Husk meg
Brukernavn
Passord

Ta turen til Kristiansand,å støtt laget!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 23 okt 05, 21:54
Dette er viktigere enn noen gang at vi møter opp i Kristiansand å  støtter frem laget,slik at vi ikke må innom kvaliken eller i værste fall ikke få den i den hele tatt

TIL ALLE:

Det er snakk om 1 lørdagskveld,festen og byturen kan man ta i kr.sand etter at vi har sikkra ny kontrakt

Møt opp og søtt laget der,trenger støtta mer enn noen gang






Må vel være noen andre enn meg som har lyst til å se trynet til Tom Nordli når de ikke får seriegullet?

---------------------------

Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga


-Drillo


hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 23 okt 05, 22:14
noen som har informasjion om turen til kristiansand?  når man drar? å alt det der

---------------------------

FFK, stjernen og liverpool for altid:)


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1207

Lagt til: 24 okt 05, 00:42

Kom ned hit! Tror guttane trenger det i siste kampen. Fått med meg både Brann og Sogndal supportere for å heie gutta frem. Skal ikke så mye til for å danke ut Start-publikumet. Hadde vært moro om mange kom ned og at vi laget er sykt liv på tribunen. Tenk den festen hvis de holder seg!!!

---------------------------

Fredd


Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 24 okt 05, 00:45
I`ll be there!
Funderer bare på om jeg skal dra med bussen som går hjem rett etter kampslutt eller den som går på natta... :P

---------------------------

Que Sera Sera! Vi Elsker Fredrikstad!
Vi Elsker Fredrikstad! Que Sera Sera!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 24 okt 05, 00:48
Opprinnelig postet av hedvalen
noen som har informasjion om turen til kristiansand?  når man drar? å alt det der


Holder du ikke avisa/ene ?? Det har vel stått mange nok ganger der nå ?? Avreise kl. 9, medl. 300 kr., andre 400.         

FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 24 okt 05, 01:28
Jeg kommer
Watch out sørlandspiger!

---------------------------

Man bytter damer her i livet, men aldri klubb!


marle

Moderator

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 591

Lagt til: 24 okt 05, 01:45
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av hedvalen
noen som har informasjion om turen til kristiansand?  når man drar? å alt det der


Holder du ikke avisa/ene ?? Det har vel stått mange nok ganger der nå ?? Avreise kl. 9, medl. 300 kr., andre 400.         


Syntes plankehaugen.no kunne ha vært oppdatert med denne infoen også.. Står om Bergens tur der..

Jeg for min del kjører ned sammen med noen kamerater på fredag for å starte vorspielet allerede da!

---------------------------

Sjefskodærn


Dj Charlie

A-lagspiller

Ble medlem: 02 mai 04
Innlegg: 382

Lagt til: 24 okt 05, 02:35
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av hedvalen
noen som har informasjion om turen til kristiansand?  når man drar? å alt det der


Holder du ikke avisa/ene ?? Det har vel stått mange nok ganger der nå ?? Avreise kl. 9, medl. 300 kr., andre 400.         


Er det ink. kamp billett?

---------------------------

Eggen: Du trenger faktisk ikke lenger å trene Rosenborg, for å lede toppklubben i Norge. En av de neste kan faktisk bli FFK.


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 24 okt 05, 11:25
jeg blir dessverre ikke med. 
Har dommerkurs hele lørdag så...

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 24 okt 05, 14:41
Opprinnelig postet av Dj Charlie
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av hedvalen
noen som har informasjion om turen til kristiansand?  når man drar? å alt det der


Holder du ikke avisa/ene ?? Det har vel stått mange nok ganger der nå ?? Avreise kl. 9, medl. 300 kr., andre 400.         


Er det ink. kamp billett?
Sikkert ikke. Har ikke vært på Aristokraten ennå jeg.

StianLarsen

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 24 okt 05, 18:25
Opprinnelig postet av Klokan
jeg blir dessverre ikke med. 
Har dommerkurs hele lørdag så...

