Germany here we come
Altså. neste år er ferien i Tyskland. Søta bror er slått og tsjekkia tapte.... Vi kan bli dårligst den beste toeren....
Iiiiiiiiiiiiiiiiii haaaaaaaaaaaaaaaaaaa
gratulasjoner og søknad om å bli med og opleve ting en ser en gang i levet mottas her. Bobilen er sikret. vi trenge sjøfør og hja... følge ellers gjør aldri vondt blant oss kroater så ............
gratulasjoner og søknad om å bli med og opleve ting en ser en gang i levet mottas her. Bobilen er sikret. vi trenge sjøfør og hja... følge ellers gjør aldri vondt blant oss kroater så ............
---------------------------
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Opprinnelig postet av Klokan
Altså. neste år er ferien i Tyskland. Søta bror er slått og tsjekkia tapte.... Vi kan bli dårligst den beste toeren....ikke gled deg for fort..vi må i kvalikk og jeg skal love deg at vi møter topp lag..
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Tror ikke Klokan snakker om Norge, keiko....
Gratulerer, Klokan. Håper Norge følger etter!
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Opprinnelig postet av Costanza
Tror ikke Klokan snakker om Norge, keiko....
Takk Costanza !!!!!!!!!!!!!!!
Dinamo Zagreb
Keiko skivebom !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dinamo Zagreb
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914