Husk meg
Brukernavn
Passord

Gutta må være like gærne!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 24 okt 05, 15:37
http://www.dagbladet.no/sport/2005/10/24/447341.html

- Hvis noen tar i meg på lørdag, kommer jeg til å slå dem ned. Jeg kommer til å være helt psykopat i den kampen. Vi skal jobbe så sinnssykt hardt for dette gullet, sier Engedal.

Ooooo, tøffe gutten, rører han en av våre, må de bare være enda gærnere. Guttane KØDDÆR`UKKE MED!!!
Har vært lange køer på billettkontoret her nede i dag!! Blir 14000 mennesker og ellevill stemning tenker jeg!

---------------------------

Plankehaugen avd kr.sand!!!


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 24 okt 05, 15:44

Hvis noen tar i meg på lørdag, kommer jeg til å slå dem ned. Jeg kommer til å være helt psykopat i den kampen. Vi skal jobbe så sinnssykt hardt for dette gullet, sier Engedal.


Godt...da vet dommeren hvem han skal passe på

---------------------------

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...


Fasen

Juniorspiller
Ble medlem: 25 jun 03
Innlegg: 95

Lagt til: 24 okt 05, 17:58
Opprinnelig postet av Kristian B

Har vært lange køer på billettkontoret her nede i dag!! Blir 14000 mennesker og ellevill stemning tenker jeg!

Har vært på kamp på Kristiansand-stadion før, og det gjelder å få seg plass på de oppsatte ståtribunene og ikke gressvollen lenger bak hvis man ønsker å se at Hoås netter igjen!
Les: kom tidlig!

---------------------------

Fasen
FFK for alltid!!!


Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 24 okt 05, 18:39
Opprinnelig postet av Fasen
Opprinnelig postet av Kristian B

Har vært lange køer på billettkontoret her nede i dag!! Blir 14000 mennesker og ellevill stemning tenker jeg!

Har vært på kamp på Kristiansand-stadion før, og det gjelder å få seg plass på de oppsatte ståtribunene og ikke gressvollen lenger bak hvis man ønsker å se at Hoås netter igjen!
Les: kom tidlig!


ja, jeg har vært på kamp der et par ganger, så blant annet Start-Ham Kam. Da stod jeg der plankehaugen vil bli plassert, og det er langt fra kremplasser. Det er heller ikke like dårlig som på nadderud og sandefjord, men de er dårlige. Men på en annen side, så vil vel alle fredrikstad-supportere stå samlet for å lage best mulig liv!?!

Jeg, for min del, MÅ motsatt vei denne helga. Drar altså FRA Kristiansand til Fredrikstad. Skal være forlover i bryllup!!! FANTASTISK timing!! Blir lomme-tv og hele pakka i hvert fall!!

Ødelegg sørlandsfesten GUTTANE!

---------------------------

Plankehaugen avd kr.sand!!!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340