------------------

Syns du er flink nok til og dømme fra før av jeg Zoran, har sett deg dømme;)

---------------------------

Krise hvis FFK rykkær ned!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 24 okt 05, 23:51
Opprinnelig postet av Klokan
jeg blir dessverre ikke med. 
Har dommerkurs hele lørdag så...


Hvem er det som skal lede Plankehaugen da da, Zoran ?? Dag ?? Hvis ikke så blir det vel som innsatsen i Aalesund, helt ræva ??

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 25 okt 05, 00:04
trenger deg den kampen her Zoran,kan vel utsette dommerkurset vel?kommer til å få mye pepper fra et av lagene uansett hvilke avgjørelser du måtte komme til å ta i fremmtiden likevel

---------------------------

Prestere - da snakker jeg om poeng,ikke den fordømte underholdninga


-Drillo


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 25 okt 05, 00:16
Blir innsatsen vår som i Aalesund, blir jeg drittsur. Da kan man like gjerne bli hjemme å se kampen på TV. Men jeg har nå en gang bestemt meg for å dra, så da får det stå sin prøve. Men hvis så blir tilfelle så spørs det om det blir noen lange turer på meg til neste år. Etter Aalesundkampen var jeg rimelig forbanna etter Plankehaugens slette innsats.

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 25 okt 05, 10:00
Halo ... det er jo mange voksne mennesker som skal til Kristiansand vel. Går ann å finne et menneske som kan styre litt.

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 25 okt 05, 13:14
Opprinnelig postet av Klokan
Halo ... det er jo mange voksne mennesker som skal til Kristiansand vel. Går ann å finne et menneske som kan styre litt.


Prøv å finn en du, Zoran ?? Jeg prøvde så godt jeg kunne i Aalesund, men ble jekka ned med en gang. Jeg fikk høre at verken du eller Dag ikke kunne reise opp dit, og tenkte jeg skulle prøve å bidra litt. Men nei da, så stille har vel ikke Plankehaugen vært siden vi var i 2. div. Eller jeg kan vel kanskje si det sånn at vi har aldri vært så dårlig noen gang. Ikke siden jeg har vært med ihvertfall. Jeg skal ikke uttale meg om åssen det var i Bergen i år for jeg var ikke der. Men jeg hørte av andre at det var dårlig greier der også. + Molde-kampen.

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 25 okt 05, 13:45
Skjønner ikke hvorfor skal folk jekke ned hverandre men pytt pytt.

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 25 okt 05, 13:52
Opprinnelig postet av Klokan
Skjønner ikke hvorfor skal folk jekke ned hverandre men pytt pytt.


Jeg er for at vi skal piske opp stemninga mest mulig og lage et helvetes liv, men det er ikke lett når man ikke får lov.

geirhelg

Bedriftsspiller
Ble medlem: 25 okt 05
Innlegg: 3

Lagt til: 25 okt 05, 14:41
Hei!!
Kommer fra Sandnes, men har røtter i Fredrikstad.. Derfor vil jeg ned til Kristiansand for å støtte FFK i kampen mot nedrykk og jobbe for at Start ikke tar seriegull... Men har et problem: Noen som kan hjelpe? Trenger 4 billetter til bortesvingen.. Kan noen kjøpe og gi dem til meg i kristiansand mot betaling??

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 25 okt 05, 15:58
Opprinnelig postet av geirhelg
Hei!!
Kommer fra Sandnes, men har røtter i Fredrikstad.. Derfor vil jeg ned til Kristiansand for å støtte FFK i kampen mot nedrykk og jobbe for at Start ikke tar seriegull... Men har et problem: Noen som kan hjelpe? Trenger 4 billetter til bortesvingen.. Kan noen kjøpe og gi dem til meg i kristiansand mot betaling??


Vi har vel fått tildelt 1500 plasser, så det skulle vel ikke by på problemer å kjøpe inngangsbillett direkte der nede. Vi greier neppe å sende med så mange folk dit ned.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340