vel desverre ikke så utenkelig at det blir Viking for Myhre´n vår og retur til Stavanger for fruen.
Regelen er jo fortsatt at man kun har lov til å bytte klubb en gang pr år.
Thomas Myhre kom til FFK i Juli 2005, derfor har han ikke lov til å gå til noen andre klubber enn FFK, før etter juli 2006, dersom han velger å forlate Charlton om 3 måneder.
Jeg tror ikke NFF har noen mulighet til å gi Myhre noen dispensasjon, dersom han ønsker seg til en annen klubb enn FFK, for dette er vel en regel som både FIFA og UEFA håndhever.
Men det kan jo hende at Myhre velger å gå arbeidsledig et halvt år, for å kunne velge fritt.
Dersom Moss rykker opp, er det vel ikke utenkelig at han vil spille for dem. Og dersom Viking vil ha ham, så er det vel ikke utenkelig at kona vil at de skal flytte til Viking og Stavanger.
Så vi får jo håpe på at ikke Moss rykker opp, at FFK fortsatt er et tippeligalag og at Viking ikke har bruk for hans tjenester.
FFK på toppen i 2006
Kampbillett 120 kroner
Opprinnelig postet av DrDRE
Ser ut til at kona har et ord eller tre med i laget ifølge linken. Er vel desverre ikke så utenkelig at det blir Viking for Myhre´n vår og retur til Stavanger for fruen.
Han har i alle fall startet med frierer
http://fotball.aftenposten.no/nyhetsarkiv/article.jhtml;jsessionid=WCV1ZIIC51G3JQFIMUNCFEQ?articleID=87309
"Det er jo helt på trynet dersom en spiller blir hentet inn som hovedtreneren ikke ønsker seg. Det kommer ikke til å skje. Derfor er det ikke feil å si at det er jeg som tar den endelige avgjørelsen" Knut T. Eggen
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
"Det er jo helt på trynet dersom en spiller blir hentet inn som hovedtreneren ikke ønsker seg. Det kommer ikke til å skje. Derfor er det ikke feil å si at det er jeg som tar den endelige avgjørelsen" Knut T. Eggen
Myhre er ikke på benken engang.. Andersen står i mål som vanlig, mens Kiely benker i dag.
Dette er ikke akkurat positivt for Myhre. Hehe.
Opprinnelig postet av Knuty
Som folk sikkert vet spiller Charlton kamp nå..
Myhre er ikke på benken engang.. Andersen står i mål som vanlig, mens Kiely benker i dag.
Myhre er vel strekkskadet..
If they can make a law, then I can break a law, if I can break a law, will the law break me?
Opprinnelig postet av bønna
Opprinnelig postet av Knuty
Som folk sikkert vet spiller Charlton kamp nå..
Myhre er vel strekkskadet..
Aha.. Det hadde jeg fikk fått med meg.. Vet du noe om hvor lenge han er ute?
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914