Moss cruiser mot Tippeligaen
Uansett er jeg imponert over hva Moss har fått til i år.
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Og en liten kuriositet til slutt. Har sett hele tre fotballkamper i år. VIF - FFK, FFK- RBK og, ja faktisk, Moss! Borte mot Bryne. Største ranet jeg har sett live (så RBK - FFK på TV nemlig).
FFK og Moss i Tippeligaen, Sparta i Adeccoligaen, Østfold er igjen et godt fotballfylke.
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Ubetalelig
Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
MFK - Østfolds stolthet!
Opprinnelig postet av Bjørnen
Tror ikke du skal bekymre deg så veldig. Blir nok Sandefjord dere møter i en evt kvalik. Vi passerer dem og klatrer opp til 2. plassen i den siste kampen.
Ja, dette er både noe jeg tror og håper på.
Det skal bli herlig å slå tippeligalaget Moss i 2 tippeligakamper i 2006.
FFK på toppen i 2006
MFK - Østfolds stolthet!
Hva er mest sansynlig egentlig? At vi møtes i Adeccoligaen eller i TL i 2006?
Det mest sannsynlige er nok kanskje at FFK tar poeng nok til å komme på 9 - 11 plass, at Moss snubler mot en av de "lette" lagene, og ikke engang klarer kvalikk. Og da møtes vi jo ikke i obligatorisk seriekamp i det hele tatt.
Men dersom man skal bedømme hva som er mest sannsynlig, hvis man skal velge mellom Tippeligaen og Adeccoligaen, så er det vel mest sannsynlig å tippe Tippeligaen.
FFK på toppen i 2006
MFK - Østfolds stolthet!
Håper Moss klarer å holde rett fokus! Det prekas så mye om SF kampen, men går døm på en smell i morra ryker jo alt!!
Nervøs ass!!
Kampen begynner 1500! Så dere rekker den, før kampen deres:)
Opprinnelig postet av Hjælmen
Håper Moss klarer å holde rett fokus! Det prekas så mye om SF kampen, men går døm på en smell i morra ryker jo alt!!
Nervøs ass!!
Det er grit at vi er en del fra Fredrikstad, som håper at Moss kommer opp i tippeligaen, for å spille der sammen med FFK i 2006, men å tro at vi drar til Moss for å se den kampen før vi går på stadion for å bite negler, det er vel litt naivt.
FFK på toppen i 2006
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Nervøs ass!!
Det er grit at vi er en del fra Fredrikstad, som håper at Moss kommer opp i tippeligaen, for å spille der sammen med FFK i 2006, men å tro at vi drar til Moss for å se den kampen før vi går på stadion for å bite negler, det er vel litt naivt.
Dessverre er det en del som hadde gått på Moss sine kamper i TL istedenfor FFK i 1. hvis ståa blir sånn. Jeg kjenner flere som har gått på Melløs når vi susa rundt i 2. Og sånne skal kalle seg supportere. Nei, de går kun for å se tippeligafotball. Hadde det vært sånn for meg kunne jeg bare satt meg ned foran TV`en.
Sånn! Da var den unnagjort! Kvalikk sikra!
Skulle nesten ønske vi kunne si det samme...
Eller, 100 prosent sikre er det vel ikke, taper dere de to siste og Pors vinner, så er vel de forbi dere. Men nå skal vel det mye til da.
Kampbillett 120 kroner
Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...
pass dere Moss så ikke han stæler traktor`n deres
Hjertet ligger ikke i noen som helst klubb, men i lommeboka !
Send en hund etter øl...
Jeg blir kvælm !
Send en hund etter øl...
Håpet mitt er at begge lagene blir å finne i TL neste sesong, men det ligger fotsatt en urasjonell liten jævel på lur innerst inne i hodet som ikke kan fri seg fra å fryde seg over at dere sliter nå. Men jeg kjemper med nebb og klør for å undertrykke den. De fleste FFK-supportere ser ut til å ha tatt til vettet og da er det mye lettere å være "klok" for en mossing også . Det beste for begge klubber er selvsagt at vi møtes i TL heretter.
MFK - Østfolds stolthet!
Hva med å fokusere på det som betyr noe for FFK? Husker hvor breiale og storkjefta mange Fredrikstadfolk var den gangen tingene var motsatt. Og du verden så mye dritt som er blitt slengt oss i mellom siden den gangen. Rivaliseringen er naturlig og sikkert viktig på et eller annet vis. Men det er lov å bruke hue samtidig.
Håpet mitt er at begge lagene blir å finne i TL neste sesong, men det ligger fotsatt en urasjonell liten jævel på lur innerst inne i hodet som ikke kan fri seg fra å fryde seg over at dere sliter nå. Men jeg kjemper med nebb og klør for å undertrykke den. De fleste FFK-supportere ser ut til å ha tatt til vettet og da er det mye lettere å være "klok" for en mossing også . Det beste for begge klubber er selvsagt at vi møtes i TL heretter.
