LSk-bodø/glimt
faen er spennende.. kampen har begynt...
arild sundgot!skal vi endelig få et "normalt" resultat??!
---------------------------
savner "svensk magi" allerede
jaaaaaaaaaaaaaaaaa! sundgot på straffe!
Ære være Eggen jr.
tør ikke juble,husker hva som skjedde lørdag:(
2-0 nå!
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
yeeeeeeeeees
Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga
-Drillo
Ser ut som LSK har full kontroll og vinner dette.
Da tror jeg neppe Glimt kommer foran oss ved sesongslutt. Da må de i tilfelle vinne sine to siste kamper (mot Lyn og Start) samtidig som vi ikke kan ta mer enn to poeng til på våre. Det kan selvsagt skje, men jeg tror det ikke.
Da er det bare å krysse fingrene for at AaFK også kommer tilbake i normal modus foran de to siste kampene, men først og fremst at vi - FFK - gjør jobben selv, selvsagt!
Da tror jeg neppe Glimt kommer foran oss ved sesongslutt. Da må de i tilfelle vinne sine to siste kamper (mot Lyn og Start) samtidig som vi ikke kan ta mer enn to poeng til på våre. Det kan selvsagt skje, men jeg tror det ikke.
Da er det bare å krysse fingrene for at AaFK også kommer tilbake i normal modus foran de to siste kampene, men først og fremst at vi - FFK - gjør jobben selv, selvsagt!
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Tror LSK må klare seg uten powel som gikk med is pose på kne
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Opprinnelig postet av keiko99
Tror LSK må klare seg uten powel som gikk med is pose på kne
Lsk har nok bra spisser uansett. Det er mer enn vi kan skryte av.
stig johansen brakk forøvrig hånda og er ute for resten av sesongen.. kjipt for han. men bra for oss:D
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914