Når du leser hat innlegg må du skjønne at du må lese litt mellom linjene...for oss i fredrikstad er det deilig å hate Moss.
Og tipper jeg rett, er det omvendt Moss...du må huske at vi bare tokk i jenn
men for guds skyld, når Forsberg stikker når guttungen ikke er god nok for TL..... ha varetelling !
Send en hund etter øl...
Mens det på Kråkevingens forum kommer opp nye tråder med en gang dere finner noe negativt om FFK. Så sitter dere der og humrer og ler for dere selv. Skulle tro enkelte av dere saumfarte både FB og Demokraten på jakt etter snusk om FFK. Og du snakker om at vi skal fokusere på hva som er viktig for FFK? Feie for egen dør først kanskje? Dere klarte jo til og med å lage en egen tråd om at FB skrev om likheten mellom Ronaldinho og MacDonald for en stund siden, hvor dere videre hevdet at vi var så desperate over å finne positive ting om klubben. Er jo flott at dere tror vi står bak alt det FB skriver, hvis dere hadde fulgt med litt, så er det vel knapt noen avis som har fått mer pepper enn FB her inne til tider.
Selvfølgelig finnes det breiale folk her inne også, men de fleste av disse kommmer, skriver og forsvinner like fort igjen. Dere har sikkert noen inne hos dere også, blant annet deg, eller, du var i hvert fall. Og når du snakker om at vi har tatt til vettet, så er det vel snarere du som har gjort det med å slutte å komme med dårlige forsøk på å provosere, men heller komme med noe konstruktivt.
Og at du skriver at siden vi har tatt til vettet, så er det lettere for en mossing å være det også, vel, det minner vel mest om barnehagen og klassiske "det var han som begynte, ikke meg". Jeg vet ikke jeg, men kan aldri tenke meg at vi var så utrolig breiale og storkjefta overfor mossekråkene når de spilte i Tippeligaen og vi i andredivisjon. Det faller på sin egen urimelighet. Og den eneste personen jeg husker som trodde det var klasseforskjell mellom de to lagene var vel en i ledelsen deres som hevdet det ville ta mange år før FFK var på samme nivå som Moss. Er ikke det å være breial og storkjefta så vet ikke jeg. Det er bare å bla seg tilbake noen år her inne på forumet, så vil du finne at vi før seriestart var nøkterne året i førstedivisjon, det samme når vi var første året i Tippeligaen. I år hadde vi kanskje troen på at vi skulle stabilisere oss, men at vi har vært storkjefta og breiale?
Skulle nesten tro du hadde møtt to fulle FFKere på byen en gang og dermed gjort opp din mening om oss når de slang noen tåpelige kommentarer. Og hvis du mener vi skal fokusere på FFK, hvorfor diskuterer du da her inne med oss? Har ikke du et lag som kjemper om opprykk og som trenger all din tid?
Kampbillett 120 kroner
Det var et forsøk på å strekke ut en hånd, faktisk.
Joda, jeg har bidratt med mitt. Ingen tvil om det. Men du overdriver jo en del når du påstår at folk liksom reagerte på mitt "engasjement". Det er ytterst få som bryr seg om ting som skrives i debattfora.
Men ta nå det utstrakte hånden og la rivaliseringen foregå på et annet plan enn på sandkassenivå! Det at vi flirer litt av erkefienden på vårt eget forum er vel ikke så rart og heller ikke unikt.
MFK - Østfolds stolthet!
Det jeg reagerte på var at det var på en måte vi som måtte skjerpe oss før dere kunne gjøre det, at det var vi som hadde dratt ned dere på det nivået rivaliseringene. Det blir jo litt feil i mine øyne, det var i grunn det jeg reagerte på. Men hvis du påstår at du har gjennomgått en extreme makeover, så får jeg vel tro deg på det...
Kampbillett 120 kroner
Det var et forsøk på å strekke ut en hånd, faktisk.
Joda, jeg har bidratt med mitt. Ingen tvil om det. Men du overdriver jo en del når du påstår at folk liksom reagerte på mitt "engasjement". Det er ytterst få som bryr seg om ting som skrives i debattfora.
Men ta nå det utstrakte hånden og la rivaliseringen foregå på et annet plan enn på sandkassenivå! Det at vi flirer litt av erkefienden på vårt eget forum er vel ikke så rart og heller ikke unikt.
Er det ytterst få som bryr seg om ting som skrives i debattfora? Ok....-
En fotballklubb kan ikke kjøpe entusiasme.
Den må fortjenes.
Ellers litt kjedelig at Moss med dagens seier sendte Skeid ned til 2. divisjon.
Trur vi får publikums rekorden i Østfold i år ævv...
.
Dagfinn Enerly er lam!!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914